طراحی وب سایت

بهترین طراحی سایت در کرمان

در این مقاله قصد داریم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم :

بهترین طراحی سایت در کرمان

در این مقاله قصد داریم به موضوع اهمیت طراحی سایت برای کسب و کارها بپردازیم و بهترین تیم طراحی سایت در کرمان را به شما معرفی کنیم. همان‌طور که می‌دانید در دنیای دیجیتال امروز، طراحی سایت برای تمامی کسب و کا‌رها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و شرط اولیه برای رقابت مشاغل با یکدیگر حضور در دنیای وب است. این روزها رقابت در بازار سنتی کم‌رنگ شده است و جای خود را به رقابت در بازار دیجیتال و آنلاین داده است. طبق بررسی‌های انجام شده ۸۵ درصد از کاربران جهت تامین نیاز‌های خود از گوگل استفاده می‌کنند. این آمار نشان‌دهنده ضرورت طراحی سایت برای تمام مشاغل است بنابراین ما در این مقاله قصد داریم به جنبه‌های بیشتری از این موضوع بپردازیم پس با همراه باشید.

طراحی سایت در کرمان در نوبشو مارکتینگ

ضرورت طراحی سایت در کرمان برای مشاغل

با توجه به حجم عظیمی از جستجوی کاربران در گوگل می‌توان نتیجه گرفت امروزه همه مشاغل می‌توانند با حضور فعال خود در دنیای وب تعداد قابل توجهی از کاربران را به سایت خود هدایت کنند، و آن‌ها را به مشتریان بالقوه خود تبدیل کنند و در نهایت فروش خدمات یا محصولات شرکت خود را تا چند برابر افزایش دهند. پس اگر هنوز کسب و کار خود را شروع نکرده‌اید اولین گام برای شروع در بازار رقابت، حضور آنلاین و موثر کسب و کار شما است. در ادامه مقاله با امکانات طراحی سایت در کرمان بیشتر آشنا می‌شوید.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

طراحی سایت در کرمان در نوبشو مارکتینگ

معرفی کسب و کارخود را به طراحان سایت ما در کرمان بسپارید

یک سایت زمانی برای کاربران جذاب و کاربردی است که این قابلیت را داشته باشد نیازهای مخاطب خود را تامین کند در غیر این‌صورت کاربر به مشتری هدف سایت رقیب شما تبدیل می‌شود. بنابراین باید تمام تلاشتان این باشد که کاربران سایت خود را از دست ندهید و بتوانید آن‌ها را به مشتری وفادار تبدیل کنید. در طراحی یک سایت خوب رعایت نکات زیادی الزامی است. اما یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید طراحی صفحه اصلی (صفحه اول) سایت است، که تاثیر بسیار زیادی در جذب کاربران دارد. خوشبختانه طراحان سایت ما در کرمان دارای مهارت و خلاقیت بالایی در این زمینه هستند بنابراین در راستای همین هدف می‌توانید ساخت سایت خود را با خیالی آسوده به ما بسپارید.

طراحی سایت در کرمان در نوبشو مارکتینگ

طراحی سایت در کرمان چه ویژگی‌هایی دارد؟

از آن‌جایی که داشتن یک سایت خوب می‌تواند تاثیر مستقیمی بر فروش و درآمد کسب وکار‌ها داشته باشد پس رعایت فاکتورهای لازم در طراحی وب سایت ضرورت دارد زیرا سایت شما باید قابلیت خوبی برای کاربران فراهم کند به طوری که مشتری هدف شما به راحتی و به سرعت نیاز خود را از سایت شما تامین کند. در اینجا به چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی سایت در کرمان اشاره کرده‌ایم.

۱- داشتن سازگاری با موبایل (ریسپانسیو بودن)

۲- داشتن سرعت بالا

۳- استفاده بهینه از تصاویر

۴- در دسترس بودن برای همه کاربران

۵- محتوای کاربردی و کاربرپسند

۶- طراحی رابط کاربری جذاب

۷- بهینه کردن سایت برای موتورهای جستجو(SEO)

طراحی سایت در کرمان در نوبشو مارکتینگ

چگونه کاربران را به مشتری نهایی خود تبدیل کنیم؟

همان‌طور که گفتیم گام اول برای شروع تمامی مشاغل راه‌اندازی طراحی سایت مشاغل در کرمان است. در گام بعد باید بدانید چگونه کاربران گوگل را به سایت خود هدایت کنید و آن‌ها را به مشتری خود تبدیل کنید. در واقع این مرحله برای تمامی کسب و کارها دارایی چالش‌های فراوانی است و در عین حال نیز جذاب است. کاربران باید به در ابتدا با خدمات و یا محصولات شما آشنا شوند که در نهایت به مشتری واقعی تبدیل شوند اما برای این‌کار باید بتوانید در کم‌ترین زمان ممکن کاربر را تشویق به خرید محصولات و خدمات خود کنید به همین دلیل انجام یک‌سری اقدامات لازم در این زمینه ضروری است که در این‌جا به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

۱- انتخاب عنوان جذاب و کاربر پسند

در واقع زمانی که یک کاربر عبارت مورد نظر خود را در گوگل جستجو می‌کند با عنوان‌های مختلفی از سایت‌های رقیب نیز مواجه می‌شود. در این مرحله کاربر عنوانی را انتخاب می‌کند که به هدفش نزدیک‌تر باشد و احساس کند که نیازهایش را تامین می‌کند. پس عنوان سایت شما باید نهایت جذابیت را برای کاربر داشته باشد در حدی که او ترغیب به انتخاب سایت شما شود در این صورت پیروز میدان رقابت شما هستید.

از آن‌جایی که عنوان مناسب در افزایش نرخ کلیک تاثیر بسیار زیادی دارد رعایت چند نکته زیر می‌تواند کمک‌بخش طراحی سایت شما در کرمان باشد.

1- دقیقا به موضوع اصلی اشاره کنید (موضوعی که هدف کاربر است)

2- از عدد و ارقام استفاده کنید (برای مثال: 10 گام اصلی برای حرفه‌ای شدن در رانندگی)

3- خواننده را مخاطب خود قرار دهید (برای مثال: سئوی تصاویر را جدی بگیرید)

4- از کاربران سوال بپرسید (چرا کسب و کار شما به سایت نیاز دارد؟)

5- از کلماتی استفاده کنید که کاربران دوست دارند (کلماتی مانند سریع، چرا ، چطور، رایگان،روش و …)

۲- تشویق کاربر به ماندن در صفحه

بعد از اینکه کاربر به سایت شما وارد شد باید سعی کنید او را در صفحه نگه دارید تا بتوانید محصولات و خدمات خود را به راحتی معرفی کنید اما چگونه می‌توان این‌کار را انجام داد؟

در این مرحله می‌توانید از چند تکنیک زیر استفاده کنید.

۱- محتوای با ارزش بیشتر را در ابتدای جمله بیاورید (باید سعی کنید جمله را با کلماتی شروع کنید که خواننده تشویق به خواندن ادامه مطالب شود)

۲- از کلماتی استفاده کنید که خواننده را هیجان زده کند (این تازه شروع ماجراست، جالب است بدانید که، احتمالا این سوال هم برای شما پیش آمده است، نتیجه می‌گیریم که و …)

3- از call to action استفاده کنید ( یعنی مخاطب را تشویق به انجام کاری کنید برای مثال: همین حالا نسخه رایگان را دریافت کنید، برای ادامه ثبتنام اینجا را کلیک کنید و…)

۴- در call to action از کلماتی که دستوری نیستند و خنثی هستند استفاده نکنید (به عنوان مثال کلماتی مانند: ارسال، ورود، ادامه و …زیرا کاربر را تشویق به انجام کاری نمی‌کنند)

طراحی سایت در کرمان در نوبشو مارکتینگ

3- درنوشتن محتوا خواننده را با خود همراه کنید

محتوای مورد نظر را تا حد ممکن ساده و روان بیان کنید و سعی کنید خواننده را با خود همراه کنید تا از خواندن ادامه مطالب خسته نشود. به عنوان مثال از عبارت‌هایی مانند همان‌طور که در جریان هستید، حتما تا به حال شماهم این تجربه را داشته‌اید، شاید تا به حال این جمله را نشنیده باشید و… استفاده کنید.

4- استفاده از محتوای ویدیویی

استفاده از ویدیویی که نیاز کاربر را تامین کند بسیار کارآمد است و در صورتی که هدف کاربر باشد برای چند دقیقه کاربر را در سایت شما نگه میدارد. سعی کنید محتوای ویدیویی را در ابتدای صفحه بیاورید.

چرا باید طراحی سایت خود را در کرمان به ما بسپارید؟

از آن‌جایی که تیم طراحی سایت ما در کرمان با تمامی اصول و قوانین ساخت سایت آشنایی کامل دارند، و در این زمینه دارای خلاقیت و تجربه کافی هستند، می‌توانند سایت کسب و کار شما را به‌راحتی و با اطمینان خاطر انجام دهند.

طراحی سایت در کرمان در نوبشو مارکتینگ

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا