شبکه های اجتماعی

خارج شدن از شادوبن اینستاگرام و حل مشکل نشان ندادن هشتگ

شادوبن اینستاگرام

کاربران گرامی امروز قصد داریم در این مقاله از سری مقالات شبکه های اجتماعی، موضوع خارج شدن از شادوبن اینستاگرام و حل مشکل نشان ندادن هشتگ را مورد بررسی قرار دهیم، پس با ما همراه باشید.

شادوبن اینستاگرام در نوبشو مارکتینگ

امروزه افرادی که با اپلیکیشن اینستاگرام سرو کار دارند به تکرار با کلمه ی شادوبن رو به رو می شوند. برای اطلاع داشتن از مشکل شادوبن اینستاگرام و همچنین نحوه ی حل کردن این مشکل بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

امروزه اپلیکیشن اینستاگرام به بستری برای کسب و کار اینترنتی و ارائه ی تبلیغات تبدیل شده است. افردی که در زمینه ی تبلیغ فعالیت دارند از هشتگ ها استفاده ی زیادی می کنند زیرا تأثیر مفید و بسیار مطلوبی در بازاریابی مارکتینگ دارد.

با توضیحات گفته شده افراد برای تبلیغات بیشتر بیش از اندازه از هشتگ استفاده می کنند. استفاده از هشتگ تکراری و بسیاری از موارد دیگر که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم سبب می شود یک پیج اینستاگرام در اصطلاح شادوبن شود. در صورتی که شادوبن اینستاگرام اتفاق بیفتد دیگر هشتگ های مورد استفاده شده در پیج و پست ها کار نمی کند.

نوشته های مشابه

خرید فالوور اینستاگرام … اینجا کلیک کنید !

شادوبن اینستاگرام چیست؟

درصد بالایی از افراد که در بازاریابی با اپلیکیشن اینستاگرام فعالیت دارند با شادوبن اینستاگرام برخورد داشته و یا عنوان آن را شنیده اند. به بیان بسیار ساده و قابل فهم هنگام اتفاق افتادن شادوبن اینستاگرام هشتگ های مورد استفاده کار نمی کنند. به عبارت دیگر دلیل اصلی این اتفاق جریمه ای است که از سوی برنامه ی اینستاگرام برای پیج مورد نظر مشخص شده است. مدت زمانی که یک پیج جریمه می شود یا به اصطلاح شادوبن می شود مشخص نمی باشد و تا این موضوع حل نشود هشتگ های مورد استفاده در پیج کار نخواهند کرد.

شادوبن اینستاگرام در نوبشو مارکتینگ

راهکار جلوگیری از شادوبن اینستاگرام چیست؟

برای جلوگیری از شادوبن اینستاگرام بهتر است به موارد گفته شده در قسمت زیر توجه داشته باشید.

1.عدم استفاده از هشتگ های ممنوعه

به طور معمول افراد استفاده کننده از اپلیکیشن اینستاگرام با هشتگ هایی که ممنوع می باشند آشنایی کامل دارند. پس برای جلوگیری از شادوبن شدن پیج بهتر است از استفاده ی این هشتگ ها دوری نمایید.

2.عدم استفاده از ربات های مورد استفاده در اینستاگرام

امروزه بسیاری از افرد برای افزایش تعداد فالوورهای و بازخورد های این برنامه مجبور به استفاده از ربات هایی خاص می باشند، غافل از این که همین ربات ها می توانند زمینه ی شادوبن شدن پیج را فراهم آورند. اما بهتر است از این نوع لایک ها استفاده نکنید. اینستا در صورتی که پستی در یک ساعت به طور غیر عادی لایک بگیرد حساس بوده و امکان شادوبن شدن پیج به شدت بالا خواهد رفت.

3.عدم استفاده از هشتگ های تکراری

یکی دیگر از مهمترین دلایل اتفاق افتادن شادوبن اینستاگرام، استفاده مداوم از هشتگ تکراری است. در صورت استفاده مدارم از این نوع هشتگ ها بدون شک، پیج اینستاگرام شادوبن خواهد شد.

4.استفاده از هشتگ ها را زیاد نکنید

استفاده از هشتگ ها نباید بیش از اندازه ی معمول باشد. بهتر است هشتگ های مورد استفاده تعدادی بین 9 تا 15 در هر پست باشد. در صورت استفاده ی تعداد بیشتری هشتگ در یک پست امکان ایجاد شادوبن اینستاگرام بالا خواهد بود.

5.فعالیت خود را در یک زمان کوتاه بالا نبرید

در صورتی که یک فرد در مدت زمان یک ساعت فعالیتی بی سابقه در پیج خود داشته باشد، اینستاگرام به سرعت مشکوک شده و نتیجه ی مشکوک شدن اینستاگرام جریمه شدن و یا مسدود شدن پیج می باشد.

6.از ریپورت شدن جلوگیری کنید

آخرین دلیلی که می تواند در شادوبن شدن اینستاگرام شما تأثیر گذار باشد، افزایش تعداد ریپورت شدن پیج است. چنانچه تعداد کاربران یک پیج اسنیتاگرام را در مدت زمان یک ساعت ریپورد و یا مسدود کند اینستاگرام پیج مورد نظر را مسدود و یا جریمه می کند.

خرید فالوور اینستاگرام … اینجا کلیک کنید !

حل مشکل شادوبن اینستاگرام چگونه امکان پذیر است؟

اگر قصد خارج شدن از شادوبن اینستاگرام یا همان نشان ندادن هشتگ را دارید بهتر است که با صبر و حوصله پیش بروید و بدانید که پروسه ای طولانی را در پیش خواهید داشت. با توجه به مشخص نبودن عملکرد الگوریتم های مورد استفاده در اینستاگرام مدت زمان مورد نیاز برای خارج شدن از این حالت به طور دقیق مشخص نیست. به طور کل می توانید با استفاده از روش های گفته شده در قسمت زیر مدت زمان مورد نیاز برای خارج شدن از شادوبن اینستاگرام را افزایش دهید.

  • پاک کردن هشتگ های مورد استفاده در پست های آخر

یکی از مهمترین کارهایی که در جهت برطرف نمودن مشکل نشان ندادن هشتگ می توانید انجام دهید، پاک کردن هشتگ های پست های آخر است. بهتر است که تمام هشتگ ها را پاک کنید.

  • تغییر دادن پسورد برنامه ی اینستاگرام

دومین فعالیت مهمی که می توانید انجام دهید افزایش سطح امنیت پیج می باشد. افزایش امنیت و اطمینان حاصل نمودن از عدم استفاده فردی دیگر از پیج شما این است که پسورد پیج اینستاگرام را تغییر دهید.

  • برای مدت زمان نسبتا کوتاهی هیچگونه فعالیتی در پیج خود نداشته باشید

بهتر است چند هفته ای هیچ گونه فعالیتی را با پیج اینستای خود انجام ندهید. برای اطمینان حاصل نمودن بهتر است برای مدت زمانی از پیج مورد نظر خارج شده و یا Log out کنید.

  • انوع اکانت بیزینس خود را به شخصی تبدیل کنید. (Business به Personal)

تبدیل اکانت از نوع بیزینس به شخصی تأثیری همانند موارد گفته شده در قسمت قبل ندارد اما بی تأثیر هم نیست. با توجه به حساسیت اینستاگرام به پیج هایی که از نوع بیزینس است، بهتر است که نوع اکانت خود را تغییر دهید.

  • اعلام کردن به اینستا

آخرین کاری که برای رفع این مشکل می توانید انجام دهید، از بخش تنظیمات برنامه ی خود استفاده کرده و در بخشی تحت عنوان Report a Problem مشکل نشان ندادن هشتگ را مطرح کنید.

شادوبن اینستاگرام در نوبشو مارکتینگ

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا