آموزش تولید محتوا

انتخاب بهترین عنوان مناسب برای تولید محتوا

یکی از مهم ترین ویژگی های تولید محتوای موفق دارا بودن یک عنوان مناسب و جذاب است ، محتوای ارائه شده در سایت شما هرچند که مفید و کاربردی باشد درصورت نداشتن یک عنوان مناسب به همراه کلمه ی کلیدی جذاب ، نمی تواند شما را در رسیدن به اهدافتان کمک کند زیرا طبق تحقیقات انجام شده یک کاربر هنگامی که سایتی را برای مطالعه انتخاب می کند قبل از بررسی محتوا و مطالب با دقت عنوان را می خواند و روی آن تمرکز می کند که آیا او را به هدفش می رساند یا خیر ، شما باید بتوانید با انتخاب بهترین عنوان مناسب برای تولید محتوا ی سایت خود بر افکار و احساسات کاربر تاثیر مثبت بگذارید و او را برای مطالعه ی وبسایت خود تشویق کنید .

با این روش می توانید تعداد بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید وبه طبع یک رتبه بندی بسیار خوبی را در موتور های جستجو کسب کنید .

انتخاب عنوان مناسب برای تولید محتوا در نوبشو مارکتینگ

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

هدف کاربران از جستجو در گوگل چیست ؟

اولین و مهم ترین هدف کاربر از سرچ در موتور های جستجو دریافت کسب اطلاعات در کوتاه ترین زمان ممکن است . اگر شما یک مدیر باتجربه و با سیاستی باشید می توانید با انتخاب عنوان مناسب برای تولید محتوا ی سایت خود نظر کاربران مختلف را به سمت وبسایت خود جلب کنید .

امکان دارد که هدف کاربر از جستجو در گوگل دریافت یک وبسایت خاص باشد و در نظر داشته باشد که ویژگی های یک برند و محصولی را به دست آورد وقصد خرید کالای خاصی را به صورت اینترنتی داشته باشند و به سایت مختص آن کسب و کار دسترسی پیدا کند و یک تراکنش مالی را انجام دهند ، بنابراین سایت شما باید دارای ssl باشد که امنیت بالای آن نگرانی کاربران را رفع کند .

انتخاب عنوان مناسب برای تولید محتوا و به کاربردن کلماتی خاص، مانند دارا بودن مشاوره آنلاین در سایت می تواند بسیار کاربردی باشد ، زیرا اگر سایتی مانند دیجی کالا دارید و از طریق آن محصولات خود را ارائه می دهید ، کاربران برای مقایسه و کسب اطلاعات و همچنین ویژگی های محصول مورد نظر به مشاوره نیاز دارند و اگر شما بتوانید از طریق یک اپراتور مشاوره آنلاین ارائه دهید حتما در کسب و کار خودتان موفق خواهید شد .

شما باید به این نکته توجه داشته باشید که کاربر اگر قصد خرید آنلاین کالایی را دارد از کلمات کلیدی خرید ، ارزان ترین کالا ، بهترین کالا و .. استفاده می کند و اگر قصد آن مطالعه و کسب اطلاعات باشد از کلماتی همچون بهترین راه ها ، ویژگی ها ونحوه استفاده و.. استفاده می کنند ، بنابراین انتخاب عنوان مناسب برای تولید محتوا و به کاربردن کلمه ی کلیدی کاربردی می تواند سایت شما را جزء اولین رتبه بندی ها قرار دهد .

سفارش تولید محتوا

روش های منحصر به فرد برای انتخاب بهترین عنوان

کلمه ی کلیدی انتخاب شده باید در عنوان به کار برده شود ، عنوان برای معرفی سایت شما در موتور های جستجو می باشد ، کلمه ی کلیدی سرچ شده توسط کاربر اگر در عنوان به کاربرده شده باشد سایت شما نیز یکی از اولویت های کاربر برای مطالعه می باشد به همین دلیل انتخاب عنوان مناسب برای تولید محتوا درصورتی کاربردی است که کلمه ی کلیدی را در آن قید کرده باشید .

عنوانی که برای وبسایت خود انتخاب می کنید باید با محتوا و مطالب شما مرتبط باشد ، اگر می خواهید از دید کاربر و ربات های موتورهای جستجو محبوب باشید باید نکات سئو را علاوه بر محتوا ی خود در عنوان نیز رعایت کنید .

شما می توانید با رعایت استدانداردهای سئو و انتخاب عنوان مناسب برای تولید محتوا بیشترین کلیک کاربران را به سایت خود اختصاص دهید. و گاهی با جابجا کردن کلمات می توانید تاثیرگذاری عنوان خود را افزایش دهید .

انتخاب عنوان مناسب برای تولید محتوا در نوبشو مارکتینگ

لیستی از کلمات کلیدی تاثیرگذار

کلمات مانند رایگان، فروش با تخفیف ، ارزان ترین کالا ها ، اشتباه بزرگ ، بزرگ ترین ، راحت ترین ، سریع ترین ، آسان ترین ، 100% تضمین شده و حرفه ای و..

شما باید لیستی از عنوان ها و کلمات کلیدی مورد پسند موتور های جستجو تهیه کنید و جذابیت و شگفت انگیزی کلمات را افزایش دهید ، مطمئن باشید با این روش می توانید اعتماد ربات های گوگل را جلب کنید و در اولویت جستجو ها قرار بگیرید .

آیا استفاده از اعداد می تواند بر انتخاب عنوان مناسب برای تولید محتوا تاثیر گذار باشد ؟

استفاده از اعداد می تواند عنوان شما را هیجان انگیز کند زیرا بسیاری از افراد نسبت به اعداد واکنش نشان می دهند و افراد ناخود آگاه جذب اعداد فرد می شوند و این موضوع باعث افزایش کلیک در عنوان شما می شود .

انتخاب عنوان مناسب برای تولید محتوا در نوبشو مارکتینگ

تیتر مطالب ، عنوان ها و زیر عنوان ها دارای الگو و قوانین خاص خود هستند و برای این که شما انتخاب عنوان مناسب برای تولید محتوا را با موفقیت انجام دهید نیاز دارید که اطلاعات کافی از این قوانین داشته باشید .

سفارش تولید محتوا

مخاطبان زیادی وجود دارند که برای دستیابی و رسیدن به اهداف خود زمان زیادی را در اینترنت صرف می کنند ، شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و با ارائه ی یک عنوان ساده اما جذاب و قابل فهم نظر کاربر را به سمت وبسایت خود جلب کنید .

انتخاب عنوان مناسب برای تولید محتوا به شما کمک می کند که با مشتری خود ارتباط برقرار کنید ، با ذکر ویژگی های مخاطبان خود سعی کنید به آن ها نشان دهید که این مطلب دقیقا برای آن ها ارائه شده وبا این سیاست مخاطب خود را مورد هدف قرار دهید .

به کاربردن عنوان های جذاب از این نظر حائز اهمیت است که می تواند یک شور و هیجانی را در مخاطب ایجاد کند و آن را وادار به خواندن مطالب شما کند ، اما به کارگیری عنوان های تکراری و خسته کننده هیچ جذابتی برای مخاطب به وجود نمی آورد که شما را همراهی کند .انتخاب عنوان مناسب برای تولید محتوای خود را به صورت هوشمندانه انجام دهید که علاوه بر جذب مخاطب بیشترین ترافیک و کلیک را برای سایت خود کسب کنید .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا