آموزش طراحی وب سایت

برای آموزش طراحی سایت در یزد از کجا شروع کنیم؟

آموزش طراحی سایت در یزد:

ممکن است شما هم جزء آن دسته افرادی باشید که به آموزش و یادگیری طراحی سایت در یزد علاقه ی زیادی دارند اما نمی دانید که باید از کجا شروع کنید چرا که آموزش طراحی سایت در یزد دارای بخش های مختلف و جذابی می باشد پس بهتر است با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید چراکه قصد داریم به شما بگوییم که برای یادگیری اصولی این حرفه و راه اندازی سایت خود از کجا باید شروع کنید.

برای آموزش طراحی سایت در یزد از کجا شروع کنیم؟

برای اینکه در این شغل و آموزش سریعاً حرفه ای شوید لازم نیست که از راه آزمون و خطا یا صرفاً تجربه متوجه شوید که چه مواردی را باید به صورت اصولی یاد بگیرید تنها کافیست به ادامه ی مطالب توجه کنید زیرا ما با افراد حرفه ای صحبت کرده ایم و از تجربیات و صحبت های آنان به نتایج زیر رسیده ایم.

آموزش طراحی سایت در یزد درنوبشو مارکتینگ

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان
  • قبل از هر چیز با اچ تی ام ال (HTML) آشنا شوید.

یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام دهید یادگیری و آشنایی با این زبان می باشد زیرا تمام قسمت های آموزش طراحی سایت در یزد به این قسمت منتهی می شوند و معنی آن به فارسی زبان نشانه گذاری می باشد.

خوب است بدانید یادگیری این زبان بسیار ساده می باشد و کافیست شما با تگ های آن آشنا شوید متخصصان برای به وجود آوردن بخش های اصلی سایت مثل بدنه یا ساختار از این زبان بهره می برند اگر بخواهیم به روش ساده تر بیان کنیم باید بگوییم که دارای تعداد زیادی تگ می باشد و شما با کمک این تگ ها می توانید عناصر مورد نیاز خود را تعیین کنید.

نوشته های مشابه

سفارش طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ … اینجا کلیک کنید !

  • سی اس اس(CSS) را فراموش نکنید.

پس از اینکه شما با کمک زبان اچ تی ام ال به طراحی ساختار کلی سایت پرداختید نوبت به سی اس اس می رسد اما خوب است بدانید سی اس اس مکمل و تکمیل کننده ی ساختار سایت شما می باشد و به کمک اچ تی ام ال می آید پس باید این زبان را هم یاد بگیرید. با سی اس اس می توانید رنگ ها، سایز، چیدمان و… را زیباتر و جذاب تر کنید.

  • جاوا اسکریپت

پس از اینکه به طور کامل به یادگیری دو زبان اچ تی ام ال و سی اس اس پرداختید و آن ها را آموختید سپس باید به سراغ جاوا اسکریپت بروید این زبان برای پویا کردن سایت و ایجاد تجربه ای بهتر برای کاربران می باشد.

این زبان علاوه بر آموزش طراحی سایت در یزد در طراحی های دیگری نیز مثل ساخت اپلیکیشن های موبایل و بازی و… کاربرد دارد و محبوب و همه فن حریف است.

آموزش طراحی سایت در یزد درنوبشو مارکتینگ

برای حرفه ای شدن در آموزش و یادگیری طراحی وبسایت در یزد چه مراحلی را طی کنیم؟

با یادگیری سه مرحله ی بالا شما دیگر می توانید به راحتی وبسایت خود را طراحی کنید اما خوب است بدانید که امروزه نباید تنها به ظاهر یک سایت اهمیت داد بنابراین باید یک سایتی را طراحی کنید که علاوه بر زیبایی قادرباشد به نیاز کاربران به طور صحیح پاسخ دهد.

همچنین جالب است اگر بدانید طراحان و برنامه نویس های وبسایت به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند دسته ی اول تنها مسئولیت طراحی ظاهری سایت را با سه روش بالا به عهده دارند و دسته ی دوم برنامه نویس هایی هستند که به بخش های فنی می پردازند و به عبارتی آن ها را برنامه نویسان سمت سرور می گویند.

اما هستند کسانی که هر دو کار ظاهری و منطقی سایت را انجام می دهند که آن ها را با نام طراح وبسایت فول استیک می شناسند و برای فول استیک شدن نیز باید به یادگیری مراحل دیگری هم بپردازید که در ادامه آن ها را برای شما بیان خواهیم کرد.

  • پی اچ پی(PHP)

اگر بخواهیم به زبان ساده بیان کنیم باید گفت که شما با کمک سه مرحله ی بالا یک سایت را طراحی کرده اید و در طراحی خود احراز هویت، ثبت نام و… را قرار داده اید اما تا ابزارهایی را به کار نگیرید کاربران نمی توانند با شما ارتباط برقرار کنند و برای برقراری ارتباط بین پایگاه ها و سرور نیاز به یک زبان برنامه نویسی دیگر مثل پی اچ پی می باشد.

  • ابزارهایی که به آن ها برای طراحی نیاز دارید را به دقت انتخاب کنید.

هریک از ابزارها تفاوت های خاصی با یکدیگر دارند و دارای فایده ها و ایرادهایی می باشند که برنامه نویس حرفه ای با توجه به نیاز و کارخود باید یکی از آن ها را برای خود انتخاب کند.

  • ویرایشگرها را بشناسید.

از دیگر کارهایی که برای آموزش طراحی سایت در یزد به آن نیاز دارید آشنایی با ویرایشگرها می باشد که دارای تعداد بسیار زیادی می باشند خوب است بدانید شما حتی در نوت پد سیستم خود می توانید کدنویسی را انجام دهید اما برای اسان تر شدن کار می توانید از آدیتورها و ویرایشگرها نیز استفاده کنید که قابلیت های خاصی مثل رنگ کردن کلمه ها، جایگزین کردن خودکار کدها و… دارند و باعث می شوند شما در وقت خود صرفه جویی کنید.

بعضی از این ویرایشگرها نسبت به نمونه های مشابه خود معروف تر بوده و کار با آن ها راحت تر می باشد از جمله PhpStrom ،Microsoft Visual studio و…

  • با نحوه ی کار نرم افزارهای گرافیکی نیز آشنا شوید.

با کمک نرم افزارهای گرافیکی می توانید طرح اولیه و کلی که در ذهنتان می باشد را طراحی کنید و با کمک آن مرحله به مرحله به طراحی سایت خود بپردازید پس بهتر است کار با این برنامه ها را به خوبی یاد بگیرید.

همچنین خوب است بدانید امروزه می توانید با کمک وردپرس یک وبسایت محدود را هم برای کسب و کارهای کوچک خود راه اندازی کنید اما طراحی سایت با روش های بالا بسیار حرفه ای تر و گسترده تر می باشد.

از دیگر مواردی که باید ذکر کنیم این است که ابتدا علاقه ی خود را نسبت به دو بخش طراحی ظاهر یا طراحی سمت سرور مشخص کنید و سپس به صورت مرحله به مرحله به یادگیری بپردازید.

آموزش طراحی سایت در یزد درنوبشو مارکتینگ

سفارش طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ … اینجا کلیک کنید !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا