آموزش طراحی وب سایت

بایدها و نبایدهای طراحی سایت در رشت

امروزه طراحی سایت یکی از راه‌های ارزان و سریع درآمدزایی به شمار می‌رود. شما اگر کسب‌وکار کوچکی دارید و به فکر توسعه آن هستید بی‌شک یکی از ارزان‌ترین و موثرترین راه‌ها گسترش و تبلیغ آن در بستر سایت است. اما طراحی سایت در رشت مطابق استاندارهای سئو که بتواند مورد پذیرش گوگل قرار بگیرد و به صفحات اول گوگل راه یابد، شامل یکسری بایدها و نبایدها است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

طراحی سایت در رشت در نوبشو مارکتینگ

بایدهای طراحی سایت در رشت

طراحی سایت در رشت مطمئناَ علاقه‌مندان بسیاری دارد. اما مهم است که افراد اصول و استاندارهای طراحی سایت را بشناسند تا بتوانند در سایت خود آن‌ها را پیاده کنند. بایدهایی که در طراحی سایت بهتر است مد نظر قرار گیرند شامل موارد زیر است:

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

طراحی تخصصی وب سایت با بهترین قیمت … اینجا کلیک کنید !

  1. سایت شما باید به همه کاربران تجربه یکسانی بدهد یعنی تجربه‌ کاربر با موبایل دقیقا همان تجربه کاربری باشد که با کامپیوتر وارد سایت شما می‌شود. چون روزبروز به تعداد کاربرانی که از گوشی‌های هوشمند برای کارهای اینترنتی خود استفاده می‌کنند افزوده می‌شود پس از این نکته غافل نشوید.
  2. امکان جستجو و چرخیدن راحت و ساده، موجب ارتباط و تعامل بهتر کاربر با سایت می‌شود هرچه کارکردن با سایت شما راحت‌تر باشد کاربر در سایت شما بیشتر می‌ماند.
  3. طراحی سایت با قابلیت دسترسی بالا عنصر مهم برای جذب کاربر است. برای برقراری ارتباط بین صفحات، لینک‌های ساده، در دسترس و میانبر طراحی نمایید. مثلا تغییررنگ دادن لینک زمانی که بر روی آن کلیک می‌شود از اشتباه متداول کاربران در کلیک مجدد جلوگیری می‌کند.
  4. همه طراحان سایت در رشت می‌دانند که برای نگه‌داشتن کاربر در سایت خود فرصتی کمتر از بیست ثانیه دارند. شما نیز ساختاری ساده و کاربرپسند برای سایت خود طراحی کنید. تا زمانی که کاربر وارد سایت می‌شود بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به‌سادگی مطالب مورد نیاز خود را بیابد.
  5. از درستی لینک‌هایی که به صفحات دیگر ارجاع می‌دهید مطمئن شوید. چون خطای 404 در ذهن کاربر تجربه ناخوشایندی از سایت شما می‌سازد.
  6. از تکنولوژی و پیشرفت‌های نرم‌افزاری عقب نمانید سایتی متناسب با همه مرورگرهای اینترنتی بسازید.
  7. گرافیک سایت در جذب مخاطب تاثیر زیادی دارد پس در طراحی منو، دکمه‌ها، فونت و سایر المان‌های سایت،تناسب و سادگی را همیشه مدنظر قرار دهید. تناسب و تعادل بین رنگ‌ها در محتوای بصری سایت بسیار مهم است.
  8. از دامین و آدرس اینترنتی متناسب با کسب ‌و کار خود استفاده کنید اینکار شانس دیده شدن سایت شما در بین عبارت‌های جستجو شده در گوگل توسط کاربر را افزایش دهید. وقتی آدرس اینترنتی شما کلمه کلیدی باشد به احتما زیاد کاربر را به سایت شما می‌کشاند.

طراحی سایت در رشت در نوبشو مارکتینگ

رعایت نکاتی برای بهینه‌سازی طراحی سایت در رشت

علاوه بر اصول و قواعد استاندارد برنامه‌نویسی و طراحی وب که در زمانی طراحی سایت مهم هستند. یکسری نکات که هم وجود دارد که ماحصل سال‌ها تجربه و آزمون و خطاست و در بهینه‌سازی طراحی سایت موثر است. شما در کنار طراحی سایت در رشت با رعایت این موارد هم می‌توانید سایتی بهینه و کاربردی‌تر را طراحی کنید.

  1. سئو امروزه به عنوان یک علم شناخته می‌شودکه می‌تواند سایت شما را به کاربر معرفی می‌کند. استفاده از گوگل به عنوان یکی از ارزان‌ترین روش‌های بازاریابی در کسب‌وکار شماست اگر دوست دارید به صفحات اول گوگل راه پیدا کنید. اصول سئو و بهینه‌سازی وب سایت را بشناسید و مطابق این استانداردها کدنویسی وب را انجام دهید.
  2. در سال‌های اخیر دیگر فقط گرافیک و طرح زیبا مخاطب را برای شما حفظ نمی‌کند. در بین میلیون‌ها سایت و منبع اطلاعاتی که دردسترس کاربران است شما باید محتوا و اطلاعات مورد نیاز کاربر را تولید کرده و بروز نمایید. پس محتوای استاندارد و براساس اصول سئو بسازید.
  3. سایت داینامیک و فعالی داشته باشید. آپدیت کردن محتوا و صفحات سایت موجب جذابیت آن می‌شود. خط فکری و کاری سایت خود را تعیین کنید و محتوای متناسب با آن برای کاربر تولید نمایید.
  4. مدت زمان بارگزاری سایت خود را بررسی کنید زمان بارگزاری سایت بسیار مهم است چون مخاطب امروزی دیگر حوصله منتظر ماندن را ندارد پس از سرعت سایت خود غافل نشوید. تاجایی که امکان دارد عکس‌های و محتواهای کم حجم در سایت قرار دهید.

طراحی سایت در رشت در نوبشو مارکتینگ

نوشته های مشابه

طراحی تخصصی وب سایت با بهترین قیمت … اینجا کلیک کنید !

نبایدهای طراحی سایت در رشت

اما با وجود همه این نکات که در رابطه با بهبود و ارتقای طراحی سایت در رشت بیان شد یکسری نبایدها نیز وجود دارند که رعایت آنها نیز در طراحی یک سایت حرفه‌ای و کارآمد بسیار راهگشاست در ادامه نبایدهای طراحی سایت را با هم بررسی می‌کنیم:

  1. یکی از روش‌های درآمدزایی تبلیغات در سایت است اما این مطلب نباید محتوای سایت را تحت‌الشعاع قرار دهد تعداد زیاد بنرهای تبلیغات در سایت می‌تواند تمرکز کاربر را پایین بیاورد و حتی موجب ترک کردن سایت توسط مخاطب شود. پس در تبلیغات همیشه تعادل را حفظ کنید.
  2. لینک‌ها حتما در یک تب جدید باز شوند چون ترجیح مخاطب حفظ صفحه‌ی اول است و دوست ندارد زمان باز کردن لینکی، صفحه‌ی اول را نبیند.
  3. در گذشته اجرای خودکار ویدیو و موسیقی نشان از یک سایت حرفه‌ای بود اما امروزه این امر دیگر اصلا حرفه‌ای نیست و حتی ممکن است مخاطب با روبرو شدن با پخش موسیقی فورا سایت شما را ترک کند.
  4. در سایت مطلبی که برای بارگزاری نیاز به صبر کردن دارد قرار ندهید. ویدیوهایی که موجب کاهش سرعت بارگزاری سایت می‌شوند را قرار ندهید.
  5. از قرار دادن متن‌هایی که محتوای خاصی ندارند و فقط با ظاهر چشمک زدن و … فقط موجب بهم ریختگی و شلختگی سایت می‌شوند امتناع کنید. چون فقط باعث خروج کاربر از سایت می‌شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا