آموزش طراحی وب سایت

نکاتی که هنگام طراحی سایت در کیش باید رعایت کرد

طراحی سایت در کیش و شهرهای دیگر تفاوتی با یکدیگر ندارد و اصولی دارد که باید آن را رعایت کرد تا بتوان یک سایت خوب را به راحتی و بدون مشکل طراحی کرد. با وجود گسترش استفاده از اینترنت و بارگذاری سایت‌های فراوان بر روی آن، شغل طراحی سایت نیز بازار خوبی پیدا کرده و طراحان زیادی در این زمینه مشغول به کار هستند.

در این میان اگر طراحی کار خود را به خوبی انجام ندهد و سایتی که طراحی کرده مدام به مشکل بربخورد و ارجاع داده شود، به تدریج مشتری‌های خود را از دست می‌دهد و نمی‌تواند جایگاه مناسبی برای خود در این شغل پیدا کند. در ادامه این مقاله نکاتی را به شما می‌گوییم که در صورت رعایت آن‌ها نه تنها کار طراح سایت راحت‌تر می‌شود، بلکه مشتری نیز از نتیجه رضایت خواهد داشت. همچنین از شما دعوت می‌کنیم سایر مقالات مربوط به طراحی سایت در کیش و سایر شهرها را در سایت جامع نوبشو مارکتینگ مطالعه کنید: https://marketing.nobesho.com

روش‌های طراحی سایت

برای طراحی سایت در کیش و هر جای دیگری ابزارهای مختلفی وجود دارد که با کمک آن‌ها می‌توانید سایت خود را راه اندازی کنید. بعضی از این ابزار مانند سایت سازها هیچ نیازی به داشتن دانش تخصصی ندارند و حتی افراد عادی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. برخی دیگر امکانات کدنویسی سطح‌های مختلف سایت را برای شما فراهم می‌کنند که یک کار حرفه‌ای و تخصص است و نیازمند دانش برنامه نویسی به صورت حرفه‌ای است. ابزار دیگر مانند نرم افزارهای وردپرس و Dream Waver هستند که باید کار کردن با آن‌ها را بلد بود تا بتوان به خوبی از آن‌ها استفاده کرد. اما می‌توان بدون نوشتن حتی یک خط کد با آن‌ها یک سایت طراحی کرد.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

برای سفارش طراحی سایت … اینجا کلیک کنید !

هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و هزینه کار با آن‌ها نیز متفاوت است. در هر حال وقتی شما می‌خواهید شروع به طراحی سایت در کیش کنید باید به یکی از این روش‌ها مسلط باشید. صرف نظر از نوع روش طراحی سایت، موارد دیگری نیز وجود دارند که به عنوان طراح باید آن‌ها را رعایت کنید تا در آینده به مشکل با مشتری و یا در کار خود برنخورید.

طراحی سایت در کیش در نوبشو مارکتینگ

نوشته های مشابه

نیازسنجی اولین کار شماست

برای اولین گام طراحی سایت در کیش شما ابتدا باید هدف از طراحی سایت را مشخص کنید. این کار شامل هدف کلی و وظایف جزیی و امکاناتی است که می‌خواهیم در سایت باشد. برای این کار لازم است شما یک جلسه مشاوره با مشتری داشته باشید و از او تمام مواردی را که می‌خواهد در سایت وجود داشته باشد سوال کنید، که به این کار نیازسنجی طراحی سایت می‌گویند.

یکی از مشکلاتی که در این راه وجود دارد این است که مشتریانی که در مورد طراحی سایت آگاهی چندانی ندارد ممکن است به خوبی نتوانند منظور شما را در مورد امکانات مختلف سایت بفهمند و یا منظور خود را برسانند. در اینجا شما به عنوان طراح و متخصص طراحی سایت در کیش باید به خوبی عمل کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید. بهتر است چند نمونه کار یا سایت‌های دیگری که مشابه درخواست مشتری هستند به او نشان دهید. به عنوان مثال اگر سفارش یک فروشگاه اینترنتی را دارید، سایتی مانند دیجی کالا یا فروشگاه دیگری که خودتان طراحی کرده‌اید به او نشان دهید و از او بخواهید امکاناتی که مد نظر دارد، از سایت انتخاب کند. فراموش نکنید که حتما در مورد هزینه این طراحی امکانات با او صحبت کنید.

طراحی سایت در کیش در نوبشو مارکتینگ

برای انجام کار برنامه ریزی و اولویت بندی کنید

اکنون که می‌دانید چه سایتی را می‌خواهید طراحی کنید، نوبت به برنامه‌ریزی و لایه‌بندی کار شما می‌رسد. بسیاری از کارهایی که سایت‌ها انجام می‌دهند براساس یک روند پیش می‌روند. پس بعضی مراحل و امکانات به مرحله قبلی نیازمند و وابسته هستند. شما برای این که بتوانید کار طراحی سایت در کیش را به خوبی انجام دهید، باید این تفاوت‌ها را بشناسید و کارهایی را که وابستگی دارند، در آخر انجام دهید. به عنوان مثال ورود به سایت به ثبت نام کاربران بستگی دارد. یعنی کاربری که ثبت نام نکرده، نمی‌تواند وارد سایت شود. پس شما ابتدا باید بخش ثبت نام را طراحی کنید و سپس به بخش ورود به سایت بپردازید.

برای سفارش طراحی سایت … اینجا کلیک کنید !

این یک مثال راحت و بدیهی بود، اما موارد پیچیده‌تری هستند که در دنباله یکدیگر می‌آیند که شما باید آن‌ها را کامل بشناسید تا مجبور به بازگشت و اصلاح کارهای قبلی نشوید. بهترین راه حل برای این کار نوشتن سناریو است. یعنی رفتار کاربر پس از ورود به سایت و انجام کارهای مختلف را در حالت‌های مختلف پیش بینی کنید و برای آن‌ها راه حل قرار دهید.

به ظاهر کار اهمیت بدهید

ظاهر سایت و قالب آن بخشی است که مستقیما توسط کاربر مشاهده می‌شود. اگر به این بخش اهمیت داده نشود، سایت بازدید زیادی در پی نخواهد داشت و عملا نمی‌توان گفت کار طراحی این سایت در کیش موفق بوده است. برای ظاهر سایت قالب‌های آماده زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین اگر مایل باشید، می‌توانید خودتان آن را طراحی کنید. می‌توانید این کار را طبق سلیقه مشتری انجام دهید. اما به عنوان طراح سایت حتما او را راهنمایی کنید تا نتیجه کار شما نیز بهتر شود. در هر صورت توجه کنید که ظاهر سایت باید کاربر پسند و جذاب باشد. به علاوه با موضوع اصلی سایت همخوانی داشته باشد تا بازدید آن بالا رفته و رضایت مشتری جلب شود.

طراحی سایت در کیش در نوبشو مارکتینگ

اصل سادگی و خوانایی را رعایت کنید

نکته مهم دیگر در طراحی سایت در کیش این است که کار با آن باید راحت باشد. هر چقدر سایت ساده تر طراحی شده باشد و موارد موجود در آن خوانا و به راحتی قابل دنبال کردن باشد، کاربر بیشتر به آن جذب می‌شود. سایت‌هایی که دارای پیچیدگی‌های غیر ضروری هستند، کابر را گیج می‌کنند و کاربر نمی‌تواند کار مد نظر خود را به خوبی انجام دهد. این کار هم باعث پایین آمدن بازدید و بازدهی سایت می‌شود.

وقتی کاربر وارد سایت می‌شود، باید بتواند به راحتی مسیر خود را پیدا کرده و به هدف خود با کمترین معطلی دست پیدا کند. نوشتن توضیحات خوانا و ساده نیز می‌تواند به کاربر در این راه کمک کند تا بتواند از سایتی که توسط شما طراحی شده به خوبی استفاده کند.

برای سفارش طراحی سایت … اینجا کلیک کنید !

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا