طراحی وب سایت

طراحی وبسایت با اصول سئو چگونه است؟

طراحی وبسایت با اصول سئو چگونه است؟

با توجه به تحقیقات مختلف مشخص شده است که وبسایت ها و طراحی آنها اهمیت زیادی دارد و بر اساس طراحی خاص وبسایت با اصول سئو می توان از لحاظ نتایج محتوا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری را برای وبسایتی مشاهده کرد.

در بیشتر موارد برای اینکه طراحی وبسایت به درستی انجام شود لازم است که زیر ساخت های مناسبی برای سئو و بهینه سازی موتور جستجو به کار رود.

طراحی وبسایت با اصول سئو در مارکتینگ نوبشو
طراحی وبسایت با اصول سئو در مارکتینگ نوبشو

موارد مهم در زمینه طراحی وبسایت با اصول سئو

در مواردی که طراحی وبسایت با اصول سئو انجام می شود لازم است به موارد زیادی دقت گردد تا این طراحی از انواع دیگر طراحی متفاوت باشد، یکی از این موارد مهم به محتوایی برمی گردد که به کار می رود، در موتورهای جست وجو به دلیل اینکه محتوا بتواند راحت تر نمایش داده شود باید محتوایی که در نظر گفته می شود در فرمت های خاصی قرار بگیرد تا از این طریق همه موتورهای جست و جو بتوانند این نوع محتوا را شناسایی کنند.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

طراحی سایت با اصول سئو … اینجا کلیک کنید !

در خیلی موارد اگر در زمینه سئو سایت، محتوای مورد نظر در قالب های دیگری غیر از متنی قرار بگیرد ممکن است کاربران علاقه ای به آن نداشته باشند و این نوع فایل ها بازدید کننده زیادی را به خود اختصاص ندهد.

یکی دیگر از موارد مهم در طراحی وبسایت با اصول سئو مربوط به لینک مرتبط و مناسبی است که به کار می رود، در موتورهای جست و جو به راحتی این نوع مطالب و محتوای آن نمایش داده نمی شود بلکه لازم است که برای دسترسی کاربران به محتوای مورد نظر، لینک مرتبط با موضوع استفاده گردد.

در بیشتر موارد مشخص شده است اگر محتوا مناسب باشد ولی روش دست یابی به لینک محتوا به درستی استفاده نشود، موتورهای جستجو این نوع مطالب را نمایش نمی دهند و در بهینه سازی سایت موثر نیست.

لینک مورد نظر طراحی وبسایت در اصول سئو باید به درستی استفاده شود و تگ های لینک در جای مناسب به کار روند، به نوعی که کاربران به آن دسترسی داشته باشند.

فواید استفاده از اصول سئو در طراحی وبسایت

با انتخاب کردن معیارهای اصلی سئو که برای طراحی وبسایت وجود دارد می توان از هزینه های فرعی دور شد و این نوع هزینه ها کاهش یابد، همچنین با این اقدام محتوای خاص وبسایت می تواند در صفحه اصلی برای موتورهای جست و جو بالا بیاید.

کاهش هزینه ها یکی از فواید مهمی است که استفاده از طراحی وبسایت با اصول سئو مد نظر قرار می گیرد و اگر طراحی مناسبی انجام پذیرد رتبه بالاتری را در سئو به دست می آورد و در زمان صرفه جویی می شود.

طراحی وبسایت با اصول سئو در مارکتینگ نوبشو
طراحی وبسایت با اصول سئو در مارکتینگ نوبشو

اصول مهم سئو در طراحی وب سایت

مسائل خاصی وجود دارد که در بهینه سازی موتور جستجو و در طراحی وبسایت به شدت موثر هستند، یکی از موارد مهم در طراحی وبسایت به طراحی آن بر می گردد که لازم است در دستگاه های متفاوتی وبسایت مورد نظر برای کاربران نمایش داده شود و بارگذاری آن در موبایل و کامپیوتر و… مشکلی نداشته باشد.

ظاهر کاربر پسند نیز از مهم ترین مواردی است که در طراحی وبسایت با اصول سئو مد نظر قرار می گیرد و بهتر این است که طراحی وبسایت برای تمامی این دستگاه ها یکی باشد، به طور مثال در مواردی که وبسایتی به صورت جداگانه بر سیستم موبایل طراحی شود اما مطالب همین وب سایت در کامپیوتر شخصی به نوع دیگری نمایش داده شود با توجه به رتبه ای که در هر یک از این دستگاه ها مشخص می گردد تعیین رتبه وبسایت متفاوت است و امتیاز سایت در هر یک از این دستگاه ها تقسیم می گردد، اما با طراحی وبسایت مناسب رتبه ای که برای سایت مورد نظر به دست می آید در موبایل و کامپیوتر شخصی و لپ تاب حساب می شود.

طراحی سایت با اصول سئو … اینجا کلیک کنید !

در مواردی که طراحی وب سایت با توجه به اصول سئو باشد و همه قواعد مورد نظر برای بهینه سازی وبسایت به کار رود، وبسایت می تواند بر اساس محتوای مورد نظر و کلمات کلیدی مهم در موتورهای جستجو رتبه خاصی را به دست آورد و با این اقدام جستجو راحت تر صورت می گیرد.

صفحه بندی مناسب وبسایت ها باید به درستی انجام پذیرد و لازم است تمامی جداول و تصاویر در جای مناسب قرار بگیرد تا این کار به درستی در نظر گرفته شود.

سرعت وب و توجه به این مسأله اهمیت زیادی دارد و بهتر است از موتور جستجوی مناسبی استفاده شود که کیفیت بالایی دارد تا از این طریق بتوان مطالب خوب و کاربردی را در وبسایت مورد نظر قرار داد و وبسایت در سئو به راحتی رتبه بالایی کسب می کند.

اگر اصول طراحی وبسایت رعایت نگردد ممکن است در طراحی وبسایت مشکلاتی به وجود آید و در سئو به درستی این کار نمایش داده نمی شود.

یکی از موارد مهم در ارتباط با طراحی وبسایت با اصول سئو مربوط به استفاده از کلمات کلیدی مناسب است و در هنگام جستجو در وبسایت این کلمات راحت تر نمایش داده می شود.

مفید بودن مطالب در این زمینه اهمیت دارد و لازم است مطالب و محتوای مورد نظر جدید باشد و از مطالبی که تکراری هستند به هیچ عنوان به کار نرود تا بازدیدکنندگان مطالب جدید و مناسب تری را دریافت کنند و اهمیت بالاتری به این نوع مطالب بدهند.

طراحی وبسایت
طراحی وبسایت

نکات حائز اهمیت در زمینه طراحی وبسایت

همان طور که اشاره شد لازم است طراحی وبسایت تنها به وسیله تکنولوژی های خاصی که در ارتباط با اصول سئو وجود دارد انجام پذیرد و از مهم ترین تکنولوژی و فونت های مناسب وبسایت استفاده شود تا وبسایت مورد نظر راحت تر در موتور جستجو نمایش داده شود، همچنین در زمان لود شدن وبسایت، سرعت بالا آوردن وبسایت در حد زیادی است و بارگذاری آن راحت تر صورت می گیرد.

سئوکار با تجربه بالای خود تلاش می کند وبسایت مناسبی را طراحی کند که به این وسیله تکنولوژی های مختلفی را در آن به کار برد و با این اقدام مشتریان از طراحی وبسایت با اصول سئو بهره بیشتری به دست می آورند.

کدهای خاصی و فرمت هایی که خوانایی بالا دارند لازم است که در طراحی وبسایت بیشتر به کار رود و فونت های مناسب وبسایت مد نظر قرار گیرد.

فرمت های مناسب برای محتوا باعث می شوند که در خیلی از دستگاه ها به راحتی این فرمت ها نمایش داده شود و بارگذاری آسان تر امکانپذیر گردد. کد HTML5 در این زمینه کاربرد بالایی دارد و با کیفیت بالایی می تواند تصاویر و فیلم ها را به بهترین شکل نمایش دهد و با سرعت بالایی این کار صورت می گیرد.

طراحی سایت با اصول سئو … اینجا کلیک کنید !

با استفاده از تکنولوژی های مختلفی که در زمینه وبسایت و طراحی آن به وجود آمده است می توان رنگ های بیشتری را در وبسایت ها مشاهده کرد و با این اقدام کاربر پسند بودن این سایت ها به درستی نمایش داده می شود و اصول سئو سایت به طور کامل رعایت می گردد.

طراحی وبسایت
طراحی وبسایت

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا