شبکه های اجتماعی

افزایش فالوور رایگان در اینستاگرام

در این مقاله قصد داریم راجع به افزایش فالوور رایگان اینستاگرام صحبت کنیم.

اهمیت شبکه های اجتماعی این روزها بر هیچ کس پوشیده نیست .نرم افزارهایی مثل اینستاگرام امروزه بیش از 700میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارند که درصد بالایی از این افراد فعال هستند.بسیاری از کسب و کارها از افزایش فالوور برای بیشتر دیده شدن استفاده میشود.اکثر پیج هایی که فالوور بالا دارند، تبلیغات انجام میدهند و به معرفی سایر پیج ها می پردازند.

امروزه اهمیت یک پیج فروشگاهی با فالوور بالا به اندازه یک مغازه در یک موقعیت تجاری خوب است.با توجه به افزایش خرید اینترنتی، بسیاری از فروشندگان به دنبال فالوور بالا برای تبلیغ و معرفی کار خود هستند. در اینستاگرام اعداد اعتبار می آورند.شما ترجیح می دهید از یک پیج با فالوور بالا خرید کنید وبه این پیچ اعتماد بیشتری خواهید داشت نسبت به پبج با فالوور پایین. از جمله راه های افزایش فالوور میتوان به نرم افزار های رایگان افزایش فالووراشاره کرد.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

نرم افزار افزایش فالوور چند دسته اند؟

دو دسته نرم افزار وجود دارد:

نرم افزار افزایش فالورر تحت ویندوز وبرنامه های اندروید یا IOS و نرم افزار افزایش فالوور که مبتنی بر وب است.

نرم افزارها چگونه کار می کنند؟

نرم افزارهای افزایش فالوور بدین صورت هستند که شما با افرادی که نمیشناسید تعامل می کنید تا یکدیگر را فالو کنید.این روش فالو بر اساس علاقه و شناخت پیج نیست و هیچ تضمینی برای فالو داشتن نیست.ممکن است فالوورها، محتوای پیج شما را دوست داشته باشند و فالوور داشته باشند و یا برعکس، که منجر به آنفالو کردن پبج شما میشود.

نرم افزار افزایش فالوور دسته اول بدین صورت است که بعد از نصب نرم افزار،شما براساس یک اکانت اینستاگرامی در نرم افزار ثبت نام می کنید و نرم افزار نام کاربریتان را میشناسد .شما یک لیست از سایر افرادی که مثل شما در نرم افزار ثبت نام کرده اند را مشاهده می کنید و در این نرم افزار شما شروع به فالوو و لایک و کامنت گذاشتن برای سایر پیج های موجود در نرم افزار می کنید و سکه لایک و سکه فالوو میخرید.وقتی تعداد سکه های شما به حد نصاب رسید، میتوانید خرید کنید و فالوور و لایک بخرید. با این کار از سمت سایر اکانت ها فالوو میشوید.

دسته دوم نیز مشابه دسته اول است.به این صورت است که شما بعد از ثبت نام در سایت،میتوانید سایر افرادی که ثبت نام کرده اند را فالوو و لایک کنید و برایشان کامنت بگذارید و اعتبار دریافت کنید و بعد لایک و فالوو بخرید.

بهترین برنامه افزایش فالوور اینستاگرام کدام است؟

نرم افزارهای متعددی در بازار و گوگل استور وجود دارد که اساس کار آنها همه شبیه هم و همانطور که در بالا توضیح داده شد است.اینکه بتوان گفت بهترین برنامه افزایش فالوور کدام است کمی دشوار است.تفاوت تنها بر اساس برنامه نویسی ،به روز رسانی و تعداد کاربران ونوع پشتیبانی است.

فالوور ایرانی یا خارجی

فالوور ها ایرانی یا خارجی هستند.اگر قصد دارید پیج کاری بزنید باید مخاطبان شما فارسی زبان و ایرانی باشند که توانایی ارتباط با شما را داشته باشند.تفاوت فالوور خارجی و ایرانی در اسم آنها و نام اکانت هست.فالوور خارجی برای کسب و کارهای داخلی سودی نخواهد داشت.

خرید فالوور ایرانی یا خارجی با بهترین قیمت

فالوور فیک یا واقعی

تفاوت فالوور فیک و واقعی در فعالیت آنهاست. فالوور فیک هیچ فعالیتی در اینستاگرام ندارد و اینستاگرام پیج هایی با فالوور فیک را می بندد و یا فالوور های فیک را حذف میکند.فالوور فیک فقط باعث افزایش عدد فالوور میشود. فالوور فعال با لایک و کامنت باعث نمایش پست های شما برای سایرین میشود که باعث ارتقا پیج میشود.

در نتیجه بهترین روش برای دیده شدن پیج ،خرید فالوور واقعی ایرانی است.

برای خرید فالور فیک و واقعی … اینجا کلیک کنید !

مزایای نرم افزارهای افزایش فالوور

خرید لایک و فالوور میتواند به دیده شدن پیج و توسعه کسب و کارتان کمک کند.اگر شما یک پست در اکسپلور بپسندید و متوجه تعداد کم فالوورهای پیج شوید،به احتمال زیاد پیج را فالو نمیکنید و فقط پست را ذخیره می کنید.همچنین از پیج هایی با فالوور پایین خریدی انجام نمی دهید چون اعتمادی ندارید.

مشکل این نرم افزار ها چیست؟

پس از استفاده از این نرم افزارها ،فالوور های شما افزایش می یابد اما بعد از یکی دو هفته لایک خیلی کمی را دریافت می کنید و به مرور سایر اکانتها شروع به آنفالو کردن شما میکنند.هرچند شما هزینه ای صرف نکرده اید ، اما وقت خود را هدر داده اید.

فالوور بالا بدون لایک و ویو باعث بی اعتمادی مخاطبان میشود. مخاطبان انتظار متفاوتی از یک پبج با فالوور بالا نسبت به پیج با فالوور پایین دارند. به تناسب لایک و کامنت با فالوورها توجه داشته باشید.

افزایش فالوور اینستاگرام به صورت یک شبه چگونه ممکن است؟

بعضی از سایت ها طرح دیگری برای افزایش فالوور دارند.که به صورت فالوور فیک رایگان و فالوور واقعی پولی است. ضمن اینکه آنها با اشاره به فیک بودن فالوور رایگان که منجر به بسته شدن پیج شما میشود، شما را تشویق به استفاده از بسته دوم و پولی می کنند،هیچ ضمانتی هم بابت آنفالو کردن فالوور واقعی ندارند.

بهترین روش جایگزین برای افزایش فالوور چیست؟

روش های افزایش فالوور به جز نرم افزار ها و برنامه ها شامل وقت گذاشتن چند ساعته در روز برای پیج و تولید محتوا،تبادل و یا تبلیغ،اسپانسر شدن و استفاده از ربات است.

فرق این روش ها با برنامه ها و نرم افزار افزایش فالوور در این است که انتخاب پیج از سوی مخاطب بر اساس شناخت و علاقه است و امکان فعال بودن مخاطب در این روشها بیشتر است.

به این نکته توجه داشته باشید که هیچ پیجی یک شبه رشد نمیکند. پیج ها با فالوور بالا همانند هر کسب و کار دیگری به زمان کافی دارند.باید مخاطبان خود را از طریق پیج های مشابه پیج خود پیدا کنید و پیج خود را معرفی کنید.هیچ موفقیتی یک شبه بدست نمی آید و عجول بودن در اینکار باعث بدست آوردن نتایج عکس میشود.برای ورود به اینستاگرام برای فعالیت کاری حتما آموزش های لازم را در این حوزه ببینید.

سفارش ممبر اسپانسر پروکسی … اینجا کلیک کنید !

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا