طراحی وب سایت

راهنمای سفارش طراحی سایت در تهران

راهنمای سفارش طراحی سایت در تهران

اگر شما نیز می‌خواهید برای خود سفارش طراحی یک سایت را در شهر تهران بدهید، زمانی را قبل از این سفارش به خواندن این مقاله اختصاص دهید. امیدواریم که مطالبی که در ادامه برای شما می‌گوییم، در این کار به شما کمک کند. بسیاری از افرادی که می‌خواهند برای خود یک سایت داشته باشند، حتما به فکر انجام این کار در تهران می‌افتند. متدهای برنامه نویسی در جهان تقریبا یکسان هستند و نمی‌توان گفت که در شهر تهران تفاوتی با شهرهای دیگر دارد. اما در پایتخت کشور و کلان شهری مثل تهران بازار این رقابت داغ است که باعث می‌شود این شرکت‌ها برای کسب رضایت مشتری تمام تلاش خود را کنند.

شرکت‎های برنامه نویسی زیادی در تهران وجود دارند. برای این که کار شما به بهترین شکل انجام شود، بهتر است بهترین شرکت را برای انجام نیازهای خود پیدا کنید. نکاتی که در ادامه برای شما بیان می‌کنیم، می‌تواند به شما راهنمایی در مورد انجام مراحل طراحی سایت در تهران را بدهد تا هزینه و وقت شما هدر نرود.

طراحی سایت در تهران در نوبشو مارکتینگ

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

سفارش طراحی سایت در تهران … اینجا کلیک کنید !

هدف خود را از طراحی سایت مشخص کنید

اولین کاری که برای طراحی سایت در تهران باید انجام دهید این است که تمام نیازهای خود را مشخص کنید. قبل از هرچیز لازم است که شما بدانید از این طراحی سایت چه می خواهید و چه امکاناتی را در سایت خود لازم دارید. برای اینکه این کار برای شما راحت تر شود می توانید سایت های مشابه را در اینترنت جستجو کرده و امکانات آن ها را مشاهده کنید.

به عنوان مثال اگر قصد راه اندازی یکی فروشگاه اینترنتی را دارید، دیگر سایت های فروشگاهی را مشاهده کرده و امکانات آن ها را بررسی کنید. در نهایت امکاناتی را که لازم می بینید برای خود یادداشت کنید و هنگام مراجعه به شرکت های برنامه نویسی آن را همراه با خود ببرید. البته هنگامی که یک شرکت از شما سفارش کار می گیرد تمام این سوالات را از شما خواهد پرسید. پس بهتر است که از قبل در این باره تحقیق و تفکر کنید تا چیزی را از قلم نندازید.

انتخاب بهترین شرکت برنامه نویسی

برای اینکه ببینید کدام شرکت برای طراحی سایت در تهران مناسب‌تر است باید در مورد آن تحقیق کنید. به شرکت رفته و با مشاوران آن صحبت کنید و ببینید که چه خدماتی را با چه هزینه‌ای به شما ارائه می‌دهند. اگر شرکتی سابقه کاری بالایی داشته باشد می‌توان گفت که در انجام کار خود موفق بوده و به تجارب زیادی در این زمینه دست یافته است. حتما چند نمونه از کارهای قبلی آن‌ها را مشاهده کنید و با یکدیگر مقایسه کنید. نمونه کارهای قبلی رزومه‌های شرکت محسوب می‌شوند و سطح مهارت آن‌ها را به صورت عملی به شما نشان می‌دهند. اگر شما نیازهای خود را از قبل مشخص کرده باشید می‌توانید برآورده شدن آن‌ها را در سابقه‌های کاری شرکت‌ها جستجو کنید و ببینید که می‌توانند هدف شما را برآورده کنند یا خیر.

طراحی سایت در تهران در نوبشو مارکتینگ

هزینه ها را برآورد کنید

هزینه کار طراحی سایت مخصوصا در شهری مانند تهران می‌تواند بسیار متغیر باشد و به عامل مختلفی بستگی دارد. درست است که هزینه‌ای که برای طراحی یک سایت از شما دریافت می‌شود، به طور مستقیم به امکاناتی که برای سایت خود در نظر گرفته‌اید، مربوط است. اما موارد دیگری نیز موثر هستند که با یکدیگر بررسی می‌کنیم:

سفارش طراحی سایت در تهران … اینجا کلیک کنید !

روش طراحی سایت

مورد دیگری که هزینه کلی طراحی سایت را تعیین می‌کند، این است که شما با چه تکنولوژی می‌خواهید سایت خود را طراحی کنید. روش‌های زیادی برای طراحی سایت وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. روش‌های پیشرفته‌تر، مانند ASP.NET Web Form , MVC , Core، هزینه‌ی بالایی دارند اما در مقابل بسیار انعطاف‌ پذیر و قابل توسعه هستند. همچنین امنیت بالایی برای محافظت از اطلاعات و سایت شما دارند. برخی دیگر مانند نرم‌افزار وردپرس که با زبان PHP کار می‌کند و روز به روز در حال توسعه است، کار طراحی سایت را بسیار آسان می‌کنند.

این ابزارهای طراحی سایت در تهران و شهرهای دیگر طراح را خیلی درگیر کدنویسی نمی‌کنند به همین دلیل هزینه پایینی دارند. شاید سایت‌هایی که با این ابزارها طراحی می‌شوند از نظر ظاهر تفاوت زیادی با تکنولوژی‌های پیشرفته نداشته باشند. اما در لایه بندی‌های کدنویسی تفاوت فراوانی دارند. امکانات آن‌ها کامل‌تر و تخصصی‌تر هستند و حتی ظاهر سایت‌های طراحی شده با آن‌ها حرفه‌ای‌تر است و می‌توان قالب‌های خاصی را در آن‌ها استفاده کرد. اما مهمترین تفاوت در بین آن‌ها به امنیت سایت برمی‌گردد.

اگر یک سایت حرفه‌ای می‌خواهید باید از یک تکنولوژی حرفه‌ای استفاده کنید. درست است که هزینه این سایت‌ها بالاست اما مطمئن باشید ارزش آن را دارد مخصوصا در زمانی که بخواهید سایت مهمی مانند فروشگاه داشته باشید. در مقابل اگر امنیت برای شما چندان مهم نیست و نمی‌خواهید زیاد برای این کار هزینه کنید، می‌توانید از متدهای ساده‌تر و ارزان‌تر استفاده کنید. دقت کنید که حتما به این مسئله تکنولوژی طراحی سایت در تهران توجه کنید تا کلاهبرداران از شما هزینه‌ی بالایی برای یک سایت ارزان نگیرند.

طراحی سایت در تهران در نوبشو مارکتینگ

سایت‌های داینامیک و استاتیک

مورد دیگر این است که آیا شما یک سایت داینامیک می‌خواهید یا یک سایت استاتیک. امروزه بیشتر سایت‌ها به صورت داینامیک طراحی می‌شوند زیرا انعطاف پذیر بوده و می‌توان آن‌ها را توسعه داد. سایت‌های داینامیک از سایت‌های استاتیک گران‌تر هستند اما مزیت آن‌ها این است که برای تغییر دادن آن‌ها نیازی به دانش کدنویسی نیست و خود مدیر سایت می تواند این کار را انجام دهد.

در مقابل سایت‌های ایستا معمولا یک پیکربندی ساده HTML و CSS است که اگر بخواهید تغییراتی در آن ایجاد کنید باید در کدنویسی آن تغییر ایجاد کنید و برای این کار لازم است که از یک برنامه نویس برای طراحی و تغییر سایت در تهران و یا شهر خود کمک گرفته و هزینه آن را بپردازید.

هاست و دامنه سایت

وقتی که می‌خواهید سفارش طراحی سایت در تهران یا هر شهر دیگر را بدهید باید هزینه هاست و دامنه آن را پرداخت کنید. هاست به فضایی از سرور گفته می‌شود که سایت روی آن قرار می‌گیرد و دامنه آدرس سایت است. برخی آدرس‌های سایت با توجه به پیسوند آن‌ها، که هر کدام معنی و کاربرد خاص خود را دارند، از برخی دیگر گران‌تر هستند و فضای روی سرور نیز برای سایت‌های مختلف متفاوت است.

در مورد پشتیبانی سایت سوال کنید

مهمترین مسئله پس از طراحی سایت پشتیبانی آن است. پشتیبانی به تمام کارهایی که پس از انتشار سایت برای به روز رسانی و رفع مشکلات سایت انجام می‌شود، می‌گویند. کسی که دانش برنامه نویسی داشته باشد می‌تواند یک سایت را پشتیبانی کند اما بهترین شخص برای این کار طراح اصلی سایت است. پس حتما قبل از سفارش طراحی سایت در تهران از شرکت و طراح آن در مورد پشتیبانی آن سوال کنید و در مورد هزینه و شرایط آن سوال کنید.

سفارش طراحی سایت در تهران … اینجا کلیک کنید !

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا