جلب توجه گوگل با تولید محتوای سئو شده

تولید محتوای سئو شده

کاربران گرامی امروز قصد داریم در این مقاله از سری مقالات تولید محتوا، موضوع جلب توجه گوگل با تولید محتوای سئو شده را مورد بررسی قرار دهیم، پس با ما همراه باشید. از مهمترین مسائلی که باید مورد توجه قرار گرفته شود، اهمیت تولید محتوا و بهینه بودن آن در سئو است. جمله ی معروف “محتوای وبسایت شاه وبسایت است” به راحتی اهمیت محتوا را در سئو مشخص می کند. با وجود این ها بسیاری از افراد در جهت سئو وبسایت خود از محتوای مناسب استفاده نکرده و بهرمند نمی شوند.

تولید محتوای سئو شده به چه چیزی اشاره دارد؟

با استفاده از روش تولیدمحتوای سئو شده می توان از طراحی وبسایت مورد نظر بیشترین بهره را برد و تأثیر بسیاری را افزایش رتبه گوگل داشته باشد. برای بهینه سازی وبسایت از نظر موتورهای جستجو رعایت کردن اصول و فاکتورهای مهمی وجود دارد. در صورتی که تمام موارد مورد نیاز جهت جلب توجه گوگل با تولیدمحتوای سئو شده را رعایت کنیم، به راحتی می توانیم رتبه خوبی از گوگل برای وبسایت خود دریافت کنیم. مقاله افزایش رتبه سایت با تولید محتوا را مطالعه بفرمائید.

روش های مورد استفاده برای تولید محتوای سئو شده کدام اند؟

با توجه به نیاز افراد برای جلب توجه گوگل با تولید محتوای سئوشده و بهینه سازی وبسایت بهتر است با انواع روش تولید محتوای سئوشده آشنا شده و با جلب توجه گوگل رتبه ی وبسایت خود را افزایش دهید.

به طور کلی تولید محتوا به سه قسمت یا سه نوع متفاوت قابل تقسیم شدن می باشد.

1.حالت اول تولید محتوا

از این حالت در سال های گذشته استفاده می شد. در حالت اول تنها علائم و نگارش رعایت شده و مورد بررسی قرار می گرفت و مهمترین هدف از این تولید محتوا جلب رضایت فرد خواننده یا همان کاربر بود.

2.حالت دوم تولید محتوا

پس از گذشت مدت زمان کوتاهی یکی دیگر از انواع تولید محتوا مورد استفاده قرار می گرفت و تولید محتوا تنها با هدف جلب توجه گوگل مورد تأکید قرار می گرفت. این روش منسوخ شده و مورد استفاده قرار گرفته نمی شود.

3.حالت سوم تولید محتوا یا همان تولید محتوای سئو

 

پس از پیدایش روش سوم نحوه ی تولید محتوا تغییر کرد. امروزه این روش تولید محتوا یکی از برترین روش های جلب توجه گوگل با تولیدمحتوای سئو شده می باشد. تولیدمحتوای سئو شده یکی از انواع تولید محتوا می باشد که افراد با استفاده از این روش تولید محتوا سعی بر جلب توجه گوگل و ارائه ی محتوایی کاربرپسند در کنار هم دارند.

امروزه افراد تنها از روش سوم یعنی تولید محتوای سئو استفاده می کنند، مگر در شرایطی خاص که مدیر وبسایت سعی در بهینه سازی یک صفحه ی خاص از وبسایت بدون بازدید کاربر را داشته باشد.

تولید محتوا ارزان

مراحل تولید محتوای سئو شده به چه صورت است؟

با توجه به این که چگونگی جلب توجه گوگل با تولید محتوا سئوشده، سوال بسیاری از افراد فعال در زمینه ی کسب و کار اینترنتی و … می باشد، بهتر است در این قسمت به مراحل تولید محتوای سئوشده اشاره کنیم.

1.مشخص نمودن کلمه کلیدی در تولید محتوای سئو شده

جلب توجه گوگل با تولید محتوا سئو شده کار دشواری نیست و اولین قدم انتخاب نمودن کلمه کلیدی مرتبط می باشد. در این روش به هیچ وجه هدف اصلی تولید محتوایی زیبا و بدون نقص نگارشی نیست بلکه باید یک چارچوب و معیار خاص را در نظر داشت.

شاید با این سوال رو به رو شوید که این چارچوب که رعایت کردن آن در تولید محتوای سئو شده الزامی است، چیست؟ پاسخ بسیار ساده است: چارچوب از طریق انتخاب کلید واژه یا همان کلمه کلیدی مشخص می شود. تمام محتوا باید حول کلید واژه باشد و از بحث خارج نشود. در صورتی که نویسنده در تولیدمحتوای خود به صورت پراکنده عمل کند بدون شک چارچوب را رعایت نکرده و در جلب توجه گوگل با تولیدمحتوا سئو شده موفقیتی را کسب نخواهد کرد.

2.قرار دادن متا دیسکریپشن ( توضیحات متا)

دومین مرحله از جلب توجه گوگل با تولید محتوای سئو شده نوشتن متا دیسکریپشن یا همان لید است. در واقع باید یک توضیح مختصری از کل محتوا را نوشت. در کل قالب یک مقاله نیز به همین صورت است که در ابتدای مقاله خلاصه ای از کل محتوا در ابتدای صفحه قرار گرفته می شود.

در صورت قرار دادن این قسمت در محتوای تولید شده خوانند به صورت مفید و مختصر از محتوای تولید شده و موضوع آن مطلع خواهد شد. از مهم ترین نکات قابل توجه در ایجاد جلب توجه گوگل با تولیدمحتوای سئو شده، استفاده از کلمه کلیدی در قسمت متا دیسکریپشن است.

در این قسمت کلمه کلیدی الزاماً باید استفاده شود و این استفاده نباید بیش تر از 3 بار باشد.

3.قسمت بندی مطالب تولید شده

قسمت بندی شدن مطالب تولید شده در جلب توجه گوگل با تولید محتوای سئو شده بسیار تأثیر گذار است. با استفاده از هدینگ می توانید مطالب تولید شده را قسمت بندی کنید و از گوگل امتیاز خوبی را در ارتباط با تولیدمحتوای سئو شده دریافت کنید. در صورتی که مطالب قرار داده شده در وبسایت قسمت بندی نشده باشند کاربر به محض ورود توانایی به دست آوردن مطلب و محتوای مورد نیاز خود را نداشته و از سایت خارج می شود که در این حالت نرخ پرش وبسایت به مقدار چشم گیری بالا خواهد رفت.

بهتر است در قالب بندی و قسمت کردن مطالب دقت بالایی داشته باشید. به عنوان مثال پس از قرار دادن عنوان و هدینگ 1 و نوشته شدن متا دسکیریپشن به نوشتن هدینگ 2 بپردازید.

4.استفاده از تصاویر و محتوای تصویری با حجم کم

از دیگر نکات مهم در جلب توجه گوگل با تولید محتوای سئو شده و افزایش رتبه گوگل این است که تصاویری را در وبسایت قرار دهید که حجم بالایی نداشته باشند.

تولید محتوا ارزان

 

5 / 5 ( 1 امتیاز )
خروج از نسخه موبایل