آموزش تولید محتوا

افزایش نرخ تبدیل سایت با تولید محتوا

کاربران گرامی امروز قصد داریم موضوع افزایش نرخ تبدیل سایت را مورد بررسی قرار دهیم، پس با ما همراه باشید.

قبل از هر چیزی باید دید و درک درستی از نرخ تبدیل سایت داشته باشید و بدانید منظور از نرخ تبدیل یک وبسایت چیست؟

نرخ تبدیل وبسایت چیست؟

به بیان ساده و کاملاً قابل فهم نرخ تبدیل وبسایت به میانگین تعداد افرادی گفته می‌شود که از میان تمام بازدید کننده های یک وبسایت، هدف اصلی یک وبسایت را تحقق می بخشند. نرخ تبدیل در هر وبسایتی ممکن است متفاوت باشد و معیار آن نیز با توجه به هدف وبسایت مشخص می شود. به عنوان مثال یک وبسایت را در نظر بگیرید که هدف آن بررسی خصوصیات تعدادی از افراد خاص جامعه باشد. در این وبسایت پس از ورود بازدید کننده از او درخواست می‌شود که فرمی را که شمال یک سری اطلاعات مربوط به سلیقه و … است را پر کند.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

افزایش نرخ تبدیل سایت در نوبشو مارکتینگ

در صورتی که فرد بازدیدکننده فرم را پر کند از یک بازدید کننده معمولی به یک کاربری تبدیل می شود که خواسته و هدف وبسایت را دنبال کرده و معیار تبدیل وبسایت را تا حدودی افزایش داده است. در صورتی که کاربر بدون پر کردن فرم وبسایت را ترک کند، نه تنها هیچ تاثیری در افزایش نرخ تبدیل نداشته بلکه نرخ پرش وبسایت مورد نظر را افزایش می دهد.

سفارش تولید محتوا سئو شده

مهم ترین نکات در افزایش نرخ تبدیل سایت با استفاده از تولید محتوا کدام اند؟

یک وبمستر برای افزایش نرخ تبدیل وبسایت خود می تواند کارهای زیادی انجام دهد. از مهم ترین کارهایی که سبب افزایش نرخ تبدیل یک وبسایت می‌شود تولید محتوای با کیفیت و کاربر پسند می باشد. ما در این قسمت از مقاله سعی داریم شما را با مهمترین نکات تولید محتوا در افزایش نرخ تبدیل آشنا کنیم. تولید محتوای با کیفیت با توجه به موارد گفته شده در قسمت زیر امکان پذیر است.

1. انتخاب عنوان جذاب و کوتاه

اولین موردی که یک بازدیدکننده سایت با آن روبه‌ رو می‌شود عنوانی است که شما انتخاب کرده اید. در صورت که کاربر هنگام خواندن عنوان، حس کند که مطالب موجود در متوای وبسایت همان چیزی است که به دنبال آن میگردد، از سایت خارج نخواهد شد. نکته حائز اهمیت و مهم دیگر در ارتباط با عنوان محتوا این است که کاربران در صورتی که بر روی لینک وبسایت شما کلیک می کنند که متال لینک را بررسی کرده و محتوای مورد نظر خود را در آن پیدا کنند.

با توجه به این که گوگل حداکثر ۶۰ کاراکتر از محتوای موجود در مقاله را در نتایج جستجو قرار می دهد بهتر است 60 کاراکتر انتخابی خلاصه های مهم و مفید از محتوای موجود در وبسایت باش. انجام دادن این کار سبب می شود کاربر پس از ورود به وبسایت از تمام صفحات دیدن کرده و در نتیجه مدت زمان بیشتری را در وبسایت سپری کند.

2. استفاده از توضیحات مفید و کوتاه محصول

بسیاری از فروشگاه ها از قراردهی توضیحات کوتاه محصول خود خودداری می کنند در حالیکه اشتباه بزرگی را انجام داده و به سرعت از افزایش نرخ تبدیل سایت دور می‌شوند.هنگامی که شما از توضیحات کوتاه برای محصول ارائه شده در وبسایت استفاده کنید، یک لینک کوچک میان محصول ارائه شده در وبسایت و توضیحات کامل محصول قرار گرفته می شود.

در صورتی که توضیحات مهم در ارتباط با محصول ارائه شده در وبسایت خود دارید بهتر است آن را در قسمت های اول مقاله ها قرار دهید.

3. چک کردن سادگی و قابل فهم بودن محتوای تولید شده

یکی از مهم ترین دلایل افزایش نرخ تبدیل سایت توجه به سادگی و قابل فهم بودن محتوای موجود در آن می باشد به همین دلیل پس از تولید محتوا بهتر است آن را چک کنید تا قابل فهم بوده و در کنار سادگی جذاب نیز باشد.

افزایش نرخ تبدیل سایت در نوبشو مارکتینگ

4. استفاده کردن از تصویر و ویدیوهای جذاب و مرتبط

استفاده نکردن از لینک های داخلی سبب می‌شود مسئله های مهم در لینک و صفحه ی جدا برای بازدید کننده قرار گرفته شود. به عنوان مثال کاربردی را درنظر بگیرید که در محتوای موجود در مقاله با یک لغت پیچیده و جدید روبه ‌رو می‌شود. اگر در چنین شرایطی این لغت به صورت لینک با صفحه ای که تمام توضیحات مرتبط در آن قرار گرفته شده باشد تمام اهامات برطرف شده و کاربر رضایت بیشتری را از وبسایت شما خواهد داشت.

5. انتخاب کلمه کلیدی مناسب و مرتبط

با توجه به اینکه موتورهای جستجو از جمله گوگل بسیار هوشمند بوده و از الگوریتم های ناشناخته جهت جستجو و خزش اطلاعات موجود در وبسایت ها استفاده می کند، باید در انتخاب کلمه کلیدی دقت بسیاری داشته باشید. انتخاب کلمه کلیدی باید مرتبط با موضوع و همچنین هماهنگ با مدل سرچ زدن کاربران مختلف باشد.

سفارش تولید محتوا سئو شده

افزایش نرخ تبدیل سایت به چه صورت انجام می شود؟

در این قسمت شما را با مهم ترین دلایل اهمیت افزایش نرخ تبدیل سایت آشنا خواهیم کرد.

  • تحلیل درست سایت مورد نظر

با استفاده از روش تحلیل یک وبسایت تمام نقطه ضعف ها و نقاط قوت وبسایت مورد بررسی قرار گرفته می شود. هنگامی که یک وبسایت تحل و بررسی می شود دلایل منصرف شدن بازدید کنندگان وبسایت از خرید مشخص شده و می توان آن ها را برطرف نمود.

  • استفاده از تبلیغات درست و هدفمند

روش دومی که در جهت افزایش نرخ تبدیل سایت مورد استفاده قرار گرفته می شود، استفاده از تبلیغاتی هدفمند می باشد. به عنوان مثال یک وبسایت فروش کالاهای ورزشی را تصور کنید که برای تبلیغ بیشتر از وبسایت های ورزشی استفاده می کند. تبلیغات باید متناسب با خدمت ارائه شده و یا کالای عرضه شده صورت بگیرد.

افزایش نرخ تبدیل سایت در نوبشو مارکتینگ

  • بررسی نیازهای مخاطبین

توجه به نظر و نیاز های مخاطبین و بازدید کنندگان یک وبسایت از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار می باشد که در صورت استفاده از این روش، به راحتی بهترین بازخوردها را دریافت خواهید کرد. چنانچه از این روش استفاده شود، شاهد افزایش نرخ تبدیل سایت به مقدار چشم گیری خواهید بود.

سفارش تولید محتوا سئو شده

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا