آموزش تولید محتوا

ترفندهای بازاریابی محتوا در سال 2020

امروز قصد داریم ترفندهای بازاریابی محتوا در سال 2020 را برای شما عزیزان معرفی کنیم.بازاریابی محتوا و سئو در حال حرکت به سمتی است که با درخواست ها و نیازهای کاربران هماهنگی کاملی را داشته باشد ، بازاریابی محتوا در سال 2020 یک استراتژی کاربردی است که می تواند برای هرنوع برند و کالایی بهترین بازاریابی الکترونیکی را انجام دهد .

تولیدکنندگان و مدیران فروش بیشتر شرکت ها ترجیح می دهند برای تبلیغات برند و محصولات خود از روش های الکترونیکی و مجازی استفاده کنند ، داشتن یک سایت فروش آنلاین معتبر می تواند نتیجه ی بهتری را در کسب وکار شما به وجود آورد .

بازاریابی محتوا در نوبشو مارکتینگ

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

تعریف بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا بخشی از توسعه ی کسب و کار است که در توزیع و تبلیغ محتوا فعالیت دارد ، بازاریابی در این زمینه درتلاش است که با ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین محتوا ، مخاطبان و مشتریان جدیدی را جذب کند و مخاطبان قدیمی خود را راضی نگه دارد .

تولید محتوا

آیا بازاریابی محتوا با تبلیغات تفاوت دارد؟

بازاریابی محتوا با تبلیغات متفاوت است به طوری که بازاریابی محتوا فقط در رسانه های مربوط به کسب و کار مورد نظر منتشر می شود اما تبلیغات ، به صورت فراگیر است و در رسانه های دیگر نیز پخش می شود. بازاریابی محتوا هزینه ی زیادی ندارد و سعی دارد مخاطبان خود را در کمال آرامش و رضایت جذب کند ، در صورتی که تبلیغات هزینه های اضافی و زیادی دارد و ممکن است باعث مزاحمت و ناراحتی مشتریان شود .

بازاریابی محتوا در نوبشو مارکتینگ

انواع ترفندهای بازاریابی محتوا در سال 2020

ترفند محتوای ویدیویی

محتوای ویدیویی می تواند یکی از عوامل تاثیر گذار در خرید و فروش آنلاین سایت شما باشد ، طبق نظر سنجی ها و آمار گرفته شده بیشتر کاربرانی که قصد خرید اینترنتی دارند از طریق ویدیو های آنلاین سایت های تبلیغاتی ، می توانند راحت تر به نتیجه برسند و محصولات سایت های مختلف را بهتر باهم مقایسه کنند ، به طبع تماشای ویدیوی چند دقیقه ای که تمامی ویژگی های یک محصول را معرفی می کند راحت تر از مطالعه ی سایت های مختلف است .

ترفند محتوای صوتی

کاربران از محتوای صوتی الهام می گیرند و بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرند و احتمال زیادی وجود دارد که بعد از شنیدن و یس پخش شده از وب سایت تبلییغاتی شما بهتر با شما وارد تعامل شوند ، به همین دلیل ترفند محتوای صوتی یکی از کاربردی ترین بازاریابی محتوا در سال 2020 به شمار می آید.

تولید محتوا

ترفند توسعه ی برنامه های پیام رسان

برنامه های پیام رسان یکی از محبوب ترین ترفندهای محتوا در میان کاربران محسوب می آید.مشاغل مختلف ترجیح می دهند با بهترین شیوه برای ارتباط با مشتریان خود استفاده کنند که از این طریق می توانند بهترین آمار بازاریابی را کسب کنند .

بازاریابی محتوا در نوبشو مارکتینگ

ترفند تولید محتوای کاربر محور

سعی کنید مطالب مفید و موثر را ارائه دهید که برای کاربر قابل استفاده باشد ، در نتیجه باید در هنگام تولید محتوا سایت خود این نکته را درنظر داشته باشید که مطالب و محتوایی که در غالب وب سایت یا کانال تلگرامی ارائه می دهید باید همان چیزی باشد که مخاطبانتان به آن نیاز دارند و بتوانند پاسخ سئوالات خود را جستجو کنند و به نتیجه برسند.

دلیل نیاز به بازاریابی محتوا چیست و استفاده از ترفند های بازاریابی چه کمکی به ما می کند؟

شما باید بتوانید از طریق محتوا و مطالبی که ارائه می دهید اعتماد بازدیدکنندگان سایت خود را جلب کنید ، هرچه مطالب و توضیحات مربوط به محصول شما به واقعیت نزدیک تر باشد احتمال خرید آن محصول توسط کاربران افزایش می یابد.

تولید محتوای سایت شما باید همیشه به روز باشد و با استفاده از کلمات کلیدی جذاب و انتشار متن های مفید و کاربردی ، توجه ربات های موتور های جستجو را به سایت خود جلب کنید تا بهترین رتبه بندی را کسب کنید . داشتن یک وبسایت با بیشترین بازدیدکننده در روز می تواند شما را به یکی از موفق ترین بازاریابی های محتوا تبدیل کند ، بنابراین قوانین سئو را به طور کامل در تولید محتوای سایت خود لحاظ کنید.

بازاریابی محتوا در نوبشو مارکتینگ

یکی از مهم ترین ویژگی های بازاریابی محتوا انتشار راحت آن توسط مشتریان است. هرچه محتوای شما بیشتر دیده شود به نفع شما خواهد بود در نتیجه شما می توانید از مشتریان ثابت خود بخواهید که محتوای محصولات برند شما را برای دوستان و آشنایان خود در شبکه های اجتماعی فروارد کنند .

بازاریابی محتوا در نوبشو مارکتینگ

استراتژی بازاریابی محتوا

هدف خود را از بازاریابی محتوا مشخص کنید و بررسی کنید که چه نو مخاطبی می تواند شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کند . شما می توانید با مشخص کردن مخاطبان خود محتوای ارزشمند و مفید تری را ارائه دهید ، این تکنیک به شما کمک می کند که کار خود را تخصصی تر و با جزییات بیشتری انجام دهید.

بازاریابی محتوا در نوبشو مارکتینگ

از متخصصان بازاریابی برای پیشرفت در کارخود استفاده کنید و تجربیات و نکات آن ها را در بازاریابی محتوا و اینترنتی خود لحاظ کنید و از طریق تیمی که برای محتوای سایت خود تشکیل داده اید ایده پردازی کنید و روش های جدید وجذاب و کاربرپسندی را برای ارائه ی مطالب ومحصولات برند خود استفاده کنید .

بازاریابی محتوا در نوبشو مارکتینگ

یک فرمت خاص برای ارائه ی محتوای خود انتخاب کنید ، طبق تحقیقات انجام شده محتوا های ویدیویی و صوتی می تواند کاربرد بیشتری در وبسایت بازاریابی شما داشته باشد ، توصیه ی ما این است که یک فرمت ترکیبی انتخاب کنید و از همه ی روش های ارائه ی محتوا استفاده کنید که با گذشت زمان کوتاهی می توانید نتیجه ی کار را مشاهده کنید و با تجربه ی بیشتری نوع محتوای خود را انتخاب کنید.

تولید محتوا سئو

همان طور که در این مقاله گفته شد، بازاریابی محتوا نیاز به استراتژی خاص و منظم خود را دارد که شما باید به درستی وبسایت تبلیغاتی خود را مدیریت کنید ، تمام نکات و قوانین گفته شده را رعایت کنید و استاندارد های سئو را به طور کامل در سایت خود به کار ببرید که از طریق کسب بهترین رتبه بندی در موتور های جستجو به خصوص گوگل بتوانید یک سایت پر بیننده و کاربردی داشته باشید .

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا