آموزش طراحی وب سایت

معرفی افزونه های چت آنلاین در وردپرس

چت آنلاین وردپرس

امروز قصد داریم در این مقاله از سری مقالات آموزش طراحی وب سایت به معرفی افزونه های چت آنلاین وردپرس بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

شاید شما هم با قسمت های از فروشگاه های اینترنتی برخورد داشته اید که امکان برقراری ارتباط و یا پرسیدن سوالات را فراهم می کنند. در صورتی که امکان برقراری ارتباط با مدیران وبسایت را برای پرسیدن سوال خود نداشته باشید مجبور به ترک وبسایت می شوید.

چت آنلاین وردپرس در نوبشو مارکتینگ

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

در چنین شرایطی بهترین گزینه ای که می تواند در وبسایت وجود داشته باشد، وجود قسمتی است که در صورت داشتن سوالی خاص بتوان با مدیران وبسایت در ارتباط بود. از مهمترین عواملی که سبب افزایش میزان محبوبیت یک وبسایت بین بازدید کننده ها می شود، قراردهی راه های مختلف برای ایجاد ارتباط بین بازدید کننده ها و مدیریت و پشتیبانی وبسایت است.

وجود امکان ارتباط با مدیران سبب می شود یک خرید نصفه رها نشده و به اتمام برسد و تمام کاربران از بازدید کردن یک وبسایت و امکان برطرف کردن ابهامات ممکن کمال رضایت را خواهند داشت.

امکان چت آنلاین در وبسایت ها با استفاده از افزونه های چت انلاین وردپرس امکان پذیر است.

افزونه چت آنلاین وردپرس

جهت اضافه کردن امکان چت آنلاین وردپرس باید از افزونه های آن استفاده شود. ما در این قسمت از مقاله به معرفی برترین و بهترین افزونه جهت چت آنلاین وردپرس خواهیم پرداخت.

برترین افرونه های چت آنلاین وردپرس

  • Tawk.To Live Chat

افزونه چت آنلاین وردپرس Tawk.To Live Chat یکی از محبوب ترین و بهترین افزونه های چت در وردپرس است. یکی از افزونه هایی است که در مخزن وردپرس تعداد نصب فعال بالایی دارد. علاوه بر فراهم نمودن چت آنلاین وردپرس می تواند نظارت بر بازدید کننده های وبسایت، نحوه ی وارد شدن آن ها به سایت و … را نیز فراهم کند. از ویژگی های مهم این افزونه رایگان بودن آن می باشد.

چت آنلاین وردپرس در نوبشو مارکتینگ

  • WP Flat Visual Chat

افزونه چت وردپرس WP Flat Visual Chat یکی از برترین و بهترین انتخاب ها برای وبسایت های بزرگی است که تنوع اجناس بالایی داشته و یا محیطی شلوغ دارد. یک ویژگی بسیار جالب افرونه چت وردپرس ویژوال چت، امکان هدایت بصری یک بازدید کننده در وبسایت می باشد. از مزایای دیگر این افزونه می توان به موارد گفته شده در قسمت زیراشاره کرد.

  • استفاده بسیار آسان و بدون هیچ گونه پیچیدگی
  • کنترل کردن راحت
  • پشتیبانی فارسی
  • انتقال فایل
  • فراهم کردن امکان آغاز مکالمه با فرد بازدید کننده و…

 

  • WP Live Chat Support

افزونه چت آنلاین وردپرس WP Live Chat Support بیشتر مورد توجه مشاغل کوچک قرار گرفته و برای شغل های کوچک می تواند برترین افزونه چت باشد. این نوع افزونه برای شغل های بزرگ توصیه نمی شود. این افزونه امکان برقراری تماس با مشتریان را فراهم می نماید. از برترین و خاص ترین ویژگی های این افزونه چت آنلاین وردپس می توان به محدود کردن آی پی های خاصی در چت آنلاین اشاره کرد.

افزونه ی WP Live Chat Support از GIF نیز پشتیبانی می کند.

این افزونه امکان تغییر تنظیمات چت را داشته و در صورت استفاده می توانید جعبه ی مربوط به چت آنلاین را با توجه به ظاهر وبسایت خود تنظیم نمایید.

  • Tidio Live Chat

افزونه چت آنلاین وردپرس Tidio Live Chat که در دسته ی بهترین افزونه چت وردپرس قرار می گیرد بیشتر مناسب افرادی است که به دنبال راحتی تنظیمات و قرار دهی چت آنلاین در وبسایت خود می باشند. بیشتر افزادی از این افزونه چت در وبسایت های خود استفاده می کنند که تازه وارد بازار کار شده و شغلی جید را ایجاد نموده اند. این افزونه امکان برقراری ارتباط و چت کردن با مشتری را فراهم می کند. از برترین ویژگی آن امکان ردیابی کاربر است. قابلیت نصب بر روی گوشی همراه را نیز دارا است. چندین رنگ و طرح دارد و می تواند متناسب با سلیقه های مختلف تنظیم شود. از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

  • Zendesk Chat

افزونه چت آنلاین وردپرس Zendesk Chat بین استفاده کننده ها بسیار محبوب بوده و امکان ادغام نمودن سرویس های آن نیز وجود دارد. این نوع افرونه از انواع افزونه چت به صورت رایگان و پریموم ارائه شده و در صورت استفاده از نسخه ی رایگان نیز تمام ویژگی های افزونه را به غیر از چت همزمان را دارا است.

چت آنلاین وردپرس در نوبشو مارکتینگ

  • JivoChat Live Chat

افزونه ی JivoChat Live Chat که جهت چت آنلاین مورد استفاده قرار گرفته می شود، در برقراری ارتباط بسیار قدرتمند بوده و قابلیت هایی بیشتر از یک افزونه ی چت معمولی را دارا است به همین دلیل می تواند در دسته برترین افزونه چت قرار بگیرد. این افزونه از انواع افزونه چت در وبسایت عملکرد بسیار خوبی را در برقراری تماس فوری داشته و بازدید کننده ها می توانند به جای استفاده از قابلیت چت از قابلیت مکالمه با مدیر و یا پشتیبان وبسیات استفاده کنند. این افزونه دارای یک مترجم می باشد که افراد می توانند بدون توجه به زبان اقدام به برقراری ارتباط کنند.

  • REVE Chat

یکی از انواع افزونه چت آنلاین وردپرس افزونه ی REVE Chat

می باشد که علاوه بر نصب بسیار راحت و ساده قابلیت های فراوانی را ارائه می دهد. از برترین ویژگی های این افزونه می توان به موارد گفته شده در قسمت زیر اشاره کرد.

  • امکان پشتیبانی بازدید کننده ها از طریق کانال های مختلف
  • افزایش میزان فروش
  • قابلیت چت صوتی/ تصویری
  • قابلیا ردیابی بازدیدکننده های وبسایت
  • تجزیه و تحلیل بازدید کننده
  • پاپ آپ و…

 

  • Drift

از برترین افزونه ها میان انواع افزونه چت آنلاین می باشد که استفاده از آن و قابلیت های آن بسیار ساده و آسان می باشد. از جمله مهمترین آن ها دارا بودن قابلیت دریافت آدرس ایمیل بازدید کننده هنگام آفلاین بودن مدیر وبسایت است تا زمانی که آنلاین شد بتواند پاسخگوی سوالات بازدید کننده باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا