آموزش طراحی وب سایت

راهنمای آموزش طراحی سایت در تهران

راهنمای آموزش طراحی سایت در تهران

راهنمای آموزش طراحی سایت :بسیاری از علاقه‌مندان به آموزش طراحی سایت، در صورتی که امکان آن را داشته باشند، شهر تهران را برای آموزش انتخاب می‌کنند.

شاید دلیل این انتخاب این باشند که فکر می‌کنند در شهر تهران مراکز آموزشی بهتری وجود دارد که آموزش‌های کامل‌تری را ارائه می‌دهند. می‌توان گفت که این تصور چندان نیز غلط نیست.

اما به این معنی نیست که آموزش در شهرهای دیگر مشکلی دارد. به هر حال در کلان شهر تهران و پایتخت کشور که بازار کارهایی مانند برنامه نویسی داغ است.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

می‌توان متخصصان با تجربه‌تری پیدا کرد که در حال آموزش علم طراحی سایت به کارجویان و متخصصان آینده هستند.

طراحی سایت در تهران حال حاضر یکی از مشاغل پر درآمد است که به دلیل گسترش استفاده از اینترنت نیاز زیادی به آن احساس می‌شود. با در نظر گرفتن تاثیر اینترنت در زندگی انسان افراد بسیاری برای برآوردن انواع نیازهای خود اقدام به راه اندازی یک سایت برای خود می‌کنند. اما طراحی سایت یک کار تخصصی است که لازم است اشخاصی که به این کار علاقه‌مند هستند برای آن آموزش ببینند و قوانین آن را بدانند. مراکز زیادی برای انجام این کار در شهرهای مختلف مانند تهران وجود دارد. اما برای این که کارآموزان در این راه به مشکل برنخورند، بهتر است راه صحیح و گام به گام آن را بدانند که ما در ادامه این مقاله برای شما بیان می‌کنیم.

نوشته های مشابه

راهنمای آموزش طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ

یک مسیر برای خود انتخاب کنید

شاید تصور کنید که آموزش طراحی سایت در تهران تنها یک راه دارد که باید طی شود. اما حقیقت این است که زبان‌های برنامه نویسی مختلفی وجود دارد و در کنار آن تکنولوژی‌های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد.

این که بخواهیم بهترین راه را انتخاب کنیم به خود شخص بستگی دارد که برای کدام روش استعداد بیشتری داشته باشد و به آن علاقه نشان دهد. هر کدام از این راه‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که شما باید آن‌ها را بشناسید تا بتوانید به درستی تصمیم بگیرید. در حالت کلی می توان ابزارهای طراحی سایت را به دو دسته زیر تقسیم کرد:

سفارش طراحی سایت در تهران … اینجا کلیک کنید !

ابزارهای ASP.NET

ASP.NET یک بستر برنامه‌نویسی تحت وب است که معمولا از زبان‌های VB و C# برای نوشتن آن استفاده می‌شود. ابزاری که غالبا برای طراحی سایت با این روش در تهران استفاده می‌شود، نرم‌افزار ویژوال استدیو است. این نرم‌افزار که متعلق به شرکت بزرگ جهانی، یعنی مایکروسافت است، بسیار قدرتمند برای برنامه‌نویسی به زبان‌های مختلف می‌باشد و می‌توان حتی کدهای PHP را نیز با استفاده از این نرم‌افزار نوشته و اجرا کرد.

این تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت و به روزرسانی است و هر بار امکانات جدیدی به آن اضافه می‌شود. شاید یکی از سختی‌های فراگیری این راه نیز همین باشد. زیرا به دلیل جدید بودن امکانات تازه آن معمولا منابع زیادی برای آموزش متدهای جدید وجود ندارد و همچنین ممکن است نسخه‌های قدیمی‌تر آن منسوخ شده و از دور خارج شوند. اما این یک مزیت نیز به شمار می‌رود، زیرا هربار ASP.NET قدرتمندتر از قبل می‌شود و مشکلات قبلی با آپدیت جدید از بین می‌روند.

راهنمای آموزش طراحی سایت در تهران با ASP.NET درآمد خوبی دارد زیرا سایت‌هایی که به این صورت ایجاد می‌شوند، دارای سرعت و امنیت بالایی هستند و می‌توان با آن‌ها انواع سایت‌های داینامیک را ایجاد کرد. همچنین برای مسلط شدن به آن باید کدنویسی را به صورت حرفه‌ای آموزش دید. زیرا هنگام طراحی سایت، طراح باید قسمت‌های مختلف را به صورت مستقیم کدنویسی کند. به همین دلیل است که هزینه سایت‌هایی که با این روش طراحی می‌شوند، بالاتر است.

راهنمای آموزش طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ

ابزارهای PHP

PHP یک زبان کد باز است که برای اجرای برنامه‌های تحت وب طراحی شده است. این زبان نیز به نوبه خود کامل است. در مورد پیچیدگی آموزش آن، می‌توان گفت که تفاوت چندانی با ASP.NET ندارد. اما ابزارهای زیادی وجود دارند که بدون اینکه طراح را درگیر برنامه‌نویسی کنند، می‌توان با آن‌ها یک سایت ایجاد کرد که کار آموزش طراحی سایت در تهران را بسیار ساده می‌کنند.

یکی از این ابزارها نرم افزار ورد پرس است که با آن می‌توان صرفا به کمک موس یک سایت را به شکل دلخواه طراحی کرد. اما هزینه طراحی چنین سایت‌هایی تا حد قابل ملاحظه‌ای از سایت‌هایی که نیاز به کدنویسی دارند، پایین‌تر است. اما سرعت طراحی سایت به این صورت بسیار بالاتر است. در کل سایت‌هایی که با PHP نوشته می‌شوند، ارزان‌تر هستند.

در مورد امنیت آن می‌توان گفت که اگر برنامه نویس به این زبان کاملا مسلط باشد و موارد امنیتی را برای آن رعایت کند، مشکلی پیش نخواهد آمد. اما در هر حال امنیت نرم افزاری مانند ویژوال استدیو از ورد پرس بیشتر است. سرعت بارگذاری صفحات ASP.NET در اینترنت نیز از PHP بیشتر است. این تکنولوژی نیز هر روز آپدیت‌های جدیدی دارد که برنامه‌نویس آن باید از آن‌ها اطلاع داشته باشد.

راهنمای آموزش طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ

همانطور که مشاهده کردید، هر کدام از این روش‌ها خصوصیات مربوط به خود را دارند و این که کدام یک از دیگری بهتر است را نمی‌توان بیان کرد. زیرا هرکدام از این روش‌ها طراحان و طرفداران مخصوص به خود را دارد. در حالت کلی می‌توان گفت که ASP.NET  به آموزش بیشتری نیاز دارد و ممکن است یادگیری و طراحی سایت با آن دشوارتر باشد، اما نمی‌توان سرعت، امنیت و انعطاف‌پذیری بالای آن را نادیده گرفت.

همچنین هزینه‌ای که شما برای طراحی سایت در تهران دریافت می‌کنید نیز بالاتر است.

در مقابل استفاده از ابزارهای PHP راحت‌تر است و از شما به عنوان طراح زمان کمتری را می‌گیرید، اما درآمد آن به نسبت ASP.NET کمتر است. توصیه می‌کنیم برای اینکه با این روش‌ها آشنا شوید.

ابتدا مقدمه‌ای از آموزش‌های هر کدام را ببینید و انتخاب کنید که با کدامیک از آن‌ها راحت‌تر هستید. پس از این که به خوبی در مورد این روش‌ها تحقیق کردید باید به دنبال آموزش مناسب برای آن باشید.

سفارش طراحی سایت در تهران … اینجا کلیک کنید !

طراحی قالب سایت

قالب سایت همان ظاهر آن است که با هر روش طراحی سایت در تهران که انجام می‌دهید، باید یک قالب برای سایت خود داشته باشید.

قالب‌ها نیز با کدنویسی به وجود می‌آیند و خود شما می‌توانید آن‌ها را طراحی کنید.

با وجود این که قالب‎های آماده زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، اما به عنوان یک طراح باید اصول قالب‌نویسی و کدهای آن را بلد باشید تا بتوانید قالب را با پروژه خود وفق دهید. قالب‌ها به زبان HTML و پس از آن CSS نوشته می‌شوند. در حقیقت خروجی تمام کدهای تحت وب به HTML برمی‌گردد و بدنه تمام سایت‌ها با این زبان نوشته می‌شود. پس از آن کدهای CSS به آن روح و حیات می‌بخشند و در واقع ظاهر کاربر پسند و بهتری به سایت می‌دهد. این دو زبان را می‌توان پیش نیاز آموزش طراحی سایت در تهران دانست. پس فارغ از هر تکنولوژی که برای طراحی سایت انتخاب کرده‌اید، باید حداقل یک دوره آموزش HTML و CSS را نیز ببینید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا