طراحی وب سایت

روند سفارش طراحی سایت در بروجرد چگونه است؟

روند سفارش طراحی سایت در بروجرد چگونه است؟

طراحی سایت به مجموعه‌ای از کارها و کدنویسی‌های تحت وب گفته می‌شود که در نتیجه آن یک سایت برای مشاهده و استفاده روی اینترنت قرار می‌گیرد. امروزه این کار به یک شغل پردرآمد در بروجرد و سایر شهرهای ایران و جهان تبدیل شده است. این کار اصول نسبتا یکسانی دارد و تفاوتی نمی‌کند که شما آن را در چه جایی انجام دهید. بلکه تفاوت آن به توانایی طراحان سایت که در شهرهای مختلف فعالیت می‌کنند، بستگی دارد. پس اگر به عنوان مثال، در شهر بروجرد زندگی می‌کنید بهتر است سفارش طراحی سایت خود را در همان شهر بروجرد بدهید تا رفت و آمد برای انجام مراحل کار برای شما آسان باشد.

اگر شما نیز مانند بسیاری از افراد احساس می‌کنید برای انجام کارهای خود نیاز به یک وب سایت دارید و نمی‌دانید که در این راه باید چگونه عمل کنید، مطالعه این مقاله از نوبشو به شما کمک خواهد کرد. سفارش دادن طراحی یک سایت، برای افرادی که آشنایی با این کار ندارند، سوال برانگیز است. البته اگر شما به یک شرکت طراحی سایت یا شخص با حوصله و با تجربه مراجعه کنید به شما در این راه مشاوره خواهد داد. اما قبل از آن بهتر است بدانید که چه روندی را برای این کار باید طی کنید. از شما دعوت می‌کنیم علاوه بر مطالعه این مقاله به سایت نوبشو برای انجام تحقیقات بیشتر در زمینه طراحی سایت در بروجرد و سایر شهرها، مراجعه کنید: https://marketing.nobesho.com

طراحی سایت در بروجرد در نوبشو مارکتینگ
طراحی سایت در بروجرد در نوبشو مارکتینگ

نیاز سنجی

اولین کاری که شما و طراح وب سایت باید انجام دهید، این است که در مورد خصوصیات و کاربردهای سایت با یکدیگر صحبت کنید. در واقع شما باید هدف کلی سایت را مشخص کنید و بگویید که به چه چیزی نیاز دارید. پس از آن به طور دقیق‌تر مواردی که می‌خواهید سایت آن‌ها را پوشش دهد، به طور کامل بیان کنید. اگر در مورد سایت‌های اینترنتی اطلاعات کافی ندارید، بهتر است از قبل در این مورد تحقیق کنید و چند نمونه از سایت‌ها را ببینید و مواردی که در آن‌ها نظر شما را جلب کرده است و می‌خواهید در طراحی سایت خود در بروجرد آن‌ها را داشته باشید، یادداشت کنید و در جلسه‌ای که با طراح سایت دارید به او بدهید.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

سفارش طراحی سایت حرفه ای … اینجا کلیک کنید !

مورد بعدی که باید در طراحی سایت در بروجرد و هرجای دیگری به آن توجه کرد، روش طراحی سایت است. این روش‌ها قیمت‌های مختلفی دارند و خصوصیات آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. برخی از آن‌ها بدون کدنویسی انجام می‌شوند که قیمت پایین‌تری دارند و برخی دیگر نیاز به حجم بالایی از کدنویسی دارند که هزینه شما را بالا می‌برد. در مقابل اگر به دنبال امنیت و سرعت بالا برای سایت خود هستید باید برای آن هزینه کنید. حتما در مورد این روش‌ها و مزایا و معایب آن تحقیق کرده و از چند شرکت در مورد آن سوال کنید.

قالب وب سایت

مورد دیگری که برای طراحی سایت در بروجرد باید به آن بپردازید، ظاهر سایت است. برای این کار شما می‌توانید از قالب‌های آماده استفاده کنید که برخی از آن‌ها رایگان و برخی دیگر با قیمت پایینی به فروش می‌رسند. اما اگر قصد دارید یک طراحی سایت حرفه‌ای و تخصصی داشته باشید، می‌توانید قالب سایت خود را به یک طراح قالب سفارش دهید تا برای شما درست کند. بهتر است این کار به همان شرکت یا شخصی که طراحی سایت شما را انجام می‌دهد، بسپارید. زیرا با قالب خود کاملا آشنایی داشته و بهتر می‌توانند آن را با سایر اجزای سایت هماهنگ کنند.

در هنگام انتخاب قالب سایت دقت داشته باشید که ظاهر سایت نباید خیلی پیچیده و مبهم باشد. ظاهر سایت باید کاربر پسند و جذاب باشد. برای این کار از ترکیب رنگ‌هایی استفاده کنید که با یکدیگر تناسب دارند. چارچوب آن را به گونه‌ای انتخاب کنید که تمام بخش‌های سایت به راحتی در دید کاربر باشد. در غیر این صورت کاربر هنگام کار با سایت شما گیج شده و این امر بازدید سایت شما پایین می‌آورد.

طراحی وب سایت در بروجرد در نوبشو مارکتینگ
طراحی وب سایت در بروجرد در نوبشو مارکتینگ

تهیه دامنه و فضای هاست

پس از این که کار طراحی سایت شما در بروجرد مراحل قبلی را طی کرد، نوبت به قرار دادن آن روی اینترنت می‌رسد . برای این کار شما به دامنه و هاست نیاز دارید. دامنه در واقع آدرس سایت شماست که شما باید برای دریافت آن هزینه پرداخت کنید که این هزینه به پسوند سایت بستگی دارد. آدرسی که انتخاب می کنید نباید قبلا توسط شخص دیگری رزرو شده و در حال استفاده باشد. همچنین برای تمدید آن شرایطی وجود دارد که باید در مورد آن سوال کنید.

فضای هاست بخشی از حافظه سرور است که وب سایت شما روی آن قرار می‌گیرد. این که از چه نوع سروری استفاده می‌شود، بستگی به کدهایی دارد که سایت شما توسط آن‌ها نوشته شده است. توصیه می‌کنیم که فضای هاست را نیز از همان شرکت طراحی سایت در بروجرد که سایت شما طراحی کرده‌اند، خریداری کنید تا در آینده سایت شما به مشکل برنخورد و در صورت بروز مشکل بتوان آن را به راحتی برطرف کرد.

درج محتوا

اکنون زمان انجام آخرین مرحله از طراحی سایت در بروجرد رسیده است که باید محتوای مورد نیاز خود شامل متن‌ها، عکس‌ها و هر اطلاعات دیگری که می‌خواهید از طریق سایت خود به اشتراک بگذارید، را در سایت قرار دهید. در این مرحله دقت داشته باید که محتوای سایت تاثیر مستقیمی در بهینه بودن آن دارد. به عنوان مثال مواردی مانند نام گذاری صحیح عنوان‌ها و استفاده از کلمات مرتبط و تگ‌ها بهینه بودن سایت شما را افزایش می‌دهد.

برای درج محتوا می‌توانید آن‌ها را برای طراح سایت بفرستید و یا از او بخواهید امکانی را برای شما طراحی کند تا بتوانید خودتان شخصا این کار را انجام دهید. درج محتوا در سایت کار سختی نیست و نیاز به دانش تخصصی ندارد. پس بهتر است خودتان این کار را انجام دهید. همچنین اگر سایت شما به صورت داینامیک طراحی شده باشد، شما می‌توانید بخش‌هایی از سایت مانند منوها و لینک‌ها را نیز خودتان تغییر دهید.

سفارش تولید محتوا سایت … اینجا کلیک کنید !

طراحی سایت در بروجرد در نوبشو مارکتینگ
طراحی سایت در بروجرد در نوبشو مارکتینگ

در نهایت نکاتی دیگری که در هنگام سفارش طراحی سایت در بروجرد و شهرهای دیگر باید مد نظر داشته باشید، سئو و پشتیبانی سایت است. سئو یعنی رتبه سایت شما در جستجوهای گوگل، که به موارد زیادی بستگی دارد. علاوه بر آن بهینه سازی سایت نیز به عوامل زیادی مانند بهینه بودن کدها و آدرس‌ها و ساختار صفحات بستگی دارد که تشخیص این موارد برای افراد عادی ممکن نیست. به همین دلیل بهتر است به شرکت معتبری مراجعه کنید و از مشتریان قبلی در مورد نتیجه کارها و میزان رضایت آن‌ها سوال کنید. پشتیبانی سایت نیز بسیار مهم است که باید حتما در مورد شرایط آن از شرکت و طراح سایت خود سوال کنید.

سفارش طراحی سایت حرفه ای … اینجا کلیک کنید !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا