طراحی وب سایت

قیمت طراحی سایت وردپرسی

قیمت طراحی سایت وردپرسی

شرکت طراحی سایت نوبشو مارکتینگ در این مقاله قصد دارد قیمت طراحی سایت وردپرسی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد، پس در ادامه ما را همراهی کنید. امروزه طراحی وب سایت بیشتر از گذشته ارزان قیمت تر شده است بطوری که به آسانی شما می توانید یک پکیج طراحی سایت را برگزیده و سپس بعد از چند روز دامنه و هاست وب سایت شما قابل دسترسی و استفاده می باشد. اما ممکن است برای طراحی سایت، افراد تازه کار که بار اول است به این موضوع بر می خورند، از تفاوت در تعرفه طراحی سایت وردپرس متعجب شوند.

قیمت طراحی سایت وردپرسی در نوبشو مارکتینگ

 

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

این مورد که وب سایت شما می خواهد چه نوع موضوعی داشته باشد در تعرفه سایت وردپرسی تاثیر بالایی دارد؛ به فرض مثال: سایت مورد نظر شرکتی است؟ یا فروشگاهی و هر نوع دیگر، یا اینکه در طراحی و قالب بندی آن از چه ابزارهایی استفاده شده باشد قیمت طراحی سایت وردپرسی شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

سفارش طراحی سایت با قیمت ارزان

طراحی سایت با وردپرس

Wordpress یک نوع سیستم مدیریت محتوا CMS می باشد که توسط آن فرد قادر است که نوع های متفاوتی از وب سایت گرفته تا وبلاگ همچنین سایت های شرکتی و فروشگاهی را به راحتی راه اندازی کند. بیش از یک چهارم وب سایت های مهم اینترنتی از سیستم CMS استفاده می کنند که این نشان دهنده قدرت و محبوبیت وردپرس در بین کاربران است.

قیمت توسعه وب سایت

تعرفه سایت وردپرسی به نسبت خدمات و امکانات آن متفاوت است. وب سایت های شرکتی معمولا از پایین ترین قیمت برخوردار هستند، اما در مقابل وب سایت های فروشگاهی که در طراحی آن ها از امکانات و خدمات چندین برابر استفاده می کنند تفاوت قیمت آن زیاد است. RFP یکی از ساده ترین و بهترین راه جهت به دست آوردن قیمت طراحی سایت وردپرسی می باشد.

لازم به ذکر است این نکته را بدانید که پروژ شما با کدام نوع سیستم مدیریت محتوایی طراحی شده است و با چه مدل تکنولوژی هایی توسعه داده می شود. هنگامی که با این موضوعات کنار آمدید و انتخاب خود را انجام دادید، سپس باید وارد جزئیات شوید.

طراحی قالب وردپرس

برای طراحی شکل وب سایت و صفحه بندی آن در وردپرس به یک قالب نیاز دارید. اجزای تشکیل دهنده قالب عبارت است از Header، Footer، Sidebar، NavBar و… می باشد، به عبارت دیگر plug-in های مختلف سایت در این قالب نصب و راه اندازی می شوند. بنابراین بعضی وقت ها تغییر در این قالب؛ تعرفه طراحی سایت وردپرس آن فقط کمی بیشتر از طراحی وب سایت می شود، اما در مقابل قالب یک سایت وردپرسی توانایی این را دارد که به اشکال مختلفی طراحی و تولید شود بطوری که یک قالب می تواند به شکل خاص برای یک مشتری طراحی شود و یا قالب های آماده مورد استفاده قرار داده شود.

قیمت طراحی سایت وردپرسی در نوبشو مارکتینگ

طراحی قالب اختصاصی

ممکن است شما برای وب سایت خود طرح خاصی را در ذهن داشته باشید یا وب سایتی را به عنوان نمونه مدل پیدا نمی کنید و می خواهید که طراحی سایت شما کاملا با بقیه متفاوت باشد. به همین جهت شما به یک طراح وب سایت مراجعه می کنید و در ابتدا با راهنمایی کارشناس بر روی فایل PSD سایت، آن را به صورت یک طرح گرافیکی ایجاد می نمایید. سپس بعد از تغییرات، ویرایش ها، و نهایی شدن طرح به وسیله یک برنامه نویس پیاده سازی می شود. این روش ممکن است قیمت طراحی سایت وردپرسی را زیاد و همچنین زمان بیشتری را در پی داشته باشد اما مزایای زیادی دارد و از همه مهمتر طرح همان چیزی می شود که مشتری در ذهن دارد.

انتخاب قالب های آماده و تاثیر آن در قیمت طراحی سایت وردپرسی

برای به کار گیری قالب های آماده وردپرس شما گزینه های زیادی دارید ولی برگزیدن بهترین انتخاب در میان این گزینه ها خود به تنهایی چالش بر انگیز است و تعرفه سایت وردپرسی را تحت تاثیر قرار می دهد، پس اگر قصد دارید یک قالب آماده انتخاب و استفاده کنید به موارد زیر توجه کنید:

  • قالبی انتخاب کنید که توانایی تنظیم، انعطاف و توسعه را به شما بدهد.
  • بخاطر سنگین بودن سایت و یا دلایل دیگر، سرعت آن را کم نکند و در شرایط مختلف بتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.
  • قالبی را مورد استفاده قرار دهید که برای تغییرات در آن به تولید کننده وابسته نباشید.
  • الزامی برای بروز رسانی سالانه قالب، برای آن وجود نداشته باشد.
  • باید قالبی انتخاب کنید که کاملا ایمن باشد.

جالب است که بدانید قالب های زیادی به شکل آماده در اینترنت موجود است که حتی بعضی از آن ها بطور رایگان در دسترس کاربران قرار داده می شود. اما امکان تهیه قالب های آماده جذاب و خاص از سایت های فروش خارجی و داخلی نیز وجود دارد؛ هر چه قالب ها جذابتر، سبک تر و حرفه ای تر باشد در قیمت طراحی سایت وردپرسی کاملا تاثیر گذار است.

سفارش طراحی سایت با قیمت ارزان

قالب های آماده چه مشکلات احتمالی می توانند داشته باشند؟

  1. ممکن است کیفیت آنها ضعیف بوده و مرتب دارای خطا باشند.
  2. بعضی از کدهای آن ها قفل بوده و رمزگذاری شده باشند و بعضی از قسمت های آنها امکان ویرایش نداشته باشد.
  3. ممکن است قالب نگارشی آن ها فارسی نباشد و فقط ترجمه ایی از یک قالب خارجی باشد.
  4. به واسطه plug-in های بیش از حد و تعبیه لینک های خارجی در قالب، سرعت آن را تحت تاثیر قرار می دهد.
  5. نداشتن امنیت و همچنین ممکن است حاوی کدهای مخرب باشد.

قالب های تولید شده در شرکت طراحی سایت نوبشو مارکتینگ

متخصصان شرکت نوبشو جهت کاهش قیمت طراحی سایت وردپرسی برای مشتریان در طراحی وب سایت، به تولید قالب هایی استاندارد و کاملا با کیفیت همراه با قیمت مناسب اقدام کرده اند. قالب هایی که بوسیله برنامه نویسان شرکت مهندسی نوبشو ارائه می شوند همه ایده و طرح صفر تا صد آن توسط خود متخصصین اجرا و تولید شده که تمامی استاندارد ها و نیازهایی که یک قالب وب سایت دارد را با دقت بالایی رعایت و رفع کرده اند. به همین جهت در صورت انتخاب و خریداری کردن قالب های تولید شده توسط ما، خیال شما می تواند از بابت آینده آن راحت باشد.

 

نمونه قالب های طراحی سایت نوبشو مارکتینگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا