آموزش تولید محتوا

تولید محتوا در اینستاگرام

کاربران عزیز امروز با بررسی موضوع تولید محتوا اینستاگرام با شما همراه هستیم.

امروزه تقریبا همه ی افراد از اپلیکیشن اینستاگرام، استفاده می کنند. بسیاری از افراد جهت گسترش کسب و کار خود از این برنامه استفاده کرده و سعی در کسب فالورهای بیشتر دارند.

کارشناسان بررسی های زیادی را در ارتباط با تبلیغات صورت گرفته و چگونگی گسترش یک کسب و کار در اپلیکیشن اینستاگرام انجام داده اند و به یک نتیجه ی واحد رسیده اند و آن هم تولید محتوا اینستاگرام با کیفیت بالا است. ما در این مقاله سعی در بررسی تولید محتوا و رعایت نکات مهم آن خواهیم پرداخت.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

تولید محتوا اینستاگرام در نوبشو مارکتینگ

تولید محتوا اینستاگرام چیست؟

قبل از شروع به تولید محتوا و استفاده از آن در اپلیکیشن اینستاگرام بهتر است که با مفهوم کلی آن آشنا شوید. به بیان ساده و قابل فهم تولید محتوا برای اینستاگرام به مجموعه اطلاعاتی شامل عکس، فیلم، متن و …. گفته می شود که با هدف خاصی طبقه بندی شده و در اینستا مورد استفاده قرار گرفته می شود.

تولید محتوا اینستاگرام

تمام افرادی که از این اپلیکیشن استفاده می کنند و در یک نوع خاصی از کسب و کار فعالیت دارند همواره با تولید محتوا و قرار دهی محتوای تولید شده در پیج اینستای خود سعی در جذب و افزایش تعداد مخاطب دارند. شاید شما هم این روز ها با عبارت تولید محتوا اینستاگرام زیاد رو به رو شوید و علت اصلی این اتفاق، نیاز تمام مجموعه ها به جلب توجه با استفاده از تولید محتوای با کیفیت است.

تولید محتوا اینستاگرام در نوبشو مارکتینگ

چرا تولید محتوا در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخودار است؟

آمار استفاده ی عموم مردم از اینستا حاکی از این است که بیش تر از 250 میلیون نفر کاربر فعال داشته و در بین شبکه های اجتماعی بیشترین محبوبیت را بین مردم دارد. مهم ترین دلیل اهمیت تولید محتوای با کیفیت اینستاگرام و به کارگیری این اپلیکیشن در رونق کسب و کار این است که هیچ گونه برنامه ی دیگری این تعداد از افراد را برای تماشا و توجه به تبلیغات و محتواهای موجود یک برند گردآوری نخواهد کرد.

آمارها نشان می دهند که از سال 2015 تا به حال مقداری حدود 40 بیلیون عکس در این برنامه به اشتراک گذاشته شده است و تنها دلیل این آمار و ارقام تعجب آور، اهمیت تولید محتوا اینستاگرام می باشد.

مهم ترین نکات در تولید محتوا اینستاگرام کدام اند؟

اپلیکیشن اینستا ویژگی های متنوعی را توسط تیم توسعه از زمان تاسیس تاکنون در شبکه های اجتماعی اضافه کرده و این همان دلیل اصلی محبوبیت این اپلیکیشن است. در این قسمت سعی در بررسی مهم ترین استراتژی های مورد نیاز در تولید محتوا داریم تا با استفاده و به کارگیری این استراتژی ها بتوانید به کسب و کار خود رونق دهید.

تولید محتوا اینستاگرام

  • عدم استفاده از عکس های کم کیفیت

با توجه به این که یک عکس توانایی پوشش دادن درصد بالایی از مطالب را دارد، بهتر است که کیفیت بالایی را داشته باشد. در این اپلیکیشن می توانید از قابلیت های گوناگونی هنگام انتظار یک عکس استفاده کنید. از جمله مهم ترین و رایج ترین این امکانات عبارت اند از:

  • اضافه کردن افکت مورد علاقه به تصویر
  • قابلیت برش تصاویر
  • قابلیت برش ویدیو
  • اضافه کردن ایموجی مورد علاقه و مناسب معروب به تصویر
  • دارا بودن قابلیت چرخش تصویر
  • قابلیت ایجاد تغییرات در اندازهی تصویر موجود

برای قرار دهی و تولید محتوای مناسب در اینستاگرام بهتر است ازاین قابلیت ها استفاده کنید.

  • استفاده از موشن گرافیک

استفاده از روش موشن گرافیک در اینستاگرام بسیار جذاب و در عین حال کارآمد می باشد. استفاده از موشن گرفیک سبب می شود تا جذابیت بصری محتوا افزایش پیدا کرده سبب جلب توجه بیننده شود.

  • استفاده از استوری های جذاب

استوری یک از قابلیت های اینستاگرام می باشد که در بین استفاده کننده های این اپلیکیشن بسیار محبوب بوده و سبب جذب مخاطبین (فالوور) بیشتر می شود. امروزه قابلیت دائمی کردن استور ها وجود دارد و دیگر بعد از گذست 24 ساعت پاک نخواهد شد.

  • استفاده از کاربرد هشتگ ها

یکی دیگر از جذابیت های ایپلیکیشن ایستاگرام که سبب جذب افراد می شود، هشتگ می باشد. دقت داشته باشید که اهمیت تولید محتوا اینستاگرام در جذب مخاطب بالا است و می توانید از هشتگ نیز استفاده کنید. در صورتی که از علامت هشتگ در محتوای تولید شده ی خود استفاده کنید، به راحتی توسط افراد استفاده کننده این برنامه قابل دسترسی خواهد شود.

برای دسترسی به محتوای تولید شده ای که در انتشار آن از هشتگ استفاده شده است تنها کافی است که پیج شما از حالت خصوصی به عمومی (Private به Public) تغییر یابد و هنگام استفاده از کلمه های کلیدی از هشتگ استفاده کنید.

تولید محتوا اینستاگرام در نوبشو مارکتینگ اگر در پی برندسازی موثر و مفیدی می باشید باید از هشتگ نام برند و یا شعار برند در تولید محتوا اینستاگرام استفاده نمایید. این فعالیت سبب پیدا کردن راحت تر محتوا توسط افراد و افزایش مخاطبین می شود.

  • استفاده از کپشن های مرتبط و مناسب

حرکت و پیشرفت اینستا بیشتر بر پایه ی محتواهای تصویری می باشد، اما این موضوع نباید باعث شود که اهمیت و لزوم کپشن ها را از یاد ببرید. در تولید محتوا اینستاگرام بهتر است بهترین مدل کپشن نویسی را مورد بررسی قرار دهید.

امروزه اینستاگرام از الگوریتم های بسیار پیشرفته ای برای شناسایی فالورهای فیک استفاده می کند و این لزوم اهمیت تولید محتوا اینستاگرام را برای جذف مخاطب واقعی به وضوح نشان می دهد.

همواره در نظر داشته باشید که موثرترین روش جذب مخاطب، تولید محتوای مناسب اینستاگرام است که باید طبق یک سری قوانین خاص پیش می رود.

همواره به این نکته توجه داشته باسید که این اپلیکیشن فعال در شبکه های اجتماعی قدرت بسیار زیادی در جذب مشتری و برند سازی دارد و تنها کافی است به بهترین شکل ممکن به تولید محتوای مناسب بپردازید.

تولید محتوا اینستاگرام

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا