شبکه های اجتماعی

جامع ترین اطلاعات درباره خرید ممبر برای کانال تلگرام

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع خرید ممبر برای کانال تلگرام بپردازیم. اضافه کردن ممبر به کانال با روش های دستی و معمولی تا حدودی امکان پذیر است ولی برای درآمد زایی بیشتر، یک روش با بازدهی بیشتر نیاز است. امروزه یکی از روش های افزایش تعداد ممبر کانال های تلگرامی که نتیجه آن نشر هرچه بیشتر مطالب و کسب درآمد بیشتر، خرید ممبر است. به طور کلی خرید ممبر به این صورت است که شما هزینه ای را صرف افزایش تعداد کاربران کانال های تلگرامی خود می کنید تا بدین وسیله سبب آشنایی و محبوبیت هرچه بیشتر برند و کسب و کار خود در بین مرد شوید. در ادامه چند روش برای خرید ممبر واقعی را به شما معرفی می کنیم.

خرید ممبر برای کانال تلگرام به روش پاپ آپ

در روش پاپ آپ برنامه تلگرام خودکار روی اپلیکیشن های گوشی افراد باز می شود و درخواست عضویت به این افراد داده می شود. در این روش احتمال ماندن کاربر در کانال بیشتر است چرا که فرد با دیدن تبلیغ به اختیار خود عضو می شود. کاربر بعد از ورود به کانال و مشاهده محتوای پست های آخر تصمیم می گیرد در کانال بماند و یا از آن خارج شود، این امر سبب افزایش تعداد بازدید پست های اخیر شما می شود که تاثیر بسیار بالایی در اعتبار و محبوبیت کانال شما خواهد داشت. در این روش به دلیل این که عضویت اختیاری بوده است پس نسبت به سایر روش ها احتمال خارج شدن کاربر بسیار کمتر است اما مدیر یا ادمین نیز باید تلاش کنند تا با نشر مطالب به روز و جذاب مانع از خروج کاربر شوند.

برای خرید ممبر تلگرام … اینجا کلیک کنید !

خرید ممبر برای کانال تلگرام به شیوه نوتیفیکیشن

در این شیوه پیام های تبلیغاتی (پوش نوتیفیکیشن) برای افراد ظاهر می شوند و فرد با کلیک بر روی این پیام های تبلیغاتی می تواند عضو کانال شما شود، پوش نوتیفیکیشن ها حتی در زمانی که فرد در برنامه حضور نداشته باشد و در صفحه ای دیگر مشغول باشد نیز برای او ارسال می شود. بنابراین در این روش نیز مانند روش پاپ آپ، مخاطب به خواست خود عضو می شود پس ریزش ممبر در آن کم است اما کاربر با توجه به محتویات پست های شما تصمیم می گیرد که در کانال بماند و یا از آن خارج شود پس در این روش نیز باید بعد از پیوستن کاربر به کانال، مدیر و ادمین باید به نشر پست های جذاب بپردازند تا کاربر را به ماندن در کانال ترغیب کنند.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

خرید ممبر برای کانال تلگرام به روش اد اجباری

اد اجباری به این صورت است که برخی از انواع برنامه های تلگرام به گونه ای ساخته شده اندک وقتی کاربر از آن ها استفاده می کند، بدون اطلاع فرد او را به یک کانال اضافه می کنند. اد اجباری روش های مختلفی دارد که در ادامه به بررسی هر یک از آن ها می پردازیم.

از عضویتش در کانال با You joined this channel 1. معمولی: در این شیوه از اد اجباری مخاطب به وسیله پیام خبر می شود و اگر محتویات موجود در کانال برایش جذاب باشد همچنان عضو کانال باقی می ماند اما اگر پست های شما برایش جذابیت چندانی نداشته باشد کانال را ترک می کند.

2. سایلنت: در روش سایلنت بر خلاف روش معمولی مخاطب هیچ گونه پیامی مبنی بر عضویت دریافت نمی کند به همین دلیل دیر تر از روش معمولی پی به حضور خود در کانال می برد. نگه داشتن کاربر در کانال بستگی به زمان بندی شما در ارسال پست دارد پس به تعداد پست ها و زمان ارسال آن ها دقت کنید.

3. هیدن: این شیوه از اد اجباری نسبت به سایر روش ها از بازدهی بیشتری برخوردار است چرا که کاربر ابتدا متوجه عضویتش نمی شود و همه اعلان ها و پست ها برایش پنهان است به همین دلیل نمی تواند از کانال خارج شود. در واقع بهترین روش اد اجباری روش هیدن است چرا که به دلیل اد پنهانی مانع از خروج مخاطب و در نتیجه ریزش ممبر کانال شما می شود. همانطور که گفته شد در این روش کاربر قادر به دیدن پست های شما نخواهد بود پس زمانی کاربرد دارد که شما تنها بخواهید تعداد ممبر های کانال را افزایش دهید و به بازدید بیشتر از پست ها توسط مخاطب نیازی نداشته باشید.

برای خرید ممبر تلگرام … اینجا کلیک کنید !

ممبر فیک چیست

یکی از روش های افزایش ممبر برای کانال های تلگرام، افزایش ممبر فیک است. این شیوه از اد ممبر یک روش غیر واقعی است که در آن اعداد بازدید ها و عداد کاربران کانال به صورت غیر واقعی افزایش می یابد. اگر فقط نیاز به افزایش اعداد بازدید و ممبر دارید بهتر است از این روش استفاده کنید چرا که نیازبه صرف هزینه تبلیغات برای افزایش ممبر واقعی ندارید. در این روش تعدادی ممبر بدون پروفایل و با نام هایی مشابه به کانال شما اضافه می شوند. اما استفاده از این روش توصیه نمی شود و بهتر است از روش افزایش ممبر واقعی استفاده کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا