آموزش طراحی وب سایت

روش های آموزش طراحی سایت در شهرکرد

روش های آموزش طراحی سایت در شهرکرد

در این مقاله از نوبشو می‌خواهیم اصول آموزش طراحی سایت را در شهرکرد بیان کنیم. علم طراحی سایت یک دانش تخصصی است که برای انجام دادن آن لازم است آن را به صورت اصولی فراگرفته با قوانین آن آشنا شویم. امروزه طراحی سایت به عنوان یکی از پردرآمد ترین مشاغل است که علاقه مندان زیادی آن را دنبال می‌کنند. دلیل رونق این کار تمایل بیشتر افراد به داشتن یک سایت است. یک سایت مزیت‌هایی دارد که باعث می‌شود برای بسیاری افراد خصوصا در حیطه کسب و کار، بسیار کارآمد باشد. به عنوان مثال برترین خصوصیت سایت این است که بدون محدودیت زمانی و مکانی می‌توان از آن استفاده کرد.

در صورتی که تمایل به فراگیری طراحی سایت در شهرکرد را دارید، می‌توانید به کلاس‌ها و فضاهای آموزشی که در این شهر برای این کار وجود دارد، مراجعه کنید. البته طراحی سایت اصول کلی دارد که شما باید قبل از این که اقدام به این کار کنید، با آن‌ها آشنایی داشته باشید. برای این که به صورت کامل بدانید که برای آموزش طراحی سایت در شهرهای مختلف مانند شهرکرد چه راهی را باید بروید، پیشنهاد می‌کنیم که سایر مقاله‌های سایت جامع نوبشو را مشاهده کنید:

https://marketing.nobesho.com

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

 آموزش طراحی سایت در شهرکرد در نوبشو مارکتینگ

اصول مهندسی طراحی سایت

در ابتدا مسیر دریافت آموزش، فارغ از روش‌های مختلفی که برای طراحی یک سایت وجود دارد، یک سری مفاهیم اولیه و اصول پایه برای این کار وجود دارد که شما ابتدا باید آن‌ها را فرا بگیرد. این مفاهیم معمولا تحت عنوان مهندسی نرم افزار در شهرکرد و سایر شهرها آموزش داده می‌شوند. اولین چیزی که در این باره فرا می‌گیرید، نیازسنجی سایت است. در طی این نیازسنجی شما باید هر آن چه را که سایت مورد نظر شما نیاز دارد به صورت دقیق و جزئی برآورد کنید. این نیازها در آینده امکانات و قابلیت‌های سایت شما را تشکیل می‌دهند.

نوشته های مشابه

برای به دست آوردن این نیازها راه‌های مختلفی وجود دارد. اولین کار صحبت کردن با درخواست کننده طراحی سایت است. در این جلسه شما باید تمام خصوصیاتی که مد نظر مشتری است را از او بپرسید. پس از آن شما باید سناریوهای مختلف را برای سایت بنویسید. برای این کار شما باید خود را به جای کاربر تصور کنید و حالت‌های مختلف را در نظر بگیرید تا بتوانید شرایط ممکن را تصور کنید. سپس باید برای این موقعیت‌ها، امکانات و راه حل در نظر بگیرید. علاوه بر این، شما باید کاربرهای مختلف را برای سیستم تعریف کرده و برای هر کدام اختیارات و ارتباطات مختلف را تعریف کنید. هر کدام از این اصول به صورت مفصل و علمی در فضاهای آموزشی مختلف طراحی سایت در شهرکرد برای شما بیان خواهد شد. پس از این که به صورت تئوری سایت را طراحی کردید، نوبت به انجام کار به صورت عملی است. برای انجام طراحی سایت به صورت عملی مواردی وجود دارد که شما باید ابتدا آن‌ها را فرا بگیرید.

 آموزش طراحی سایت در شهرکرد در نوبشو مارکتینگ

HTML و CSS

به عنوان اولین گام و پایه و اساس آموزش طراحی سایت شما باید قواعد و کدهای HTML را یاد بگیرید. آموزش‌های رایگان این زبان را می‌توانید در اینترنت و منبع مختلف پیدا کنید. اما برای درک بهتر می‌توانید به کلاس های آموزشی موجود در شهرکرد و سایر شهرهای دیگر مراجعه کنید. زبان HTML بسیار مهم است و خروجی تمام زبان های برنامه نویسی را شامل می‌شود. بنابراین هرگز از آن غافل نشوید.

پس از یادگیری HTML به سراغ آموزش CSS بروید. کدهای CSS به ساختار HTML روح و حیات می‌بخشند. در واقع در CSS بیشتر به جوانب ظاهری سایت پرداخته می‌شود که تحت عنوان قالب سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد. قالب‌های آماده زیادی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه، برای سایت خود مورد استفاده قرار دهید. اما برای طراحی یک سایت باید حتما به قواعد این دو زبان تسلط داشته باشید.

انتخاب روش طراحی سایت

کار بعدی که در آموزش طراحی سایت در شهرکرد باید انجام دهید، انتخاب روشی است که می‌خواهید با آن سایت طراحی کنید. کلاس‌ها و فضاهای آموزشی موجود، بر اساس این روش‌ها تفکیک می‌شوند. این روش‌ها به زبان برنامه نویسی آن‌ها و همچنین ابزارهای موجود بستگی دارند. نمی‌توان گفت که کدام زبان برنامه نویسی یا ابزار آن بهتر است. در این راه شما باید در مورد این روش‌ها تحقیق کرده و متناسب با علاقه و استعداد خود یک روش را انتخاب کنید. البته می‌توانید یک دوره مقدماتی و متوسط از چند روش پرطرفدار را فرا بگیرید، اما برای به دست آوردن تخصص باید روی یک یا دو ابزار از این روش‌ها متمرکز شوید.

 آموزش طراحی سایت در شهرکرد در نوبشو مارکتینگ

روش های طراحی سایت

زبان‌های برنامه‌نویسی تحت وب مختلفی وجود که هر کدام از آن‌ها می‌توانند یک سایت کامل را پیاده سازی کنند. اما یافتن تسلط کامل روی هر کدام از این زبان‌ها نه تنها به زمان و تمرین زیادی نیاز دارد، بلکه ممکن است باعث خستگی و دلزدگی شما نیز بشود، به همین دلیل است که توصیه می‌شود روی یک روش آموزش طراحی سایت در شهرکرد زمان و انرژی بگذارید.

در میان انواع زبان‌های برنامه نویسی تحت وب PHP و ASP.Net از دیگر زبان‌های برنامه نویسی پرطرفدارتر و معروف‌تر هستند که بیشتر طراحان وب سایت به یکی از این دو تکنولوژی مسلط هستند. البته زبان Java Script نیز در این زمینه جایگاه مهم خود را دارد که توصیه می‌کنیم حتما یک دوره از آموزش این زبان را نیز بگذرانید.

ابزارهایی که امکان طراحی سایت را فراهم می‌کنند نیز در حالت کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول نرم افزارهایی مانند Visual Studio هستند که فضایی را برای برنامه نویسی فراهم می‌کنند. این نرم افزار یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای برنامه نویسی است که زبان‌های برنامه نویسی زیادی را پشتیبانی می‌کند. دسته دیگر نرم افزارهای مانند ورد پرس و Dream Waver هستند که بدون نیاز به کدنویسی می‌توان یک سایت کامل را با آن‌ها طراحی کرد.

یادگیری کار با این نوع نرم افزارها آسان‌تر است و به زمان زیادی نیاز ندارد. هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خود را دارند که شما باید ابتدا در مورد آن‌ها تحقیق کنید. شاید بهترین کار این باشد که در کنار آموزش کدنویسی، کار کردن با یکی از این نرم افزارهای طراحی سایت را نیز در شهرکرد و یا هرجای دیگر فرا بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا