طراحی وب سایت

طراحی وبسایت رایگان

طراحی وبسایت رایگان

امروز میخواهیم ، طراحی وبسایت رایگان را مورد بررسی قرار بدهیم با ما همراه باشید .

بعضی از شرکت ها و همچنین بسیاری از افراد در تبلیغات خود از جمله وسوسه انگیز ، طراحی وبسایت رایگان استفاده می کنند . که این جمله در ذهن شما سوالاتی را ایجاد میکند که آیا طراحی وبسایت رایگان ممکن است انجام شود یا خیر ؟ تا چه حد میتوان این توقع را گرفت؟

برای طراحی وب سایت به صورت حرفه ای حتما باید آگاهی و دانش کافی داشت که برای داشتن مهارت در این کار تخصصی و حرفه ای باید حتما در دانشگاه تحصیل کرد و در کلاس های آموزشی مرتبط با طراحی وبسایت شرکت کرد همچنین با شرکت در پروژه های مختلف تجربه های زیادی را کسب کرد .

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

ممکن است بعضی از اشخاص هنگامی که درحال گذراندن دوره های مختلف برای بدست آوردن تجارب هستند ، با هزینه های بسیار کم به طراحی وبسایت مشغول شوند اما این بعید است که شخصی یا گروهی که طراحی وبسایت را به صورت حرفه ای انجام می دهند بعد از چندین سال باصرف وقت با ارزش خود در جهت تخصصی شدن در طراحی وبسایت تمایل داشته باشند که به طراحی وبسایت رایگان بپردازند .

طراحی وبسایت رایگان در مارکتینگ نوبشو

شما عزیزان می توانید در ابتدا برای ایجاد سایت خود بدون صرف هزینه ای سایتی را طراحی کنید و برای اینکار نیازی به داشتن تخصص نیست .

تبلیغ کنندگان طراحی وبسایت رایگان چگونه این کار را انجام می دهند ؟

بعضی از اشخاص ابتدا یک دامین یا دامنه را برای شما درج می کنند و آن را به یک وبلاگی پیوند می دهند و بعد از گذشت مدت زمانی با خارج کردن وبسایت از کنترل شما ،به علت های متفاوت خواستار پرداخت هزینه از شما میشوند .بنابراین باید شما عزیزان در انتخاب سایت دقت داشته باشید .

دامنه یا دامین : نشانی وبسایت شما عزیزان است که از دو بخش ایجاد شده است که یک بخش آن اسم و بخش دیگر را پسوند تشکیل می دهد .

برای درج دامنه پسوند های بین المللی وجود دارد که برخی از آن ها به صورت زیر وجود دارد :

این پسوند ها را قابل استفاده بر ای هر فردی است.org, net, com

همچنین پسوندی وجود دارد که بسیار ار آن استفاده می کنند

آن پسوند برای هر کشوری متفاوت است ، مثلا برای ایران از پسوند ir می باشد . برای کشور روسیه پسوندru

در درج دامنه ها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد ولی باید این را درنظر داشته باشید هر فردی که سریعتر اسم آن را درج کرده است ، ثبت میشود . این اسم ها به مدت یک سال در اختیار شما قرار می گیرد .

طراحی وبسایت رایگان در مارکتینگ نوبشو

طراحی وبسایت رایگان مانند هر چیزی مشکلات و مزایای دارد .

طراحی وبسایت رایگان گزینه بسیار مناسبی برای اشخاصی است که کسب و کاری را تازه شروع کرده اند و یا بودجه کافی ندارند ، طراحی وبسایت های رایگان به این صورت است که از طرح های آماده استفاده می کنند که میتوان گزینه های جدیدی را به آن افزود .

سفارش طراحی سایت تخصصی و ارزان

مزایای طراحی وبسایت رایگان :

وب سایت ها در مدت زمان کمتری راه اندازی می شوند. بیشتر اوقات وسیله و ابزار های جدید برای ساخت وطراحی وبسایت رایگان برای استفاده آماده کرده اند که به آسانی می توانید از این ابزارها به وب سایت طراحی شده خودتان بی افزاید . سایت سازها معمولا قوانین مرتبط با سئو را رعایت می نمایند در نتیجه لازم نیست نگرانی درباره سئو سایت خود داشته باشید.همچنین وب هاستینگ هم به صورت رایگان توسط سازنده های سایت ارائه می شود که دیگر نیازی نیست درمورد هاستینگ هم نگرانی داشته باشید .

طراحی وبسایت رایگان در مارکتینگ نوبشو

 

هاستینگ : میزبان سایت شما در اینترنت را هاستینگ می نامند.

مشکلات استفاده از سایت ساز های رایگان برای طراحی وبسایت رایگان :

ممکن است وبسایت های بسیاری قالبی مانند قالب وبسایت شما داشته باشند.

بنابراین در طراحی وبسایت رایگان محدودیت دارید و فقط می توانید در چهارچوب محدودیت های سایت ساز رایگان ، سایت خود را طراحی نمائید.

هنگامی که تمایل داشتید بعد از گذشت مدت زمانی وبسایت خود را به روز رسانی کنید نمیتوانید این کار را انجام دهید و برای به روزرسانی باید از اول وبسایت خود را طراحی کنید . بعضی اوقات سازندگان سایت رایگان مواردی را به صورت رایگان ارائه نمی دهند تاشما مجبور به پرداخت هزینه شوید . لازم به ذکر است که برخی از سازندگان سایت رایگان نیز در سایت شما تبلیغات قرار می دهند که این امر باعث میشود تا رده وبسایت شما کاهش پیدا کند .

طراحی وبسایت رایگان در مارکتینگ نوبشو

برخی از وبسایت های برتر برای ایجاد و طراحی وبسایت رایگان :

هنگامی که قصد دارید که یک وبسایت را ایجاد کنید اما هزینه ای را نمی خواهید در این راستا صرف کنید و یا بودجه کافی ندارید با استفاده از سایت سازها و وبلاگ های رایگان این کار را انجام دهید .در صورتی که از این سایت ساز ها استفاده می کنید کافی است به وسیله همین سازندگان سایت ، سایت خود را ایجاد کرده سپس دامنه خودتان را بروی آن درج کنید .

Google Sites

یکی از مناسبترین و بهترین سایت برای طراحی وبسایت این گزینه است .در صورتی که شما عزیزان تمایل به طراحی سایت با گرافیک بالا دارید این گزینه مناسب نیست چون این سایت دارای چهارچوب و قالب های گرافیکی ضعیفی دارد .

Moon fruit

این گزینه جز سایت های قدیمی محسوب میشود اما در عین حال به روز می باشد .

Webs

این سایت گزینه مناسبی برای طراحی وبسایت رایگان می باشد چون پیوسته درحال اضافه نمودن امکانت جدید می باشد .

Yola

اگر شما خواهان طراحی وبسایت با گرافیک بالایی نیستید وگرافیک ساده ای را میخواهید این گزینه مناسب می باشد.

طراحی وبسایت رایگان در مارکتینگ نوبشو

لازم به ذکر است برای طراحی وبسایت هیچ نیازی به استخدام شخصی و یا افرادی ندارید شما عزیزان می توانید به راحتی با صرف چندین ساعت و با دقت کافی سایت خود را به خوبی وزیبایی و همچنین به سلیقه خودتان آن را طراحی کنید .

از شما عزیزان بسیار سپاس گذاریم که تا پایان ما را همراهی کردید امیدواریم این مقاله حاوی اطلاعات مفیدی برای شما بوده باشد .

سفارش طراحی سایت تخصصی و ارزان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا