آموزش طراحی وب سایت

نکات مهم در زمینه طراحی سایت در یزد

در طراحی سایت در یزد باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا سایت شما موجب محبوبیت شما نزد گوگل شده و با زیاد شدن بازدید از سایتتان به عنوان برترین سایت های شناخته شده و توسط موتور جستجوی گوگل به کاربران معرفی شوید. نکات مذکور شامل موارد زیر است.

  • رعایت استاندارد های جهانی در طراحی سایت
  • استفاده از قوانین سئو سایت شما را منحصر به فرد می کند.
  • برند مجازی داشته و در فضای مجازی فعالیتی مستمر داشته باشید.

طراحی سایت در یزد در نوبشو مارکتینگ

در زمان سفارش طراحی سایت در یزد نکات زیر را فراموش نکنید.

اغلب شرکت های طراحی سایت در یزد، نکات مورد نیاز در زمان طراحی را به خوبی می دانند. اما یادآوری کردن برخی موارد در زمان ثبت درخواست خالی از لطف نیست. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

سفارش طراحی سایت … اینجا کلیک کنید !

  1. بجای استفاده از سایت های آماده پیشنهاد می شود که سایت مختص به خود را طراحی کنید.
  2. استفاده از رنگ های متنوع در بخش گرافیکی سایت، موجب جذابیت بیشتر می شود. معمولا یک شرکت کامپیوتری، ایده نگاری خاصی در این زمینه دارد.
  3. بهتر است که کدهای سایت طبق قوانین و استانداردهای موجود تعریف شوند.
  4. برای همخوانی سایت شما با گوشی و هر وسیله دیگری، به کاربردن روش کد نویسی واکنشگرا راه حل خوبی است.
  5. پس از طراحی سایت باید همیشه محتوای جدیدی را به سایت خود اضافه کنید.
  6. سعی کنید به اصل مطلب اشاره کنید و خیلی به سراغ حواشی نروید.
  7. اگر تصمیم دارید از محتوای سایت های دیگر کپی کنید و محتوای آماده به کار ببرید، سخت در اشتباه هستید. زیرا اینکار نه تنها به محبوبیت و افزایش امتیاز شما نزد گوگل کمکی نمی کند، بلکه موجب تنزل رتبه نیز خواهد شد.
  8. سعی کنید برای بیان یک مطلب به سراغ اصل ماجرا بروید و کاربر را با مطالب بی فایده خسته نکنید.

طراحی سایت در یزد در نوبشو مارکتینگ

آشنایی با اصول طراحی سایت در یزد

در هر کاری، یکسری اصول و قوانین وجود دارد که در صورت رعایت آنها، کار مورد نظر به نحو احسن انجام می شود. این قاعده در خصوص طراحی سایت نیز وچود دارد. با توجه به اینکه در زمان آموزش طراحی سایت در یزد، این اصول بیان می شود، می توان گفت که شرکت های طراحی نیز به آنها پایبند هستند. اولین و مهم ترین گام برای طراحی، مشخص کردن کاربرد آن سایت می باشد.

  1. ارائه اطلاعات و خدمات اصلی سایت برای دسترسی آسان کاربران به این داده ها. مثلا در صورتی که شما قصد فروش لوازم خانگی را دارید، این اطلاعات شامل لیست محصولات، برند ارائه کننده و… می شود.
  2. پل های ارتباطی مانند نشانی و تلفن تماس، جزء موارد اصلی در یک سایت می باشند. در نتیجه بهتر است که این اطلاعات را در قسمتی از سایت بگذارید که کاربران به راحتی بتوانند به آنها دسترسی داشته و برای یافتن این اطلاعات در سایت سردر گم نشوند.
  3. یکی از تکنیک های طراحی سایت در یزد این است که برای مواردی مانند منو، لینک و… از اسم های شایسته ای استفاده می کند. زیرا این امر باعث می شود که مراجعه کننده به سایت، بتواند به راحتی پیج مورد نظر خود را بیابد و دچار گیجی نشود. پیشنهاد می شود که نام سایت متناسب با هدف آن انتخاب شود.
  4. با توجه به کلاهبرداری های فراوانی که در دنیای مجازی صورت می گیرد، کاربران نسبت به این محیط بد بین شده اند. اما برخی علائم که توسط پلیس فتا معرفی شده اند، به مراجعین سایت کمک می کند که بتواند اعتماد کند. اگر می خواهید سایت شما را به عنوان یک سایت ایمن بشناسند، باید از نشانه های ایمنی سایت مانند نماد اعتماد الکترونیک استفاده کنید. با مشاهده این نماد توسط کاربر، اعتماد او را جلب می کنید و دیگر ترسی از ورود اطلاعات به سایت شما نخواهد داشت.
  5. در بیشتر موارد، افراد مراجعه کننده به یک سایت، سوالات متعددی دارند که معمولا این سوالات ممکن است برای اغلب کاربران مشترک باشد. در نتیجه بهتر است که برای سایت یک بخش مربوط به سوالات پر تکرار در نظر گرفته شود. مهندسین در زمان طراحی سایت در یزد، در زمان طراحی این نکته را مد نظر قرار می دهند. و از مسئول سایت می خواهند که جواب هایی مختصر و مفید در بخش مربوطه قرار دهند.
  6. با توجه به این نکته که هدف شما از طراحی سایت، ارائه محصولات و یا خدماتی به مشتریان از طریق فضای مجازی است، و از طرفی هم به جرات می توان گفت که اغلب افراد توسط موبایل های خود از صفحات وب مختلف بازدید می کنند. به همین خاطر، باید در زمان طراحی سایت به این نکته توجه شود که ظاهر آن در تمامی دستگاه ها به صورت یکسان مرتب و زیبا باشد. در واقع صفحات سایت باید کاملا با گوشی نیز سازگار باشند.
  7. افرادی که به سایت های فروش آنلاین مراجعه می کنند، می خواهند در زمان خود صرفه جویی نمایند. در نتیجه بهتر است سایت طراحی شده، دارای یک صفحه آغازین مرتب همراه با راهنمای استفاده از سایت باشد. تا بدین وسیله کاربر با پیجی شلوغ مواجه نشود. یعنی به عبارتی یک سایت باید به صورت زیبا و با یک چارچوب تعریف شده، طراحی شود. نتیجه این امر بالا رفتن امتیاز سایت مذکور خواهد بود.

سفارش طراحی سایت … اینجا کلیک کنید !

طراحی سایت در یزد در نوبشو مارکتینگ

نوشته های مشابه

ممنوعیت های طراحی سایت در یزد

بعضی موارد هستند که ممکن است مورد پسند تمام افراد نباشد. از جمله این موارد می توان به پخش موسیقی در پس زمینه سایت است که امکان دارد هر کسی دوست نداشته باشد. پس بهتر است که از قرار دادن موسیقی و یا محتوایی که به صورت اتوماتیک اجرا می شوند خودداری شود. آپلود زیاد در سایت و نیز به کاربردن بیش از حد عکس های انیمیشنی باعث پایین آمدن سرعت سایت می گردد. که باید در زمان طراحی سایت از این موارد نیز دوری کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا