آموزش تولید محتوا

تکنیک افزایش رتبه سایت با تولید محتوا

کسب افزایش رتبه سایت با تولید محتوا با رعایت نکات و قوانین خاص خود به راحتی امکان پذیر است ، شما می توانید با ارائه ی مطالب مفید و مرتبط با عنوان خود یک سایت قدرتمندی را در اختیار کاربران بگذارید ، امروز قصد داریم تکنیک افزایش رتبه با تولید محتوا را برای شما عزیزان بررسی و معرفی کنیم .

با رعایت تمامی استاندارد ها ، به موتورهای جستجو نشان دهید که بهترین و کاربردی ترین محتوا را برای مخاطبان ارائه می دهید ، برای وارد شدن به رقابت میان سایت های قدرتمند شما باید باکیفیت تر و بهینه تر عمل کنید که بتوانید بهترین رتبه بندی گوگل را برای سایت خود به دست آورد.

افزایش رتبه سایت با تولید محتوا در نوبشو مارکتینگ

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

افزایش رتبه سایت با تولید محتوا و روش های ساده

اگر می خواهید کاربران و گوگل را خوشحال و راضی نگه دارید نباید بگذارید مطالب و محتوای شما قدیمی شود ، سعی کنید همیشه محتوای خود را به روز کنید و خبرهای جدید را در مطالب خود لحاظ کنید ، ربات های جستجوی گوگل دائما درحال بررسی مقالات وبسایت شما می باشند اگر در جستجو ها سایت شما یک سایت قدیمی و غیر قابل استفاده معرفی شود رتبه بندی های خود را از دست می دهید ، اما با به روز نگه داشتن وبسایت خود می توانید اعتماد الگوریتم های گوگل را جلب کنید و همیشه در اولویت بندی ها قرار داشته باشید.

تولید محتوا

برای بازسازی و به روز نگه داشتن محتوای وبسایت خود می توانید مطالب جدیی را انتشار دهید و تغییراتی را ایجاد کنید و با انتشار کلیپ و عکس های مرتبط روح تازه ای به محتوای خود ببخشید ، کلمات قدیمی و به درد نخور را حذف کنید و با استفاده از کلمات کلیدی جدید مطالب جذاب تری را ارائه دهید.

یکی از کاربردی ترین بخش های تولید محتوا عنوان است ، عنوان و کلمه ی کلیدی محتوای شما می تواند بر پیشرفت و یا تنزل کار شما تاثیر مستقیم داشته باشد . شما باید بدانید که برای عنوان خود از چه قوانین و استانداردهایی پیروی کنید ، نوع و جذابیت عنوان شما می تواند مخاطب را جذب کند و بازدید کنند گان سایت شما را افزایش می دهد. عنوان شما باید سئوالی یا خبری باشد و حتما کلمه ی کلیدی درآن قید شده باشد ، عنوان معمولی و تکراری کابران را از سایت شما دور می کند و همین موضوع سبب می شود محبوبیت خود را در میان موتورهای جستجو مانند گوگل از دست بدهید وبسایت شما با وجود محتوای مفید به رتبه بندی های پایین تر تنزل می کند.

نکته ی دیگری که درمورد کلمه ی کلیدی باید بدانید این است که آدرسی که برای سایت خود انتخاب می کنید باید کلمه ی کلیدی شما در آن وجود داشته باشد و برای این که گوگل راحت تر آدرس شما را ایندکس کند بهتر است آدرس را همان کلمه ی کلیدی با زبان انگلیسی انتخاب کنید .

توجه داشته باشید که اگر با صبر و حوصله تمامی قوانین را برای عنوان ، ادرس و کلمه ی کلید محتوای خود رعایت کنید و تنها با ده کلیک قدرتمند می توانید بهترین رتبه بندی های گوگل را کسب کنید .

اما با تقلب و استفاده از نرم افزار های خاص حتی اگر هزار کلیک برای سایت خود به دست آورید در مدت زمان کوتاهی اعتبار سایت خود را از دست می دهید و علاوه برگرفتن پنالتی از گوگل رتبه بندی خود را برای همیشه از دست می دهید .

افزایش رتبه سایت با تولید محتوا در نوبشو مارکتینگ

تکنیک های تولید محتوا

تکنیک تولید محتوا به روش صفحات ستون یا Pillar Page

به کاربردن این تکنیک به این شکل است که با کلمه ی کلیدی اصلی که انتخاب کرده ایم یک مقاله و محتوای جامع و کاملی را ارائه دهیم ، تقسیم کردن این عنوان در مقالات بیشتر نمی تواند رتبه بندی شما را بالا نگه دارد ، زیرا یک مقاله باید کامل باشد و تمام جوانب در همان یک مقاله بررسی شده باشد نه مقالات متعدد . این تکنیک به کاربرکمک می کند که تمام خواسته های خود را در یک مقاله پیدا کند و نیازی به سرچ کردن متعدد و جستجو ی مقالات مختلف نداشته باشد و یک باره تمام مطالب را در اختیار داشته باشد.

تولید محتوا

افزایش رتبه سایت با تولید محتوا به شرطی قابل اجرا است که شما همیشه سایت خود را به روز نگه دارید و مطالب جدید را به آن اضافه کنید ، اگر شما مطالب جدید را به محتوا های قبلی و قدیمی لینک دهید و تبادل برقرار کنید ربات های گوگل فعالیت شما را می پسندند و سایت شما را در اولیت قرار می دهند .سعی کنید لینک مطالب جدید خود را در فضای مجازی و وبسایت های دیگر منتشر کنید تا کاربران بیشتری را به سمت سایت خود بکشانید .

مهم ترین عوامل موثر بر رتبه سایت

عوامل و قوانین زیادی هستند که باید در تولید محتوا رعایت شوند ، یکی از مهم ترین عوامل افزایش رتبه سایت با تولید محتوا استفاده از استانداردهای سئو می باشد که از طریق آن می توانید علاوه بر جلب اعتماد گوگل می توانید یک سایت قانون مند و موثر داشته باشید و روند پیشرفت خود را سریع تربپیمایید

. افزایش رتبه سایت با تولید محتوا در نوبشو مارکتینگ

مطالب مفید و کاربردی در سایت و مقاله ی خود ارائه دهید ، عناوین و کلمه کلیدی های جذاب و شگفت انگیزی را برای محتوا ی خود انتخاب کنید و از این طریق توجه کاربران را به سوی سایتتان جلب کنید ، مطالب خود را به صورت پاراگراف بندی بنویسید و برای آن ها زیر عنوان تعریف کنید تا کاربر به راحتی مطالب درخواستی خود را پیداکند .

سعی کنید از عکس و کلیپ های کوتاه جذاب در وبسایت خود استفاده کنید و در قسمت پایانی آن بخش نظرات را طراحی کنید که کاربران نظرات خود را ثبت کنند و یا اگر سئوالی داشتند مطرح کنند ، بهترین راه این است که یک راه ارتباطی برای مخاطبان خود بگذارید که بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند و اگر سایت تبلیغات محصول خاصی را دارید از طریق این روش می توانید اعتماد کاربران خود را به دست آورید.

تولید محتوا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا