آموزش تولید محتوا

7 نکته طلایی برای تولید محتوا در تلگرام

تلگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که در سال های اخیر به بخش مهمی از زندگی افراد تبدیل شده از این رو افراد فرصت طلب با استفاده از امتیاز بازدید همگانی استفاده کرده و کسب و کار خود را به مشترکین معرفی می نمایند. گفتنی است که زمان انجام تولید محتوا در تلگرام لازم است به نکات مهمی دقت کرد که در سایت نوبشو مارکتینگ می توانید 7 نکته برتر را مطالعه فرمایید. برای مشاهده نکات طلایی محتوای تلگرامی به سایت نوبشو مارکتینگ مراجعه فرمایید.

تولید محتوا در تلگرام در نوبشو مارکتینگ

آشنایی با 7 نکته طلایی برای تولید محتوا در تلگرام

برای تولید محتوا در تلگرام نکات مهمی وجود دارد که در صورت توجه به آن ها می توان به موفقیت روز افزون دست پیدا کرد. این نکات در دسته بندی هایی قرار دارد که همانند مراحل بازی می بایست به نوبت آن ها را پشت سر گذاشت. این مراحل شامل موارد زیر هستند:

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان
  • یک کانال تلگرام بسازید

برای اطلاع رسانی دسته جمعی می بایست ابتدا یک بستر مناسب فراهم نمود تا بتوان تبلیغات را در آن جا به اشتراک گذاشت، به همین منظور لازم است ساخت کانال تلگرام را آغاز نماید. به یاد داشته باشید که در ابتدا می توانید مخاطبین خود را به کانال اضافه کنید تا به واسط آن ها کانال را به اشتراک بگذارید. ممکن است اعضای کانال در ابتدا اندک باشند اما با با تولید محتوای کاربردی و مفید به مرور ممبر های کانال را افزایش دهید و در نهایت با افزایش ممبر کانال راهی مساعد برای تبلیغات تلگرامی فراهم می شود.

  • ممبران را به عضویت دائمی در آورید

برای حفظ اعضا لازم است که راه رفتن آن ها را ببندید، این کار به طرق مختلف امکان پذیر است تنها می بایست محتوای کانال تلگرام جذابیت خاصی برای آن ها داشته باشد. توجه داشته باشید که محتوای تکراری و نامعتبر حوصله اعضا را سر می برد و در مدت زمان کوتاهی از کانال خارج می شوند پس می بایست در تولید محتوای کانال نهایت دقت را داشته باشید.

تولید محتوا در تلگرام در نوبشو مارکتینگ

  • به روز باشید

محتوای جدید و معتبر که آخرین اخبار را بدون کم و کاست به اعضا انتقال دهد تاثیر زیادی در محبوبیت کانال تلگرام خواهد داشت به همین دلیل لازم است برای تولید محتوا در تلگرام قواعد و استاندارد های خاصی را رعایت کنید. تایم خاصی برای به انتشار گذاشتن برخی مطالب داشته باشید به عنوان مثال تبلیغات را آخر شب و در زمان پایان کاری کانال قرار دهید در این صورت اعضا متوجه خواهند بود که پس از تبلیغات هیچ پستی به انتشار گذاشته نمی شود. گفتنی است که روند تبلیغات شما نباید به صورت ضربتی باشد چرا که سبب خالی شدن دست شما می شود.

سفارش تولید محتوا

  • آن تایم باشید

تولید محتوا در تلگرام باید بر اساس زمانبندی مشخصی باشد، اگر قصد موفقیت دارید می بایست بر اساس برنامه ریزی دقیق عمل کنید. هرچه دقت شما در زمان بندی انتشار پست های تبلیغاتی بالا باشد ممبران کانال با دقت و برنامه ریزی بیشتری شما را دنبال می کنند. گفتنی است که ساعات طلایی تبلیغات در حدود 4 ساعت از شب می باشد که تعداد بیشتری به بازدید خواهد داشت. 6 تا 10 شب زمانی است که می توانید کسب و کار خود را به اشتراک بگذارد.

  • به مطالب تبلیغاتی اکتفا نکنید

با وجود اینکه تبلیغات در ابتدا به صورت متن بوده اما در سال های اخیر افراد حوصله خواندن متن های طولانی را ندارند از این رو می توانید با استفاده از تصاویر بیشتر و بهتر منظور خود را برسانید به علاوه اعضای کانال می توانند با نگاهی کوتاه به عکس درک بهتری از منظور شما خواهند داشت. ضمن به اشتراک گذای تصاویر می تواند برای توضیح بهتر و جلب توجه کلامی از متن های جذاب استفاده نمایید همچنین با سنجاق کردن لینک به تصاویر می توانید کانال تلگرامی خود را به دفعات به اشتراک بگذارید.

  • مختصر و مفید باشید

تولید محتوا در تلگرام در نوبشو مارکتینگ

با توجه بی حوصلگی برخی افراد لازم است در زمان تولید محتوا در تلگرام توجه داشته باشید که زیاده گویی می تواند نقش منفی در جذب ممبران داشته باشد از این رو توضیحات تبلیغاتی باید کوتاه، مختصر و مفید باشد همین امر سبب می شود که افراد حس خستگی در زمان خواندن محتوا را نداشته باشند.

  • معرفی کانال

هرچه محتوا مفید و جذاب باشد علاوه بر ممبران اولیه می توانید اعضای بیشتری به کانال دعوت کنید اما روش اصلی در افزودن اعضا لینک کردن آدرس کانال زیر متن، تصاویر و ویدئو ها است به این طریق در صورت فوروارد کردن پست ها به سادگی و بدون هزینه کانال شما برای دیگران نیز تبلیغ خواهد شد.

سفارش تولید محتوا

کلام پایانی برای داشتن تولید محتوا در تلگرام

علاوه بر موارد عنوان شده روش های دیگری نیز در تولید محتوای تلگرامی تاثیر گذار هستند که همگی زیر مجموعه موارد عنوان شده می باشند در همین راستا چنانچه موارد مذکور رعایت شوند تبلیغات کسب و کار شما با موفقیت صورت می پذیرد و در نهایت پس از مدت زمان کوتاه می توانید به سود دلخواه خود برسید.

  • تیتر جذاب و جالب

نقطه اصلی جذب خواننده ها استفاده از تیتر جذاب است، چرا که سبب کنجکاو شدن آن ها می شود.

  • زیر عنوان مختصر و مفید

زیاده گویی سبب خستگی خواننده می شود پس با زیاده گویی فقط به فکر کمیت مقاله نباشید.

  • استفاده از اعداد برای راهکار ها

اعداد به طور پیشفرض برای ذهن انسان ها جذاب هستند چرا که محدوده ها را مشخص می نمایند.

  • رعایت اصول نگارش و پاراگراف بندی

نقطه، ویرگول، پرانتز و… در کنار پاراگراف بندی درست مغز را آماده دریافت مطالبی با محدوده مشخص می کند.

  • پیگیری موضوع اصلی مطالب و عدم پراکندگی موضوع

در توضیح زیر عنوان ها مشخصا در رابطه با موضوع عنوان صحبت کنید

  • مشخص کردن کلمات کلیدی و مشخص

مشخص کنید که افراد با خواندن مقاله در رابطه با چه چیزی اطلاعات کسب می کنند

  • جملات روان و ساده

محتوای تولید شده باید به دور از هرگونه ابهامی باشد

  • عدم استفاده از کلمات نا آشنا و سخت

برای نشان دادن سطح اطلاعاتی خود از کلمات ثقیل و بیگانه استفاده نکنید چرا که خوانندگان مقاله از تمامی اقشار می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا