آموزش طراحی وب سایت

روش طراحی سایت در کرمانشاه

روش طراحی سایت در کرمانشاه

امروز می خواهیم با بررسی طراحی سایت در کرمانشاه درخدمت شما عزیزان هستیم.

ما به شما کمک می کنیم که چگونه یک سایت مناسب را بشناسید و بتوانید بهترین آن ها را سفارش دهید.

طراحی سایت در کرمانشاه در نوبشو مارکتینگ

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

نکاتی را که باید به آن توجه کنید

پیدا کردن فردی که بخواهد طراحی سایت شما را در کرمانشاه انجام دهد کار زیاد سختی نیست .

بسیاری از شرکت های برنامه نویسی هستند که شما می توانید مراجعه کنید و سفارش خود را انجام دهید.

نوشته های مشابه

بیشتر طراحان در کرمانشاه اصول کلی را برای طراحی سایت انجام می دهند ، اما شما باید قبل شروع کار نکاتی را به طراح خود متذکر شوید که در انتهای کار برای شما مشکلی پیش نیاید.

مهم ترین ویژگی که باید سایت شما داشته باشد امنیت است

زیرا اگر سایت شما از امنیت پایینی برخوردار باشد که هکر ها به سادگی بتوانند آن را هک کنند ، امکان دارد کسب و کار شما که برپایه ی همین سایت است زیر سئوال برود.

شما باید نسبت به CMS سایت خود آشنایی داشته باشید ، چرا که مدیریت محتوای سایت شما از زمان شروع تا آخر برپایه ی همین CMS می باشد .

برخی از طراحان برای طراحی سایت در کرمانشاه از روش کد باز استفاده می کنند ، این روش به دلیل آن که کاربران بالایی دارد و متخصصان زیادی برای طراحی آن وقت گذاشته اند هک کردن آن کار راحتی نیست .

اما CMS هایی که به صورت اختصاصی هستند به دلیلی که تنها چند نفر روی آن کار کرده اند احتمال خطا در امنیت آن بیشتر است و امکان هک شدن آن هم وجود دارد.

استاندارد سئو

یکی از گزینه هایی که حتما باید به آن توجه کنید استاندارد سئو است .

شما باید حتما از طراح خود بخواهید که این استاندارد را برای سایت شما لحاظ کند ، چون امکان دارد برخی از افرادی که طراحی سایت در کرمانشاه انجام می دهند به این استاندارد توجه نکنند .

داشتن استاندارد سئو قابلیت سایت شما را افزایش می دهد و شما می توانید بعد از شروع کسب و کار اینترنتی خود فیلم آپلود کنید ، تغییراتی که می خواهید بدهید و تبلیغات انجام دهید .

اما اگر این استاندارد در سایت شما وجود نداشته باشد می توانیم بگوییم نصف هزینه ایی که کرده اید هدر رفته است زیرا شما سایتی انعطاف پذیر و قابل ارتقاء ندارید.

طراحی سایت حرفه ای … اینجا کلیک کنید !

هزینه های سفارش طراحی سایت در کرمانشاه به چند دسته تقسیم می شود:

مرحله ی اول

هزینه ی شروع کار سایت است ، یعنی هزینه ی طراحی آن سایتی که شما سفارش داده اید .

که این مبلغ بستگی به عواملی از جمله نوع سایت ، نوع گرافیک و معماری به کار برده شده ی آن و..دارد.

شما ممکن است دوسایتی که از نظر ظاهری شبیه هستند را ببینید که دو قیمت متفاوت دارد ، اما دلیل تفاوت قیمتی ، نوع برنامه های به کاربرده شده در آن سایت می باشد.

مرحله ی دوم

هزینه ی ویرایش و پشتیبانی سایت است .

مثلا اگر شما بخواهید امکاناتی به سایت اضافه کنید ، بابت هر گزینه ایی که اضافه یا کاسته می شود باز از شما هزینه ایی دریافت می کنند.

اما برای اینکه شما به ازای هر بار ویرایش ساده و اضافه کردن عکس ، متن یاهر گزینه ی دیگر هزینه اضافی نکنید ، می توانید از اول با طراح خود طی کنید که آموزش هایی را به شما برای ویرایش های ساده بدهد که شما به راحتی بتوانید مدیریت سایت خود را در دست بگیرید.

مرحله ی سوم

ارتقاء سایت است ، اگر شما یک سایت آموزشی یا تبلیغاتی یا خرید و فروش آنلاین دارید که کاربران زیادی را جذب کرده اید و می خواهید سایت خود را توسعه دهید ، برای این کار باز از شما هزینه ایی گرفته می شود که بستگی به نوع ارتقاء آن دارد.

هستند افرادی که تمام بودجه ی خود را برای طراحی یک سایت خوب خرج می کنند اما در آخر برای توسعه و تبلیغات کار خود دیگر هیچ پولی برای آن ها باقی نمی ماند.

اگر شما اول راه هستید و میخواهید با کم ترین هزینه کسب و کار خود را شروع کنید به شما توصیه می کنیم که از ابتدای راه تمام هزینه های خود را صرف طراحی سایت نکنید .

شما می توانید بعد از آن که کسب کار خود را به مرحله خوبی رساندید و تبلیغات کافی را انجام دادید ، سپس روی سایت خود تمرکز کنید و هر کم و کاستی ایی که دارد را رفع کنید و برای آن هزینه کنید.

برنامه نویسانی که طراحی سایت در کرمانشاه را انجام می دهند ، بعد از مدتی که به آن ها برای توسعه ودیگر تغییرات در سایت مراجعه می کنید ، معمولا کار شما را انجام می دهند و پشتیبانی سایت را برعهده می گیرند.

اما بهتر است از ابتدا قبل از تحویل کار با طراح خود طی کنید که هرنوع کاری که به سایت مربوط می شود برعهده ی همان شخص است و باید کار شمارا انجام دهد .

زیرا بسیاری از طراحان هستند که وقتی به آن ها مراجعه می کنید حاضر نیستند کار فرد دیگری را ویرایش کنند یا توسعه دهند.

بنابراین باتوجه کردن به این نکات شما آسوده خاطر خواهید بود.

طراحی سایت در کرمانشاه در نوبشو مارکتینگ

یکی از نکاتی که بسیار مهم است نوع طراحی قالب سایت شما و دیزاین آن است ،

در واقع آن چیزی که کاربر می بیند و با آن سر و کار دارد قالب سایت شما است .

هر چقدر هم سایتی قوی از لحاظ برنامه نویسی داشته باشید اما ظاهری جذاب و دیزاینی زیبا نداشته باشد ، نمی توانید مخاطب و کاربران خود را جذب کنید.

بنابراین ظاهر سایت ، می تواند شما را به نزدیک شدن هدفتان کمک کند.

طراحی سایت حرفه ای … اینجا کلیک کنید !

چگونه می توانید سایت با ارزشی داشته باشید ؟

با توجه کردن به محتوای سایت خود می توانید ارزش کارتان را بالا ببرید.

فرقی نمی کند که شما چه نوع سایتی دارید ، تمام کاربران علاقه مند به خواندن مطالب مفید و مختصر هستند ، پس اگر شما در سایت خود بجز تبلیغات و عکس های مناسب از متن های طولانی استفاده کنید و گزافه گویی کنید مطمئنا مخاطب سایت شما را برای مطالعه انتخاب نمی کند و سراغ سایتی می رود که او را زودتر به هدفش برساند.

طراحی سایت در کرمانشاه در نوبشو مارکتینگ

 

با تشکر از همراهی شما عزیزان .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا