طراحی وب سایت

نمونه کارهای طراحی سایت فروشگاهی

نمونه کارهای طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی : روزانه هزاران وبسایت در سراسر جهان راه اندازی می شود و روز به روز بر تعداد کاربران اینترنت افزوده می شود. با تبدیل‌شدن کسب ‌وکارهای سنتی به کسب و کارهای اینترنتی و رونق تجارت الکترونیک، نیاز به داشتن وبسایت برای رونق کسب ‌و‌کار امری ضروری برای اشخاص، شرکت ها، صنوف مختلف و سازمان‌ها به حساب می‌آید. طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ به صورت تخصصی انجام می شود . با ما در ادامه مقاله همراه باشید …

امروزه بسیاری از افراد قبل از رفتن به مغازه حتما سری به یکی از سایت های فروشگاهی آنلاین زده و یک برآورد قیمت کرده تا با فکری بازتر بتوانند خرید خود را انجام دهند. دو دلیل اصلی طراحی وب سایت فروشگاهی را میتوان عرضه کالا با قیمت کمتر و ارزانتر و عرضه محصولات متنوع بیان کرد .

سفارش طراحی سایت فروشگاهی … اینجا کلیک کنید !

طراحی سایت فروشگاهی در نوبشو مارکتینگ
طراحی سایت فروشگاهی در نوبشو مارکتینگ

برخی از امکاناتی که هنگام طراحی وب سایت فروشگاهی در اختیار شما قرار میگیرد :

  • درج محصولات به صورت دسته بندی شده و گروهی
  • قابلیت جستجو بین محصولات
  • امکان ثبت نام و ورود کاربران
  • افزودن پنل اس ام اس و درگاه بانکی برای سهولت پرداخت از طریق کارت های بانکی عضو شتاب
  • و …

نمونه کار طراحی سایت شرکتی

مزایای بسیار زیادی را میتوان برای داشتن یک وبسایت زیبا و در عین حال رسمی شرکتی برشمرد.معرفی شرکت و تمامی بخشها می تواند گستردگی کار شما را به کاربران وبسایت و همچنین مشتریان شما القاء نماید.بنابراین صفحه درباره ما و تماس با ما یکی از مهمترین صفحات در طراحی وبسایت شرکتی محسوب میگردد. در صفحه تماس با ما می توانید اطلاعات تماس و نقشه شرکت را قرار دهید تا مراجعه کنندگانتان به راحتی بتوانند شما را پیدا نموده و از سرویس های مورد نظر بهره مند گردند.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

سفارش طراحی سایت شرکتی … اینجا کلیک کنید !

همچنن می توانید اگر تمایل داشته باشید تمامی پرسنل و کارمندهای شرکت را با توضیحات کامل در وب سایت معرفی نمایید.

طراحی وبسایت فروشگاهی در نوبشو مارکتینگ
طراحی وبسایت فروشگاهی در نوبشو مارکتینگ

بعضی ازخدماتی که در طراحی وب سایت شرکتی میتوان ارائه نمود :

  • طراحی صفحه وب نمایش منتخب اخبار شرکت
  • طراحی صفحه وب ایجاد اتوماسیون اداری
  • طراحی صفحه وب سیستم سفارش محصول و خدمات
  • طراحی صفحه وب معرفی اعضاء و بخشهای مختلف شرکت

نمونه کار طراحی وبسایت شخصی

طراحی وبسایت شخصی برای معرفی شخص، بیان دیدگاه‌، ارائه‌ی سوابق، نمایش آثار، علاقه‌مندی‌ها و فعالیت‌ها صورت می‌گیرد. معمولاً هدف از طراحی وبسایت‌ شخصی متفاوت است.

عده‌ای برای معرفی خود و درج رزومه‌ از آن استفاده می‌کنند. گاهی برای نمایش نمونه‌ کارها و خلاقیت‌های فرد، گاهی برای بیان دیدگاه‌ها و عقاید شخصی و در برخی مواقع برای ارائه اخبار و اطلاعات فردی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

طراحی سایت فروشگاهی در نوبشو مارکتینگ
طراحی سایت فروشگاهی در نوبشو مارکتینگ

نمونه کارطراحی وبسایت پزشکی

پزشکانی که می خواهند به معرفی خود بپردازند و تخصص، مهارت و سوابق کاری خود را اطلاع رسانی نمایند داشتن یک سایت ضروری است. پزشکان با طراحی سایت پزشکی می توانند سوابق معالجات خود را به صورت گرافیکی و با استفاده از تصاویر واقعی به بیماران نشان دهند و از این طریق اطمینان بیمار را نسبت به کار خود جلب نمایند. علاوه براین، هدف از طراحی سایت پزشکی را می توان پاسخگویی به یک سری از سوالات اولیه ی بیماران دانست و با در اختیار قرار دادن آخرین دستاوردهای پزشکی، افراد را در جریان قرار داد.

طراحی سایت فروشگاهی در نوبشو مارکتینگ
طراحی سایت فروشگاهی در نوبشو مارکتینگ

سفارش طراحی سایت پزشکی … اینجا کلیک کنید !

نمونه کار طراحی وبسایت خدماتی

طراحی وبسایت خدماتی وتمامی موارد مرتبط با این کسب و کار طرفداران زیادی دارد .در اینگونه وبسایت ها می توانید قابلیت ها و سرویس های بسیاری را ارائه نمایید و آنها را در معرض بازدید کنندگان سایت و مشتریان خود نیز قرار دهید .
یکی از مزایای طراحی وبسایت خدماتی، ایجاد صفحه تماس با ما برای دسترسی به اطلاعات تماس شما بصورت عموم میباشد.

طراحی سایت
طراحی سایت

در طراحی وبسایت خدماتی به گونه ای عمل خواهیم نمود تا بهترین رتبه را در موتور جستجوی گوگل داشته باشید و این به این معنا خواهد بود که وبسایت شما در زمان طراحی و برنامه نوسی مراحل بهینه سازی سایت هم بر روی آن انجام خواهد شد تا در نهایت بازدید کنندگان بسیار زیادی از گوگل بتوانند به وب سایت شما دسترسی داشته باشند.

نمونه کار طراحی وبسایت گردشگری

طراحی وبسایت گردشگری می تواند برای هر کاربری جهت دادن اطلاعاتی مانند هتل ها و قیمت تورها و اماکن دیدنی و … جذاب باشد.
با گسترش منابع قابل دسترس اطلاعات در زمینه سفر و معرفی اماکن مذهبی، گردشگری , تاریخی, سیاحتی و …. بسیاری از افراد قبل از شروع سفراز طریق وبسایت های این زمینه و از روی نقشه محل مورد نظر را به خوبی بررسی می نمایند تا بتوانند یک برنامه ریزی منظم و دقیق برای برگزاری سفری بهتر داشته باشند.

طراحی سایت فروشگاهی در نوبشو مارکتینگ
طراحی سایت فروشگاهی در نوبشو مارکتینگ

به این دلیل طراحی وب سایت گردشگری و معرفی چنین اماکنی همیشه برای بسیاری از کاربران آنلاین مفید بوده است.
از این رو شرکت جهان سایت با چندین سال سابقه درخشان در رابطه با طراحی آژانس های مسافرتی و… میتواند بهترین مشاوره را در زمینه پیاده سازی و طراحی وبسایت گردشگری به شما ارائه نماید.

سفارش طراحی سایت خبری … اینجا کلیک کنید !

نمونه کار طراحی وبسایت خبری

در هر کشوری وبسایتهای خبری بسیار عالی وجود دارد که اخبار را سریعا به صورت لحظه ای بروز رسانی نموده و کاربران می توانند به صورت آنلاین جدیدترین اخبار را مطالعه نمایند.
یکی از مزیت های این گونه سایت ها بازدیدکنندگان بسیارزیاد آنها می باشد چراکه معمولا در آنها متن زیاد وجود دارد و این همان چیزیست که موتورهای جستجویی مانند گوگل به دنبال آنها هستند. بنابراین با طراحی وبسایت خبری، مطمئنا شرکت های دیگر در داخل وبسایت شما آگهی و تبلیغات خواهند داد و می تواند منبع مالی خوبی برای شما به حساب بیاید.

طراحی سایت خبری در نوبشو مارکتینگ
طراحی سایت خبری در نوبشو مارکتینگ

یکی از قابلیتهای که در طراحی وبسایت خبری می توان لحاظ کرد نمایش آنها برای نسخه های موبایل و تبلت می باشد تا کاربران راحت تر بتوانند اخبارسایت شما را دنبال نمایند. در زمان سفارش دقیقا می توانید دسته بندی اخبار خود را مشخص نمایید مانند اخبار سیاسی، اخبار اجتماعی، اخبار حوادث، اخبار ورزشی، اخبار فرهنگی و هنری و ده ها موضوع خبری دیگر که می توانید برای طراحی و پباده سازی آن برنامه ریزی نمایید.
از دیگر قابلیت ها هنگام طراحی وبسایت خبری ، می توان به قابلیت بروزرسانی خودکار و قرار دادن اخبار حتی از وبسایت های دیگر اشاره کرد.
مطمئنا داشتن سایت خبری و موفق بودن درآن برای شما اعتبار جدیدی را به ارمغان می آورد و می توانید از مزایای داشتن آن بهره چندانی ببرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا