طراحی وب سایت

عوامل تأثیرگذار بر قیمت طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ

قیمت طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ

هزینه طراحی سایت و انواع قیمت آن در کمپانی های مختلف فرق دارد، هر کمپانی طبق فاکتور های گوناگونی نرخ و قیمت طراحی سایت را معرفی می کند، قیمت طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ بستگی به فاکتورهای گوناگونی دارد که در ادامه شما را با آن ها آشنا می کنیم.

توجه به قیمت طراحی سایت

در واقع کمپانی های طراحی سایت در رابطه با انواع وبسایت‌ها، شیوه عملکرد آن ها، ایراد و مزایای هر کدام از شیوه های طراحی اطلاعات لازم را دارند، و در رابطه با نهایی ترین شیوه ها و راهکارها مطالعه و تحقیقات لازم را انجام داده‌اند، اغلب کمپانی های طراحی سایت از شیوه ها و تکنولوژی های گذشته برای ایجاد سایت ها به کار می‌برند و فقط با به کارگیری یک نمای بصری و پوسته زیبا تلاش می‌کنند وبسایت را تخصصی و تازه نشان بدهند، این نوع سایت ها برای کسانی که هیچ حرفه‌ای در این باره ندارند تخصصی به نظر می رسد ولی بعد از مدت زمانی تکنولوژی استفاده شده به علت قدیمی بودن ایرادهایی را پدید می آورد، معمولاً پیاده‌سازی این نوع سایت نیاز به هزینه کمتری دارد به همین دلیل برخی از افراد اولویت کار خود را هزینه طراحی سایت مد نظر قرار می دهند و دچار این گونه اشتباه می شوند.

فراموش نکنید که مهم ترین قانون در هر حرفه ای وجود صداقت و رعایت قوانین است، بعضی از افراد برای سودآوری بیشتر عواملی را در نظر می‌گیرند که هیچ گونه ربطی به هزینه طراحی سایت ندارد، برای مثال به نمونه زیر توجه داشته باشید.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

هزینه طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ

آیا ظاهر سایت برقیمت آن تأثیر می گذارد؟

ظاهر سایت هیچ گونه دخالتی در تعیین قیمت طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ ندارد تنها سایت هایی که استفاده های ویژه‌ای دارند و طراح مستلزم استفاده از زبان‌های خاصی است این مورد را در مشخص نمودن قیمت لحاظ می‌کند، لذا فریب جلوه سایت را نخورید.

نمای سایت یکی از قسمت های راحت طراحی سایت می باشد و احتیاج به حرفه خاصی ندارد و هر طراحی توانایی انجام این کار را دارد، عاملی که در طراحی سایت اهمیت زیادی دارد منظم بودن سایت می باشد، این موضوع در وبسایت ها بستگی به نوع کاربران دارد، در واقع موقعی که کاربران وارد سایت شما می شوند اگر با یک صفحه بسیار شلوغ مواجه شوند دچار سردرگمی می‌گردند و انگیزه‌ای برای خواندن مطالب یا مشاهده محصولات ندارند.

عوامل تأثیر گذار در قیمت طراحی وب سایت در نوبشو مارکتینگ

یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت در نوبشو مارکتیگ  نوع وبسایت است، به طور کلی وبسایت ها به دو دسته شخصی و فروشگاهی تقسیم می‌شوند.

وبسایت های شخصی نوعی وبسایت داینامیک هستند که بر اساس تقاضای کارفرما و نوع تجارت خصوصیات گوناگونی دارند، همچنین قسمت زیادی از کسب و کار و فعالیت ها را شامل می باشد.

هزینه طراحی سایت بستگی به میزان امکانات به کار رفته و اهداف متقاضی دارد.

ویژگی های سایت های شخصی

  • امکان بهبود سازی سایت
  • مشتری با هر صفحه نمایشی قادر به استفاده از سایت را دارد و کاملاً شخصی طراحی می گردد.
  • طراحی صفحه های محتوا ها و سرویس ها
  • قابلیت اضافه کردن صفحات و منو
  • مجهز به اتصال سایت با سامانه های پیام کوتاه
  • دارای پنل کاربری ساده و تخصصی

نوعی دیگر از سایت‌ها فروشگاهی است، که با وبسایت شخصی کاملاً فرق دارد. به علت پیچیدگی های بسیار در این نوع سایت در مدت زمان طولانی پیاده سازی می شود و نیاز به هزینه بیشتری دارد، نرخ طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ طبق ویژگی‌های سایت های فروشگاهی متفاوت است.

به عنوان مثال اگر بخواهید وبسایت فروشگاهی اینترنتی معمولی طراحی کنید نیاز به هزینه کمتری نسبت به طراحی سایت فروشگاه های اینترنتی پیشرفت دارد.

هزینه طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ

ویژگی های سایت فروشگاهی ساده

  • معرفی کالاها به تعداد نامشخص و وارد کردن مشخصات آن ها
  • مشخص نمودن حالت کالا
  • درج نظرات کاربران
  • موقعیت انبار کالا
  • سبد خرید

دو یا چند زبانه بودن سایت

این قابلیت یکی دیگر از عوامل تأثیر گذار بر قیمت طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ است، با توجه به اینکه افزودن این قابلیت به سایت لازمه طراحی دوباره قالب وبسایت بر سایر زبان ها است هزینه بیشتری دارد.

شیوه محاسبه هزینه طراحی سایت:

شیوه محاسبه قیمت طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ  در جلسات حضوری یا گفت و گوهای تلفنی بعد از اینکه کارفرما نیازهای خود را بیان کند و طبق تعداد برنامه نویسان لازم همچنین زمانی که باید سایت تهیه شود مشخص می گردد.

معمولاً در اغلب کمپانی های طراحی سایت ۵۰ درصد هزینه قرارداد را به عنوان پیش پرداخت دریافت می‌کنند و پس از انجام طرح اولیه ۳۰ درصد را تحویل می‌گیرند و در اتمام کار ۲۰ درصد باقی مانده را اخذ می نمایند.

علت گران بودن سایت‌های asp.net نسبت به سایت های وردپرس

طراحی و پیاده سازی سایت های asp.net احتیاج به حرفه ای خاص دارد، ولی در سایت های وردپرس مجموعه قالب های آماده به کار می‌رود که احتیاجی به کدنویسی ندارد، این سایت برای تجارت های حرفه ای هیچگونه ارزشی ندارد، لذا بودجه و زمان بسیار کمی برای طراحی این گونه سایت ها به کار می رود‌.

سفارش طراحی سایت با وردپرس … اینجا کلیک کنید !

تفاوت قیمت طراحی سایت در کمپانی های گوناگون

مهمترین علت تفاوت هزینه در کمپانی های طراحی سایت شیوه انجام کار و اجرای سایت است، در واقع هر چه بیشتر از قالب های آماده و ابزارهای رایگان در فرآیند طراحی سایت به کار رود، هزینه طراحی سایت کمتر می شود و در مدت زمان کوتاهی آماده می‌گردد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ به دست آورید بهتر است به سایت https://www.marketing.nobesho.com مراجعه کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا