شبکه های اجتماعی

نکات طلایی افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام رایگان

امروز با بررسی نکات طلایی افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام رایگان با شما عزیزان همراه خواهیم بود. درست کردن یک کانال در تلگرام کار بسیار راحتی است و هرکسی که بخواهد می تواند چند کانال در تلگرام درست کند همچنین پست گذاشتن درکانال و گذاشتن محتوا نیز کار دشواری نیست. سختی کار ازجایی شروع می شود که بخواهیم ممبرهای کانال خود را افزایش دهیم.در ادامه به بررسی راه های افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام رایگان می پردازیم.

نکات طلایی افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام رایگان:

روشهای افزایش ممبر کانال تلگرام این روزها با روش های مانند ربات ها و نرم افزار هایی که در اینترنت زیاد هستند نه تنها تاثیر گذار نیست بلکه در اغلب اوقات باعث می شوند که پول، انرژی و وقت شما هدربرود. امروزه در تلگرام قابلیت جدیدی به وجود امده به این صورت که تلگرام هرچند مدت یک بار تمام اکانت های غیر واقعی و تقلبی را حذف می کند.

گردآوری محتوای مفید ومناسب وجدید برای افزایش تعداد اعضای کانال تلگرام

برای بالابردن اعضای کانال تلگرام شما قبل از درست کردن کانال باید برای خود مشخص کنید که از ایجاد این کانال چه هدفی را دنبال می کنید؟! وقتی هدف از ساختن کانال مشخص شود خود به خود موضوع کانال هم مشخص می شود که شما باید آن را در قسمت تنظیمات کانال در بخش اطلاعات کانال به طور خلاصه و دقیق تعیین کنید.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

بهتراست بدانید هرگز موضوع و لینک کانال را تغییر ندهید. باید محتوای کانال شما با نام کانال و موضوع آن هم خوانی داشته باشد. مثلا در کانالی که محتوای علمی دارد انتشار مطالب سرگرمی وجک جالب نیست زیرا ایجاد سردرگمی و نارضایتی اعضا می شود و باعث می شود کانال را ترک کنند.

گذاشتن لینک کانالتان در زیر عکس و مطالب کانالتان فراموش نشود تا اگر مطالب توسط اعضا برای دیگران ارسال شد، لینک کانال شما هم همراهش باشد تا دیگران در صورت تمایل در کانال شما عضو شوند. اگر عضو گروه هایی با ممبر زیاد هستید حتما از محتوای کانال خود در گروه ها منتشر کنید تا در صورت خوب بودن مطالب کانالتان اعضای ان گروه آن را درسایر گروه های خود بفرستند.

برای خرید ممبر تلگرام …. اینجا کلیک کنید !

گذاشتن محتوای جذاب برای نگه داشتن اعضای کانال تلگرام

با تولید محتوای جذاب و مفید می توانید کاری کنید اعضای کانالتان انگیزه برای چک کردن مرتب کانالتان داشته باشند. همچنین از گذاشتن مطالب بی محتوا یا تکراری درکانال خودداری کنید زیرا که از جذابیت کانال شما کم می شود و درنتیجه باعث کم شدن اعضایتان می شود. برای جذابیت هرچه بیشتر کانالتان میتوانید از انیمیشن، انواع گیف ها و تصاویر ونوشته های متحرک و کم حجم کمک بگیرید شما می توانید با استفاده از نرم افزار های خاص حجم آن ها را کم کنید تا اعضای کانالتان بتوانند هرچه سریع تر و با استفاده از حجم کمتری آن ها را ببینند.

همچنین شما باید حدالامکان از عکس های جذاب و مربوط به محتوای کانالتان بهره ببرید. بخاطر داشته باشید اعضای شبکه های اجتماعی به پست هایی که عکس دارند علاقه بیشتری دارند.

از گذاشتن پست های طولانی دوری کنید زیرا کاربران معمولا زمانی که منتظر یا معطل هستند مانند ایستادن در صف یا جابجایی درمترو از کانال شما بازدید میکنند پس اگر متن شما طولانی باشد کمتر آن را می خواند و یا خیلی سریع از ان می گذرد پس هر متنی نباید بیشتر از 40 یا 50 کلمه باشد.

گاهی با گذاشتن عکس نمی توان به خوبی مفهوم مطلب را رساند بنابراین سعی کنید فیلم های آموزشی همراه با توضیحی درپایین مطلب بگذارید. توجه کنید که اعضا نباید با مشکل اختلال در دانلود فیلم یا عدم نمایش فیلم روبرو شوند زیرا باعث میشود که اعضای کانالتان کانال را ترک کنند.

یکی دیگراز راه های افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام رایگان همچنین اصلی ترین راهتبادل لینک با کانال های پرمخاطب دیگر است که معمولا دو راه برای جذب ممبرتلگرام وجود دارد:

برای خرید ممبر تلگرام …. اینجا کلیک کنید !

1:تبلیغات پولی

همانطور که از نام آن پیداست ادمین اصلی کانال پولی را ازشما می گیرد تا برای زمان مشخصی لینک کانال شما را در کانالشان قراردهند. این کار باید با کانال هایی انجام شود که تعداد اعضای حقیقی آن ها بالای پنجاه هزارتا باشد.

2:تبلیغات متقابل یا تبادلی

تبلیغات تبادلی به این معناست که از ادمین کانال دیگری بخواهید پست تبلیغاتی به همراه لینک کانال شما را در کانال خودش بگذارد و شماهم تبلیغ و لینک آن کانال را در کانالتان بگذارید. اینکار را باید با کانال هایی انجام دهید ک تعداد اعضای یکسانی با کانال شما دارند و اعضای فعال ان بیشتر از پنج هزار نفر باشد.

بهتر است بدانید بیشتر از یک بار در روز تبادل لینک نکنید زیرا اگر بیشتر باشد باعث اذیت اعضا و در نهایت رفتن آن ها از کانالتان می شود همچنین برای این کار کانال هایی را انتخاب کنید که تقریبا با موضوع کانال شما یکی باشند

تبلیغ کانال تلگرام درسایت ها و شبکه های مجازی

شما می توانید با یک بررسی ساده سایت هایی که لیست کانال های تلگرام را درسایتشان می گذارند پیدا کرده و آدرس کانال یا لینک کانال خود را در آن ها بگذارید. همچنین اگر از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، توتیوب، توییترو فیسبوک استفاده می کنید حتما لینک کانالتان را به اشتراک بگذارید.

افزایش اعضای کانال تلگرام با اضافه کردن مدیر

شما برای هرکانال تلگرام می توانید 3 تا 4 مدیر داشته باشید. پس می توانید از دوستان خود و کسانی که مورد اعتماد شما هستند درخواست کنید که یکی از ادمین های کانالتان باشند و درصورت پذیرفتن ان ها می توانید به عنوان مدیر ان ها را به کانال اضافه کنید تا هرکدام از ان ها بصورت مجزا به تولید محتوا و انتشار ان به شما کمک کنند.

کیفیت ارسال محتوای کانال تلگرام شما با استفاده از کمک دیگران حتما بیشتر خواهد شد همچنین اشتراک گذاری مطالب کانال در گروه های دیگر بیشتر شده و باعث بالا رفتن نفرات کانال شما می شود. سعی کنید مطالب را منظم، مرتب و تحت زمان بندی خاصی انتشار دهید. از بعد از ساعت 11 شب تا9 صب هیچ مطلبی را منتشر نکنید تا باعث ناراضایتی و ترک اعضای تلگرامتان نشود.

برای خرید ممبر تلگرام …. اینجا کلیک کنید !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا