آموزش طراحی وب سایت

بهترین راهنمای طراحی سایت 2020

ما در این مقاله قصد داریم از جدید ترین متد هایی که در طراحی های سایت در سال 2020 انجام می شود را به شما آموزش دهیم تا سایت شما با میزان بازدید بالایی رو به رو شود

طراحی وبسایت حرفه ای در نوبشو مارکتینگ

 

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

مهم ترین اصل در طراحی سایت که باید مورد توجه قرار دهید

امروزه شرکت های بسیاری در زمینه طراحی سایت فعالیت دارند اما باید توجه داشته باشید که به دلیل سبک کار قدیمی این شرکت ها در طراحی سایت به آن ها مهم و بزرگ داده نمی شود. آنچه که شما در طراحی سایت خود باید به آن توجه داشته باشید این است که باید سایت شما به روز باشد تا مخاطبان بیشتری به سایت شما جذب شوند و بازدید سایت بالا رود به عنوان مثال اگر در تیم خود افرادی را دارید که به یک یا چند زبان مسلط باشند این مزیتی بزرگ برای سایت شما محسوب می شود.

سفارش طراحی سایت …. اینجا کلیک کنید !

از جمله مواردی دیگر که در تبلیغ سایت شما به کسانی که می خواهند با شما قرارداد ببندند بسیار اهمیت دارد این است که شما پروژه های موفقی داشته باشید که به عنوان نمونه کار به نمایش بگذارید.

نوشته های مشابه

 

 

بهره گیری از متد حالت تاریکی در جدید ترین طراحی سایت در سال 2020

از جمله نکات در طراحی سایت که باید به آن دقت کنید استفاده از متد حالت تاریکی برای پس زمینه سایت شماست. بسیاری از افراد به دلیل مشغله های روزمره خود، شب ها به سراغ جست و جو در سایت ها می روند که اگر سایت شما از المان پس زمینه تاریکی برخوردار باشد چشم کاربر را اذیت نمی کند و می تواند به راحتی از صفحه شما استفاده کند و این یک مزیت بزرگ برای شماست.

بهره گیری از متد ایرادات شخصی سازی

در هنگام طراحی برای سایت خود می توانید از روش های ایرادات شخصی سازی که در سال 2020 بسیار مورد استفاده طراحان است بهره ببرید این را بدانید که حتما نباید سایت شما سایتی 100 درصد کامل و بدون هیچ عیب و نقشی باشد، گاهی یکسری ایرادات می تواند به جذابیت سایت بیافزاید و این بدین معنا نیست که سایت شما سرشار از ایراد و کم و کاستی باشد که کاربران شما را با این نقص ها بشناسند.

در سایت خود از آیکون های خلاقانه ی دست سازی که زاده تفکر شما و سرشار از احساس هستند استفاده کنید این خلاقیت شما تاثیرات مثبتی رو کاربران میگذارد.

سفارش طراحی سایت …. اینجا کلیک کنید !

طراحی سه بعدی سایت با توجه به متد های سال 2020

آنچه که باعث قوی تر به نظر رسیدن سایت شما و بازخورد بهتر آن می شود رعایت یکسری نکات است که این سایت را نسبت به سایت های دیگر متمایز کند از جمله این نکات این است که به فرض مثال شخصی به دنبال خرید وسیله ای است و در سایت های مختلف عکس های متنوعی از آن وسیله مشاهده می کند شما می توانید از آن وسیله تصویری سه بعدی طراحی کنید که کاربر بتواند به راحتی تمام قسمت ها و ابعاد آن را به طور کاملا واقعی مشاهده و تجسم کند به این صورت سایت شما بازدید بالا پیدا خواهد کرد

بهره گیری از سایه ها و المان های شناور

بهره گیری از المان های شناور و سایه ها جلویی خاص و سه بعدی به سایت شما می دهد. شما به کمک المان های شناور می توانید کار های خاص و خارق العاده ای انجام دهید به عنوان مثال می توانید به عکس های مربوط به سایت خود جان دهید و آن هارا واقعی تر جلوه کنید به فرض مثال اگر سایتی طراحی کرده اید که درباره غذاست می توانید بخار های غذای داغ را به گونه ای طراحی کنید که تصویر آن واقعی تر به نظر بیاید این مزیت فقط درباره عکس ها صادق نیست حتی می توانید به کمک آن ها متن های خود را نیز تغییر دهید.

آمیختن دنیای واقعیت و گرافیک در طراحی سایت

ترکیب دو دنیای واقعیت و گرافیک می تواند باعث جذب بیشتر مخاطبان به سمت سایت شما باشد .که این روش تاثیر زیادی در افزایش شخصی سازی شما دارد همرانطور که در بالا اشاره کردیم شخصی سازی در طراحی سایت بسیار اهمیت دارد و قدرت خلاقیت شما را به دیگران نشان می دهد و سایت را متمایز می کند پس حتما این موضوع را در طراحی سایت خود با توجه به رقابت های بالای طراحان در سال 2020 رعایت کنید.

در سایت خود از فضاهای خالی و تصاویر بهره بگیرید

اگر می خواهید سایتتان برای مخاطب جذاب باشد در بین متن های خود از تصاویر و فضاهای خالی بهره بگیرید. اگر سایت شما سرشار از متن باشد برخی از افراد با دیدن این حجم از متن خسته می شود و علاقه ای به خواندن آن ندارد و برخی دیگر مدام نگرانند که قسمتی از متن را از دست بدهند. قرار دادن تصاویر و فضاهای خالی در بین متن ها مانند این است که به چشمان خواننده استراحت دهید پس این موضوع را در طراحی سایت خود لحاظ کنید.

ترکیب رنگ ها در طراحی سایت شما اهمیت بالایی دارد

ترکیب رنگ سایت اهمیت بالایی دارد به این صورت که می تواند مخاطبان بسیاری را به سمت خود بکشاند. اما نیازی نیست که اطلاعات زیادی درباره هماهنگ بودن رنگ ها داشته باشید، می توانید به سایت ها دیگر مراجعه کنید تا ذهنتان باز شود و قدرت خلاقیتتان افزایش پیدا کند. قبل از هر چیز توجه داشته باشید که هارمونی رنگمهم ترین اصول طراحی سایت در اصفهان ها به گونه ای باشد که انگار شما مخاطب هستید و می خواهید از این سایت استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

سفارش طراحی سایت …. اینجا کلیک کنید !

نقش مهم تصاویر و ویدیو ها در سایت شما

همانطور که در قسمت های بالا ذکر کردیم وجود تصاویر در سایت نقشی اساسی دارد. از متن های کوتاه تری در سایت خود استفاده کنید و سعی کنید که در همان متن های کوتاه منظور خود را به کاربر منتقل کنید و در این بین از تصاویر و ویدیو های کوتاه بیشتر بهره بگیرید.

در پایان به این موضوع دقت کنید از آنجا که طراحی سایت در سال 2020 رشد و پیشرفت به سزایی داشته شما نیز خود را به روز کنید و سایت خود را به گونه خاص و متفاوت از دیگر طراحان، طراحی کنید و از هر آن چیزی که فکر می کنید اگر خودتان به عنوان کاربر وارد این سایت می شدید لذت می بردید، بهره بگیرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا