طراحی وب سایت

طراحی وبسایت ارزان

طراحی وبسایت ارزان

طراحی وبسایت ارزان می تواند به مدیران شرکت ها کمک کند تا با استفاده از اینترنت با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و آن ها را بیش از پیش به سمت محصولات خود جذب نمایند، این افراد می توانند از طریق های مختلفی در دنیای اینترنت فعالیت داشته باشند که یکی از این روش ها طراحی وب سایت ارزان است.

طراحی سایت برای شرکت ها چه مزایایی دارد؟

شرکت ها می توانند از طریق طراحی سایت محصولات و خدمات خود را در قالب محتوا به کاربران اینترنتی معرفی کنند، این محتواها می تواند به صورت تصویر- فایل صوتی- و یا متن های نوشتاری و… باشد که از این طریق مشتریان با نام و برند تجاری شرکت مربوطه و ویژگی های آن آشنا می شوند.

علاوه بر موارد فوق مدیران شرکت ها می توانند از طریق همین سایت کلیه محصولات جدیدی را که به بازار عرضه نموده اند را به مشتریان خود معرفی کرده و این که در رابطه با فعالیت شرکت اطلاعاتی را منتشر نمایند همچنین مشتریان نیز می توانند هر گونه نظر ، انتقاد و یا پیشنهادی دارند را از طریق وب سایت و بدون واسطه انجام دهند به عبارتی دیگر شرکت از طریق وب سایت خود علاوه بر عرضه محصولات و خدمات می تواند با مشتریان خود نیز ارتباط برقرار نماید، با وجود تمام مزیت هایی که یک وب سایت می تواند برای شرکت داشته باشد ولیکن طراحی آن ممکن است برای برخی افراد مقرون به صرفه نباشد.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان
طراحی وبسایت ارزان در مارکتینگ نوبشو
طراحی وبسایت ارزان در مارکتینگ نوبشو

منظور از طراحی سایت ارزان چیست؟

از آنجا که طراحی و راه اندازی وب سایت برای تمامی کسب و کارهای شرکتی و خدماتی امکان پذیر نیست و یا اینکه برخی افراد نیز به صورت شخصی در مکانی کوچک فعالیت کاری دارند و توانایی پرداخت هزینه طراحی سایت را ندارند در چنین شرایطی است که طراحی وبسایت ارزان قیمت پدید می آید.

برخی از افراد نیز که توانایی پرداخت هزینه های طراحی وب سایت را ندارند به سمت طراحی وبلاگ روی می آورند اگر چه وبلاگ ها نیز می توانند در این زمینه مفید بوده و موجب جذب مشتریان زیادی شوند ولی هرگز به اندازه وب سایت نمی توانند تاثیرگذار باشند.

سفارش طراحی سایت ارزان و با کیفیت بالا

وقتی که شما تصمیم به طراحی وب سایت می گیرید قطعا اولین موردی که به آن فکر می کنید هزینه ای است که می بایست برای آن پرداخت کنید و ممکن است برای این کار با چندین طراح سایت صحبت کنید که هر کدام از آن ها با توجه به آنچه که شما می خواهید قیمت های مختلفی را اعلام می کنند، ممکن است شما با خود تصور کنید که سایت با قیمت پایین تر بی کیفیت بوده و کسی که برای طراحی سایت قیمت بیشتری تعیین کرده کیفیت بالاتری دارد. می توانید به یکی از دو روش زیر طراحی وب سایت ارزان را سفارش دهید:

  1. سفازش طراحی سایت ارزان قیمت با کیفیت پایین
  2. مشاهده پکیج های مختلف برای طراحی سایت ، که در آن می توانید انواع قیمت ها با کیفیت های مختلف را مشاهده نمایید.
طراحی وبسایت ارزان در مارکتینگ نوبشو
طراحی وبسایت ارزان در مارکتینگ نوبشو

طراحی وب سایت ارزان چگونه انجام می شود؟

طراحی سایت بر مبنای فاکتورهای مختلفی که مشتری تقاضا دارد انجام می شود، طراحی یک سایت حرفه ای قطعا ملزم صرف هزینه های بالایی می باشد که این هزینه ها شامل دستمزد برنامه نویس و طراح، خرید هاست، قالب و… خواهد شد، حال اگر بخواهیم سایت ارزان قیمت سفارش دهیم بسیاری از موراد اضافه حذف شده و از طرفی دیگر فاکتورهای دیگری را که ارزان قیمت هستند جایگزاری کرد.

برای طراحی وبسایت ارزان این گونه عمل کنید:

یکی از مهم ترین بخش های یک سایت افزونه ها هستند که در هنگام طراحی وب نصب می گردند ولیکن نصب افزونه ها برای سایت ضروری نمی باشد و می توان در طراحی سایت این گزینه را حذف کرد و با حذف آن ها می توان به میزان زیادی هزینه طراحی سایت را کاهش داد.

قالب هایی که برای سایت مورد استفاده قرار می گیرند دو نوع هستند، یکی قالب هایی که برنامه نویس آن ها را طراحی می کند و دیگری قالب های آماده از قبل طراحی شده می باشد، برای این که هزینه طراحی سایت را کاهش دهیم بهتر است از قالب هایی آماده استفاده کنیم.

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

طراحی وب سایت ارزان به کیفیت طراحی- رعایت استانداردهای کد نویسی و استاندارد های گوگل بستگی دارد، البته علاوه بر موراد ذکر شده هزینه طراحی بر اساس امکانات کاربردی وب سایت که توسط شرکت طراحی انجام می شود سنجیده می شود.

سفارش طراحی سایت ارزان و با کیفیت بالا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا