خرید ممبر کانال تلگرام و سوپرگروه تلگرام

پنل افزایش ممبر تلگرام نوبشو مارکتینگ نزدیک ترین راه برای رشد کانال شماست !

پنل خرید ممبر تلگرام چیست ؟

اگر شما هم تا به حال روش های زیادی را برای خرید ممبر کانال تلگرام یا سوپر گروه تلگرام استفاده کرده اید و بارها شکست خورده اید ( مثل خوده بنده 😊 ) دیگر آزمون و خطا کافیست ! شما می توانید از طریق پنل جذب ممبر و فالوور و رشد شبکه های اجتماعی نوبشو مارکتینگ با خیال راحت دقیقا همان ممبری را سفارش دهید که مورد نیازتان هست . ما برای شما خدمات متعددی را فراهم کرده ایم و از همه مهمتر شما این بار می توانید به راحتی اعتماد کنید چرا که پنل ما دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت ، معدن و تجارت می باشد .

رشد شبکه های اجتماعی با پنل نوبشو مارکتینگ

تا به امروز ما توانسته ایم ۴۲۰ سرویس متفاوت برای رشد مشتریان خود در شبکه های اجتماعی فراهم سازیم !

سرویس های پرطرفدار پنل نوبشو مارکتینگ

قیمت های رقابتی که تا حالا ندیده اید !

جذب ممبر تلگرام

جذب فالوور اینستاگرام

لایک و کامنت اینستاگرام

بازدید پست تلگرام

اسپانسری تلگرام

ویو یا بازدید اینستاگرام

افزایش ممبر تلگرام

ممبر اجباری کانال تلگرام

ممبر اختیاری کانال تلگرام ( پاپ آپ )

ممبر آفلاین و هیدن کانال تلگرام

امکانات پنل شبکه های اجتماعی نوبشو مارکتینگ

ممبر افلاین بدون ویو

این نوع ممبر صرفا به دلیل بالابردن آمار ممبرهای کانال شما کاربرد دارد و بسیار ارزان هستند اما هیچگونه فعالیتی ندارند

ممبر اجباری با ویو

این نوع ممبر به صورت اجباری و بدون اطلاع وارد کانال شما می شود به همین خاطر ریزش می کنند ولی ویو دارند و فعالیت خواهند کرد.

ممبر پاپ اپ اختیاری

ممبر پاپ آپ به صورت خود آگاه و با اختیار خودش از طریق دریافت پاپ آپ وارد کانال شما می شود . ریزش کم است و ویو دارد

اسپانسری کانال تلگرام

این حالت جذب بالایی از طریق اجاره اسپانسری کانال ها صورت می گیرد ، ممبر ها واقعی هستند و با اختیار خودشان وارد کانال می شوند

بازدید پست تلگرام

بازدید از تک پست ، بازدید از ۱۰ پست آخر تلگرام ، بازدید از ۲۰ پست ، بازدید از ۵۰ پست آخر و بازدید از ۱۰۰ پست آخر کانال تلگرام

لایک و رای تلگرام

لایک و رای در نظر سنجی کانال تلگرام ، لایک و رای در نظر سنجی سوپر گروه تلگرام از سرورهای ارزان نوبشو مارکتینگ

خرید ممبر واقعی کانال به روش پاپ آپ

در این روش با استفاده از اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی افراد، به صورت خودکار برنامه‌ی تلگرام باز می‌گردد و از کاربر درخواست می‌شود در کانال شما عضو شود. احتمالا تاکنون با این تبلیغات مواجه شده‌اید. در این روش کاربر با میل خود و با توجه به محتوای شما وارد کانال شما می شود !

مزایای خرید ممبر کانال تلگرام به روش پاپ آپ :

  • می توان گفت مهمترین مزیت خریدن ممبر پاپ آپ این است که کاربر به صورت کاملا اختیاری به کانال شما وارد می شود. بنابراین به شکل فعال‌تری مطالب کانال شما را دنبال می‌کند. احتمال ریزش در این روش بسیار کمتر است. زیرا کاربر با ا‌ختیار خود و صرفا با مشاهده‌ی تبلیغات عضو کانال شده است.
  • مزیت دیگر خرید ممبر به روش پاپ آپ، افزایش قابل توجه بازدید پست‌های اخیر کانال شما است. چرا که در این روش زمانی که کانال شما برای افراد تبلیغ می‌شود، فرد وارد کانال شده و با مشاهده‌ی پست‌های اخیر تصمیم به ماندن یا خروج از کانال می‌گیرد.

اما در هر حال چه عضویت انجام شود و چه نشود، تعداد بازدید پست‌های اخیر شما به شدت افزایش می‌یابد. این امر سبب افزایش اعتبار کانال و پست‌های شما نیز می‌شود و می‌توانید از آن برای تبلیغات کانال خود استفاده کنید. معمولا افراد به پست‌هایی با بازدید بالاتر اعتماد بیشتری دارند.

خرید ممبر واقعی کانال به روش اد اجباری

در چند سال اخیر انواع مختلفی از تلگرام تولید شده است که به دلایلی مخاطبان را به خود جذب کرده‌اند. خرید ممبر تلگرام به روش اد اجباری از طریق همین تلگرام‌ها انجام می‌شود.

برنامه نویسان این تلگرام‌ها را به صورتی برنامه ریزی کرده‌اند که قابلیت اد کردن اجباری مخاطبان را داشته باشند. اگر شما نیز از این تلگرام‌ها استفاده می‌کنید حتما تا به حال بدون اختیار به عضویت انواع کانال‌ها درآمده‌اید.در واقع شما به روش اد اجباری ممبر کانال ها می‌شوید.

روش‌های مختلف اد اجباری ممبر

  • معمولی: در روش معمولی فرد به طور واضح متوجه عضویتش در کانال شما خواهد شد و اگر از کانال شما لذت ببرد در کانال شما باقی می‌ماند. اما اگر برای او خوشایند نباشد از کانال شما خارج می‌شود. معمولا ریزش ممبر در این روش بسیار بالا است.
  • سایلنت:در روش سایلنت مخاطب پیام” You joined this channel” را دریافت نکرده و به همین علت دیرتر از روش قبلی متوجه عضویت خود در کانال می‌شود. زمان بندی پست گذاری شما در این روش اهمیت دارد. بسته به زمان و تعداد پست‌های شما، میزان ریزش کانال متغیر خواهد بود.
  • هیدن: معنای واژه‌ی هیدن، پنهان بودن است. همین پنهان بودن سبب می‌شود تا این روش بهترین روش از میان روش های خرید ممبر اد اجباری باشد. هیدن بودن به این معنا است که فرد ابتدا متوجه عضویت خود در کانال شما نمی‌شود و پیام‌های کانال شما را نمی‌بیند. بنابراین در آن ریزش بسیار بسیار کم است.
 

مزایای استفاده از پنل نوبشو مارکتینگ

کاملا اتوماتیک و مکانیزه سفارش دهید ، بدون استرس و با بهترین قیمت 

بهترین قیمت

قیمت های ارائه شده در پنل نوبشو مارکتینگ همانند سایر امکانات پنل بی رقیب بوده ، کافیست یکبار مقایسه کنید !

امنیت مالی

وب سایت نوبشو مارکتینگ اولین پنل دارای نماد اعتماد الکترونیک در ایران را ارائه داده است که شما می توانید با خیال آسوده رشد شبکه های اجتماعی خود را با ما تجربه کنید .

سرویس های متنوع

پنل نوبشو مارکتینگ با بیش از ۴۲۰ سرویس فعال فقط در زمینه رشد شبکه های اجتماعی باعث شده تا تمام نیازهای مشتریان خود را برآورده سازد.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

شما همواره میتوانید سفارشات خود را از بخش تیکتینگ پنل نوبشو مارکتینگ پیگیری بفرمائید.

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

اولین نفری باشید که رای خود را ثبت می کنید !

به بالای صفحه بردن
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟