طراحی وب سایت

سفارش طراحی سایت در نوبشو چگونه است؟

امروز می خواهیم مراحل سفارش طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ را به شما عزیزان آموزش دهیم .

نوبشو مارکتینگ یک شرکت باتجربه و قابل اعتماد است که کادر و برنامه نویسان قوی و باسوادی دارد ، این شرکت در زمینه ی طراحی سایت های تبلیغاتی ، سایت های اداری و فروشگاه های آنلاین فعالیت دارد.

نوبشو مارکتینگ یکی از شرکت هایی است که تمام قوانین و استاندارد های یک سایت خوب را رعایت می کند و سایت کاربردی و جذابی را به مشتری تحویل می دهد، شما می توانید برای طراحی سایت خود این شرکت را انتخاب کنید و از خدمات و مشاوره های آن استفاده کنید .

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ

مراحل سفارش طراحی سایت در شرکت نوبشو

دامنه

اولین موضوعی که باید در مراحل ابتدایی سفارش سایت خود به آن توجه کنید ثبت دامنه ی شما است ، شما می توانید از مشاوران شرکت بخواهید که مراحل ثبت دامنه ی سایت را توضیح دهند و تاریخ انقضا و تمدید آن را به شما اطلاع دهند .

دامنه های com به نسبت دامنه های ir هزینه ی بیشتری دارند و بهتر است شما برای انتخاب نوع دامنه و اسم دامنه ی سایت از کارشناسان شرکت نوبشو مشورت بخواهید تا بتوانید یک اسم تاثیر گذاربرای سایت خود انتخاب کنید که رتبه بندی بالایی در گوگل داشته باشد و کسب وکار شما را رونق دهد .

برای سفارش طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ … اینجا کلیک کنید !

هاستینگ

فضای هاستینگ سایت خود را به همان شرکتی بسپارید که طراحی وب سایت شما را انجام داده اند ، زیرا در صورت به وجود آمدن هر نوع مشکلی در فضای هاستینگ سایت شما ، آن شرکت موظف است که مسئولیت مشکل پیش آمده را برعهده گیرد و آن را رفع کند.

شما باید نسبت به میزان فضای هاستیک و تعرفه ی ارتقای آن اطلاع داشته باشید و پهنای باند ماهینا ی سایت خود را بشناسید .

سیستم عامل سرور شما بستگی به نوع زبان برنامه نویسی سایت دارد ، اگر از زبان PHP برای برنامه نویسی سایت ستفاده شده باشد سرور لینوکس به سایت اختصاص داده می شود و اگر زبان برنامه نویسی به کاربرده شده Asp.Net باشد سرور شما ویندوز خواهد بود.

قالب وبسایت

برای طراحی قالب وبسایت شما دو راه پیش رو دارید ، در فروشگاه های قالب سایت انواع قالب های تبلیغاتی و آموزشی و اداری به صورت آماده موجود است و شما می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید و به شرکت طراحی وبسایت خود تحویل دهید که بر روی سایت شما پیاده سازی کنند .

اما اگر قالب اختصاصی لازم دارید می توانید از یک گرافیست بخواهید که قالب شمارا به صورت اختصاصی طراحی کند و تمام اهداف شما را در آن قالب به کار ببرد اما بهتر است قبل سفارش طراحی قالب به صورت اختصاصی قالب های آماده در فروشگاه های اینترنتی را مشاهده کنید که دید بهتری نسبت به این موضوع داشته باشید و با آگاهی کامل سفارش خود را انجام دهید .

برنامه نویسی وبسایت

قبل از آغاز پروژه بهتر است شما درخواست های خود را در قالب مقاله ی RFP به شرکت تحویل دهید که برنامه نویس طبق نیاز ها و خواسته های شما سایت را طراحی کند و نوع برنامه نویسی و امکانات دسترسی شما همگی بستگی به خواسته های شما دارد .

طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ

اطلاعات وبسایت

پس از طراحی قالب سایت نوبت به بارگزاری اطلاعات و مطالب شما است که می توانید تمام اطلاعات لازم را به طراح تحویل دهید تا در سایت شما پیاده سازی کند .

امروزه با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا بارگزاری مطالب را خودتان می توانید انجام دهید و هر وقت لازم شد مطالبی اضافه کنید یا تغییر دهید .

اما اگر درج اطلاعات را به شرکت بسپارید بهتر است زیرا مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد و کیفیت کارتان را افزایش می دهد .

طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ

امنیت وبسایت

یکی از موارد ی که باید به آن توجه داشته باشید امنیت وبسایتتان است و از طراح خود بخواهید که ایمن سازی لازم را برای سایت انجام دهد . قبل از سفارش طراحی سایت در نوبشو ، مشاوران و کارشناسان این شرکت تمام مواردی که لازم است در سایت پیاده سازی شود را برای شما توضیح می دهند که نسبت به تمام موضوعات از جمله ایمن سازی وبسایت اطلاعاتی داشته باشید .

برای سفارش طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ … اینجا کلیک کنید !

بهینه سازی سایت

مهم ترین معیاری که باعث می شود سرعت سایت شما افزایش یابد و رتبه بندی بالایی در موتور های جستجو داشته باشد پیاده سازی تمام قوانین و استانداردهای سئو است ، بهینه سازی سایت و استفاده از کلمات کلیدی مناسب باعث می شود ارزش سایت شما بیشتر شود و جزء اولین نتیجه ی سرچ های گوگل شوید .

بهتر است تولید محتوای سایت خود را به یک کارشناس سئو بسپارید تا به شما برای پیشرفت کسب و کارتان کمک کند ، طراحی سایت در نوبشو این امکان را به شما می دهد که تمام قوانین سئو را در پروژه به کار گیرد .

پشتیبانی وبسایت

قبل از این که برای سفارش طراحی سایت خود اقدام کنید بهتر است در خصوص نحوه ی پشتیبانی شرکت مورد نظرتان تحقیق کنید و از افرادی که از آن شرکت خدمات گرفته اند بپرسید که آیا از پشتیبانی وبسایت خود راضی هستند یا خیر .

پشتیبانی وبسایت بسیار مهم است زیرا سایت شما درشبانه روز باید آنلاین و قابل دسترسی کاربران قرار گیرد تا کسب و کار شما در مسیر پیشرفت قرار گیرد .

جمع بندی

تمام مواردی که لازم است قبل از سفارش وبسایت خود بدانید در این مقاله برای شما ذکر کردیم ، توجه داشته باشید که حتما در خصوص قسمت های مختلف وبسایت مورد نظر و کاربرد هربخش اطلاعات کسب کنید و سپس با آگاهی و طبق نیاز کسب و کارتان تمام خدماتی که لازم دارید را در قالب RFP به شرکت نوبشو تحویل دهید و آسوده خاطر باشید که این شرکت طبق نیاز شما یک سایت متناسب با کارتان را طراحی می کند و هزینه طراحی و زمان تحویل پروژه همگی بستگی به نوع سایت شما دارد .

سفارش طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ این اطمینان را به شما می دهد که تمام پروتکل های لازم برای داشتن سایتی امن و پرمحتوا را به کار میگیرد و پشتیبانی سایت را به خوبی انجام می دهند.

برای سفارش طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ … اینجا کلیک کنید !

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا