آموزش تولید محتوا

اهمیت تولید محتوا در بهینه سازی وبسایت و سئو چیست؟

اهمیت تولید محتوا در بهینه سازی وبسایت و سئو

امروز قصد داریم موضوع اهمیت تولید محتوا در بهینه سازی وبسایت و سئو را مورد بررسی قرار دهیم، با ما همراه باشید. یکی از مهم ترین مسائلی که امروزه ذهن دارندگان کسب و کار اینترنتی و … را به خود مشغول کرده است، بهینه سازی وبسایت می باشد. اهمیت تولید محتوا در بهینه سازی وبسایت و سئو یکی از مهم ترین موضوع هایی است که باید مورد بررسی قرار داده شود.

بهینه سازی وبسایت و سئو در نوبشو مارکتینگ

اهمیت تولید محتوا در بهینه سازی وبسایت و سئو

چند سال گذشته جهت بهینه سازی سایت تنها از سئو استفاده می شد در حالی که امروزه یکی از راهکارهایی که کارشناسان برای افزایش رتبه وبسایت در گوگل پیشنهاد می کنند، بازاریابی محتوا می باشد. از مهم ترین دلایل اهمیت و نقش محتوای با کیفیت در سئو یک وبسایت می توان به موارد گفته شده در قسمت زیر اشاره کرد:

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

تولید محتوا

  • مهم ترین فعالیتی که سبب داشتن یک سئو حرفه ای می شود، استفاده از کلمه ی کلیدی مناسب و ایده آل مخاطب است به همین دلیل اولین قدم در تولید محتوای مناسب انتخاب یک کلمه کلیدی صحیح در ارتباط با موضوع و سپس اقدام به تولید محتوا است. محتوایی که با توجه به کلمه کلیدی انتخاب شده جمع آوری می شود می تواند تاثیر چشم گیری در به دست آوردن رتبه خوبی در گوگل داشته باشد.
  • دیده شدن در شبکه های اجتماعی: در صورتی که از محتوای با کیفیت در شبکه های اجتماعی و وبسایت استفاده کنید به راحتی شانس دیده شدن خود را افزایش خواهید داد. اگر میزان اطلاعات صحیح و محتوای با کیفیت افزایش پیدا کند افراد مختلف از از بک لینک وبسایت شما در محتوای خود استفاده خواهند کرد و این خود یک دلیل بر تولید محتوای صحیح خواهد بود.

البته هیچ سایتی بک لینک سایت رقیب خود را در تولید محتوای خود استفاده نمی کند مگر این که حالتی تبلیغاتی داشته باشد و صاحب وبسایت در ازای قرار دادن بک لینک مبلغی را دریافت کرده باشد.

  • رتبه دادن گوگل: با توجه به این که معیار اصلی گوگل برای رتبه دادن به وبسایت محتوای کارآمد وبسایت می باشد، اهمیت تولید محتوا در بهینه سازی وبسایت و سئو بسیار بالا خواهد رفت.

مهم ترین نکات در تولید محتوای مناسب

برای درک هرچه بهتر و بیشتر اهمیت تولید محتوا در بهینه سازی وبسایت و همچنین سئو بهتر است به روش ها و نکات موجود در تولید محتوای با کیفیت توجه داشته باشید.

مهم ترین نکات در تولید محتوای مناسب و با کیفیت عبارت اند از:

  1. انتخاب عنوان جذاب: عنوان در سئو و محتوای کارآمد نقش مهمی دارد زیرا این عنوان است که مخاطب را برای بازدید از وبسایت شما تشویق می کند. برای بهره مند شدن از یک عنوان جذاب و در نهایت افزایش میزان بازدید سایت بهتر است که مطالب را بررسی نموده و بهترین و مناسب ترین عنوان موجود را انتخاب نمایید. در چقدر عنوان جذاب تر و مناسب تر انتخاب شود پارامتری تحت عنوان CRT مربوط به وبسایت شما افزایش پیدا خواهد کرد. توجه داشته باشید که CRT یک پارامتر است که در الگوریتم های مورد استفاده در گوگل استفاده شده و برای رتبه بندی وبسایت مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. انتخاب صحیح کلمات کلیدی: در انتخاب کلمات کلیدی باید دقت و توجه بسیاری را داشته باشید. در صورتی که کلمات کلید به صحیح ترین حالت ممکن انتخاب شوند و تولید محتوا انجام شود به راحتی بازید های وبسایت شما افزایش پیدا خواهد کرد، اما اگر تنها از کلمات کلیدی مناسب استفاده شود و محتوایی بی ربط و بی کیفیت در وبسایت قرار داده شود، کاربر هوشمند بوده و به راحتی تشخیص خواهد داد که با استفاده از کلمات کلیدی فریب خورده است.
  3. افزایش میزان سرعت وبسایت: با توجه به این که درصد بالایی از سایت ها دارای سرعت بالا هستند و امروزه کمتر سایتی با سرعت پایین دیده می شود، بهتر است به سرعت عملیات در وبسایت خود نیز اهمیت بالایی دهید. به عنوان مثال افراد ترجیح می دهند از وبسایتی استفاده کنند که به محض ورود به آن صفحه ی دلخواه آن ها باز شده و اطلاعات مورد نیاز را به دست بیاورند.

شاید برای شما هم جالب باشد که سرعت بالای یک وبسایت علاوه بر افزایش میزان رضایتمندی مخاطب از سایت، تاثیر بسیار خوبی در سئو دارد. فردی که برای افزایش مخاطب و بازدید وبسایت خود هزینه کند و محتوای به روز و مناسب داشته باشد اما به سرعت وبسایت اهمیت ندهد، بدون شک در فعالیت خود موفق نخواهد بود زیرا افراد نمی توانند مدت زمان زیادی را صرف لود شدن سایت کنند.

بهینه سازی وبسایت و سئو درنوبشو مارکتینگ

محتوای بهینه شده چه اهمیتی در سئو وبسایت دارد؟

از مهم ترین ویژگی هایی که محتوای بهینه می تواند در سئو سایت داشته باشد می توان به افزایش رتبه وبسایت در نتیجه ی جستجو ها توسط گوگل اشاره نمود. هر چقدر کاربران بیشتری وبسایتی را انتخاب نمایند به این معنی است که محتوایی قرار داده شده در آن سایت مناسب و کار آمدتر است. به میزان افزایش میزان بازدید از یک سایت، رتبه آن نیز در موتورهای جستجو افزایش پیدا خواهد کرد و هر چقدر رتبه ی بالاتری در موتورهای جستجو مانند گوگل داشته باشد، در صدر جستجو های انجام شده قرار خواهد گرفت.

امروزه اهمیت تولید محتوا در بهینه سازی وبسایت از آن رو مورد توجه افراد قرار گرفته است. هر چقدر محتوای به روز و مناسب تولید شود میزان بازدید از سایت بالا رفته و در نتیجه رونق کسب و کار نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

تولید محتوا

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا