طراحی وب سایت

طراحی سایت فروشگاهی چگونه است؟

طراحی سایت فروشگاهی وردپرس چگونه است؟

امروزه با توجه به کم رنگ تر شدن بازار سنتی و روی کار آمدن بازار مدرن تنها راه افزایش فروش و مشتریان راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می باشد. فروشگاه اینترنتی به سایتی گفته می شود که با استفاده از یک نرم افزار اتوماسیون قابلیت خرید آنلاین را برای مشتریان فراهم می کند، در سایت فروشگاهی همه ی اطلاعات مرتبط با محصولات از جمله ویژگی، نحوه استفاده، قیمت، تصویر و غیره در دسته بندی های معینی قرار گرفته است که طراحی سایت فروشگاهی وردپرس همان روشی است که موجب توسعه، گسترش و رشد کسب و کار شما می شود.

باید افزود که سایت ها باید به گونه ای ساخته شوند که بعد از ثبت سفارشات مشتری ها در سایت، کالاهای خریداری شده توسط کارمندان فروش به مشتریان تحویل داده شوند.

این روزها برای راه اندازی کسب و کاری جدید در هر زمینه یکی از مهم ترین اقداماتی است که افراد برای ارتقا و پیشرفت باید انجام دهند. طراحی وب سایت فروشگاهی مانند یک شعبه در صفحه گسترده اینترنت از کار شماست و با این تفاوت که در هر زمان و مکانی برای افراد قابل دسترسی است

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

مهم ترین مسئله ای که در پیاده سازی یک سایت فروشگاهی باید در نظر بگیرید اصول و استاندارد های سئو و بازاریابی اینترنتی می باشد. در واقع شما باید علاوه بر در نظر گرفتن ظاهر و زیبایی سایت به افزایش بازدید کنندگان و ترافیک ورودی نیز توجه داشته باشید.

سفارش طراحی سایت فروشگاهی ( نوبشو مارکتینگ )

مزایایی که طراحی سایت فروشگاهی وردپرس دارد چیست؟

  • امکان فروش در شبانه روز
  • معرفی بهترو با جزییات محصولات
  • از بین بردن فاصله های فیزیکی
  • کاهش هزینه های مربوط به راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی
  • مقرون به صرفه بودن نسبت به فروشکاه های سنتی
  • ارائه ی بهتر خدمات به کاربران

طراحی سایت فروشگاهی در نوبشو مارکتینگ

امکانات لازم برای طراحی یک سایت فروشگاهی چه چیز هایی میتواند باشد؟

  1. امکان پرداخت به صورت آنلاین و مطمئن
  2. تبدیل مشتریان به کاربران دائمی
  3. نمایش محصولات به صورت عکس های جذاب
  4. درج کردن گارانتی برای زمان نارضایتی مشتری و بازگرداندن مبلغ دریافتی
  5. قابلیت متصل شدن به سیستم حسابداری و آمارگیری دقیق
  6. مدیریت کسب و کار در بازار تجارت و سطح بین المللی
  7. کنترل کردن سفارش محصولات در هر موقعیتی
  8. منتشر کردن در هر سرور و آغاز فروش
  9. نگهداری از محصولات خریداری شده تا روز تحویل به مشتری
  10. دریافت نمایندگی برای فروش محصولات
  11. بررسی نتایج تبلیغات محصولات
  12. عرضه و واردات محصولات در بازار
  13. ارائه مشاوره ی آنلاین
  14. ارائه علامت های داشتن اینماد برای جلب اعتماد مشتری و داشتن پرداخت امن
  15. سئوی مناسب
  16. سایت ساده و دارای گرافیک مناسب
  17. سرعت بالای بارگزاری سایت
  18. ارسال رایگان فوری
  19. ایجاد جدول نظرات برای مشتریان و غیره…..

طراحی سایت اختصاصی به چه صورت است؟

طراحی سایت فروشگاهی وردپرس اختصاصی برای سایت‌هایی طراحی می‌شود که از یک الگوی خاصی پیروی می‌‌کنند. در قالب طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی بخشی از المان یا همان الگوهایی وجود دارند که آنها را از سایت‌ های خبری، شرکتی، شخصی و هر نوع دیگری از انواع سایت‌ها جدا ساخته است. هسته اصلی هرکدام از این وب سایت‌ها باهم متفاوت است و این مهم ترین دلیل برای پیشرفت یک سایت فروشگاهی اختصاصی است. پس بهترین راه برای گسترش کسب و کار در زمینه فروشگاه اینترنتی این است که وب سایت را بصورت اختصاصی طراحی کنیم.

چرا طراحی سایت به صورت انلاین گزینه ایی مناسب است؟

در عصر مدرن یکی از ضروری ترین کاری که افراد میتوانند برای رونق کسب و کار خود انجام دهند طراحی سایت به صورت آنلاین است.

همانطور که میدانید خیلی از سایت‌های فروشگاه آنلاین قیمت محصولات خود را بسیار کمتر و ارزانتر از فروشگاه های کوچک و مغازه‌ها تعیین می‌کنند. و این امر هم چند دلیل دارد که یکی از آنها این است که مشتریان معمولا به دنبال کالا های مقرون به صرفه یا همان ارزان هستند درنتیجه با طراحی فروشگاه اینترنتی خیلی راحت می توانید کسب و کارتان را در مدت زمان کوتاهی توسعه و گسترش دهید و به جای داشتن یک شعبه از فروشگاهتان ، چندین شعبه داشته باشید و میزان درآمدتان را به صورت چشم‌ گیری افزایش دهید .

قیمت طراحی سایت فروشگاهی به چه صورت است؟

یکی از هراس هایی که مشتریان برای طراحی سایت فروشگاهی دارند قیمت سایت فروشگاهی می باشد همانطور که مشاهده می کنید  بدیهی است که طراحی سایت فروشگاهی وردپرس نسبت به طراحی سایت های دیگر مانند طراحی سایت شرکتی به دلیل امکاناتی که باید در آن قرار بگیرد از جمله: سبد خرید ، مقایسه محصول ، فیلتر محصولات براساس پارامترهای مختلف و … کار سخت تری است از این رو است که قیمت طراحی سایت فروشگاهی نسبت به سایر وب سایت ها گران تر است. برخی از شرکت های برنامه نویسی از قالب اختصاصی برای طراحی سایت فروشگاهی استفاده می کنند به گونه ای که صفر تا صد وب  را به صورت اختصاصی متناسب با درخواست ها و نیازهای مشتری کدنویسی و طراحی کرده و در اختیار او قرار می دهند .

چرا به طراحی سایت فروشگاهی نیاز دارید؟

تمام ابعاد و فرآیند بازار را که بتوان با اینترنت و تکنولوژی web انجام داد، تجارت الکترونیکی می گویند بطور کلی واژه تجارت الکترونیک اشاره به معاملات الکترونیکی می نماید. اول اینکه، خریدار یا مصرف کننده به جستجوی یک مغازه مجازی از طریق اینترنت می پردازد و کالای را از طریق web یا پست الکترونیکی سفارش می دهد. و در اخر کالا را تحویل می گیرد.

سفارش طراحی سایت فروشگاهی ( نوبشو مارکتینگ )

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا