طراحی وب سایت

هزینه طراحی وبسایت در نوبشو مارکتینگ چگونه محاسبه می شود؟

هزینه طراحی وبسایت در نوبشو مارکتینگ

امروزه هر کسب و کاری برای موفق شدن در کار و حوزه ی خود به یک وبسایت نیاز دارد حتی می شود گفت که داشتن یک وبسایت برای کارها نسبت به شبکه های اجتماعی باز خورد بهتری دارد پس برای بهتر دیده شدن خوب است هرچه سریع تر نسبت به راه اندازی وبسایت خود اقدام کنید اما اگر شما هم مانند اکثر افراد این سوال در ذهنتان است که هزینه طراحی وبسایت در نوبشو مارکتینگ چگونه محاسبه می شود بهتر است با ما همراه باشید.

هزینه طراحی وبسایت در نوبشو مارکتینگ

مزایای داشتن وبسایت

قبل از توضیح درباره ی تعرفه ها و فاکتورهایی که بر هزینه ی طراحی سایت شما در نوبشو مارکتینگ تاثیر می گذارند خوب است چند فایده ی داشتن وبسایت را از بین صدها مزایایی که دارد برای شما بیان کنیم.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان
  • محدود نبودن به زمان و صرفه جویی در آن

شما با داشتن وبسایت دارای محدودیت زمانی نسبت به ارائه ی خدمات یا فروش محصولات خود نخواهید بود و در هر زمان از شبانه روز کاربران می توانند به سایت شما مراجعه کنند.

  • برقراری ارتباط اسان

اکثر افراد در اینترنت به راحتی سوال پرسیده و یا نظر خواهند داد بنابراین شما به اسانی می توانید با کاربران و مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

  • نامحدود نبودن به جغرافیا

با سفارش یک وبسایت چند زبانه به متخصصان نوبشو می توانید محصول یا خدماتی را که ارائه می دهید به افرادی که بیرون از مرز ایران و دارای زبان دیگری هستند معرفی کنید این درحالی است که یک فرد بدون وبسایت نمی تواند چنین ادعایی داشته باشد.

  • به روز بودن و بالا رفتن اعتبار

قطعاٌ با پیشرفت علم و روی آوردن اکثر افراد به خرید اینترنتی بهتر است هرچه سریع تر نسبت به طراحی وبسایت اقدام کنید و با داشتن وبسایت جدیدترین محصولات خود را در سریع ترین زمان ممکن با کاربران به اشتراک گذاشته و همچنین یک وبسایت اینترنتی به بالا رفتن اعتبار تجارت شما کمک می کند و موجب کسب در امد بیشتر از حرفه ی شما خواهد شد.

برای سفارش طراحی سایت … اینجا کلیک کنید !

هزینه طراحی وبسایت در نوبشو مارکتینگ چگونه محاسبه می شود؟

شما با اندکی تحقیق برای راه اندازی سایت متوجه خواهید شد که قیمت سازمان ها و شرکت های مربوطه نسبت به یکدیگر متفاوت است اما اگر قصد دارید متوجه شوید که این تفاوت قیمت به چه دلیل است در ادامه آن را برای شما بیان خواهیم کرد.

  • دامنه

همانطور که بارها دیده اید هر سایتی با یک نوع آدرس ثبت می شود و شما می توانید سایت های زیادی را با پسوندهایی نظیر Net، ir.، com. و… مشاهده کنید و خوب است بدانید هزینه ی ثبت دامین با هر نوع پسوندی نسبت به پسوند دیگر متفاوت است.

هزینه طراحی وبسایت در نوبشو مارکتینگ

  • هاست نیز یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر قیمت می باشد.

خوب است بدانید نوع هاست انتخابی بر فاکتور قیمت شما تاثیر می گذارد اما موارد دیگری نیز هستند که بر هزینه ی هاست اثر دارند که برخی از آن ها به شرح زیر است.

  • نوع طراحی سایت

نوع طراحی سایت به این معناست که می خواهید متخصصان سایت شما را با روش وردپرس یا کدنویسی طراحی کنند و… که حتی نوع طراحی سایت بر کیفیت هاست و انتخاب هاست نیز تاثیر گذار است.

  • هاست

قطعاٌ یکی از موارد مهمی که در هزینه طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ تاثیر می گذارد هاست، امنیت هاست و کیفیت آن می باشد چراکه تمامی اطلاعات شما بر روی آن قرار خواهد گرفت.

از نکاتی که باید ذکر کنیم این است که هستند افرادی که با هزینه ی کمی صفر تا صد سایت را برای شما انجام می دهند اما باید بدانید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست چرا که سایت بعدها یا هک شود یا دچار مشکلات امنیتی می شود دلیل این مورد هم مربوط به هاست های نامعتبر می باشد.

  • زمینه فعالیت سایت

یکی دیگر از مواردی که در قیمت گذاری تاثیر دارد نوع کاری می باشد که شما قصد دارید در آن زمینه به فعالیت بپردازید به عنوان مثال هزینه ی طراحی برای یک وبسایتی که نیاز به آپلود فیلم و… دارد نسبت به طراحی سایت معرفی خواص مواد غذایی و… متفاوت است یکی دیگر از دلایل تفاوت قیمت در این زمینه به مقدار حجم و کیفیت هاست مربوط به وبسایت مورد نظر است.

  • طراحی سایت بر مبنای کد نویسی یا سی ام اس(CMS)

از اصلی ترین مواردی که تاثیر زیادی بر هزینه ی طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ دارد باید به نوع طراحی سایت اشاره کنیم که به دو صورت کدنویسی یا سی ام اس انجام می شود و هر یک نسبت به دیگری دارای تفاوت ها، فایده ها و معایبی می باشد و باید با توجه به نوع سایت مورد نظر خود یکی را انتخاب کنید.

به صورت کلی باید بگوییم که طراحی سایت با روش کدنویسی به دلیل زمان و دقت بیشتری که نیاز دارد قطعاً نسبت به طراحی وبسایت با وردپرس هزینه ی بیشتری نیز خواهد داشت.

  • برای سایت مورد نظر خود چه امکاناتی را در نظر گرفته اید.

هر نوع سایتی باید ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را داشته باشد به عنوان مثال یک وبسایت مربوط به فروشگاه اینترنتی به درگاه پرداخت نیاز دارد اما یک وبسایت آموزشی به درگاه پرداخت احتیاجی ندارد بنابراین با توجه به امکاناتی که شما برای وبسایت خود در نظر گرفته اید قیمت نیز تغییر خواهد کرد بنابراین هرچه برنامه ی شما برای گسترش سایت بیشتر باشد تعرفه نیز افزایش خواهد یافت.

همانطور که می دانید هر سایتی برای بالا آمدن در موتور جستجو یا همان گوگل به کلمات کلیدی مربوطه و تولید محتوای جدید و منحصر به خود نیاز دارد پس خوب است که بدانید حجم محتوای مورد نیاز شما، کلمات کلیدی و… نیز دارای هزینه های مختلفی خواهند بود.

قبل از پر کردن فرم سفارش طراحی وب سایت به چه نکاتی توجه کنیم؟

یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن دقت کنید این است که به شرکت های معتبر و بزرگی که در زمینه ی کاری خود شناخته شده هستند و نسبت به کار شما احساس مسئولیت داشته باشند و در زمان تعیین شده و بدون دیرکرد سایت شما را تحویل دهند مراجعه کنید همچنین درخواست نمونه کار نیز داشته باشید اما برای طراحی وبسایت ما به شما نوبشو را معرفی می کنیم که دارای متخصصان با تجربه و کار آزموده می باشد همچنین هزینه ی طراحی وبسایت در نوبشو مارکتینگ بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

برای سفارش طراحی سایت … اینجا کلیک کنید !

هزینه طراحی وبسایت در نوبشو مارکتینگ

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا