آموزش طراحی وب سایت

شناخت کامل طراحی سایت در شهر تهران

این مقاله را به بررسی مفهوم طراحی سایت اختصاص داده ایم. طراحی سایت در واقع این گونه تعریف می شود که بهینه سازی و دیزاین دوباره یک سایت قدیمی و یا ساخت و طراحی یک وب سایت جدید است. اگر می خواهید با طراحی سایت در شهر تهران بیشتر اشنا شوید حتما این مقاله را به خوبی مطالعه کنید.

طراحی سایت در شهر تهران در نوبشو

انواع طراحی سایت را بشناسیم

برای شناخت بهتر وب سایت ان ها را به دو دسته با نام های زیر تقسیم بندی کرده اند:

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

1.سایت های استاتیک

در سایت های ایستا نیاز به تغییرات مداوم نیست، و به ندرت محتوای وب سایت های ایستا آپدیت می شوند که در صورت نیاز به ایجاد تغییرات به دلیل نداشتن پنل مدیریتی در این نوع وب سایت ها باید طراح سایت آن را انجام دهد.

2.سایت های دینامیک

در این نوع سایت ها تمامی نیاز های کاربران در نظر گرفته خواهد شد و بررسی می شود. این نوع طراحی انعطاف پذیر بوده و وب سایت با توجه به درخواست کاربران و صلاح دید صاحب سایت قابل تغییر است، می توان به ان مطالب را اضافه و کم کرد، صفحه های جدید اضافه کرده و … . به روز رسانی این سایت ها نیاز به هزینه ندارد و مدیریت سئو در این سایت ها بسیار قوی می باشد.

نوشته های مشابه

طراحی سایت در تهران به هر رو روش بالا انجام می گیرند و بستگی به نیاز کاربران پویا و ایستا بودن وب سایت ها در این شهر متفاوت است.

سفارش طراحی سایت … اینجا کلیک کنید !

آشنایی با مراحل طراحی سایت خوب در شهر تهران

در اصل برای ایجاد یک سایت خوب چهار مرحله را حتما باید طی کرد که به صورت کامل در این قسمت همه مراحل را توضیح خواهیم داد.

مرحله اول طراحی سایت: طراحی وایر فریم

طراحی وایر فریم در واقع قالب کلی سایت است که بر اساس نیاز های مشتری طراحی می شود. این مرحله برای ایجاد نقشه کلی سایت، چیدمان و ایجاد عناصر در صفحه، ایجاد جایگاه برای بخش های مختلف سایت است.

مرحله دوم طراحی سایت: طراحی گرافیک سایت

طراحی گرافیک دومین مرحله از انجام طراحی سایت است، در این مرحله به کمک نرم افزارهای گرافیکی قالب و وایر فریم سایت رنگ و لعاب داده می شود. با توجه به نوع درخواست کاربر از سایت طراحی، رنگ بندی و گرافیک سایت در این مرحله انجام می شود.

مرحله سوم طراحی سایت: برنامه نویسی و کدنویسی در سایت

زمانی که طراحی وایرفریم و همچنین طراحی گرافیک سایت به درستی انجام شد. باید وارد حیطه تخصصی تر برای ایجاد سایت شویم. مرحله سوم این کار برنامه نویسی است که در بخش مدیریت سایت بر اساس مدل سایت و نیاز های مشتری برنامه نویسی انجام می شود. روش های مختلفی برای برنامه نویسی وجود دارد. ( برای مثال می توان از سیستم های مدیریت محتوا مانند ورد پرس و یا فریم ورک های خاص استفاده کرد )

انتخاب روش برنامه نویسی وب سایت در تهران با توجه به نیاز مشتری و هزینه ای که برای این کار اختصاص داده شده است، متفاوت است.

طراحی سایت در شهر تهران در نوبشو

مرحله چهارم طراحی سایت: راه اندازی کامل سایت

مرحله اخر طراحی سایت به اشتراک گذاشتن سایت و راه اندازی ان در اینترنت است که برای همه مردم در سراسر دنیا قابل مشاهده باشد و بتوانند به ان دسترسی داشته باشند.

در ابتدا باید یک هاست تهیه کنید و سپس دامنه مناسب برای سایت خود را انتخاب نمائید. پس از انتخاب دامنه پیکربندی در سایت را انجام داده و سپس آن را برای عموم قابل دسترسی کنید.

سفارش طراحی سایت … اینجا کلیک کنید !

یک طراح سایت خوب در تهران چه وظایفی دارد؟

طراحان سایت وظایف مختلفی دارند. برای ایجاد یک سایت خوب دو تیم ماهر و یا فردی با تخصص کامل نیاز است که تیم اول برای ایجاد و طراحی ظاهر سایت ( Front-end ) و گروه دیگر وظایف برنامه نویسی و ساخت قسمت های مدیریت سایت را بر عهده دارند (Back-end ) در ادامه وظایف هر گروه را به صورت کامل تری برای شما بررسی خواهیم کرد.

 

آشنایی با وظایف Front-end کار برای طراحی سایت در تهران

تمامی کد هایی که کاربران می توانند آن ها را مشاهده کنند و همچنین همه خصوصیات ظاهری در یک سایت به دست تیم و یا یک فرد متخصص Front-end کار انجام می شود.

این کار به زبان های CSS، HTML و JAVA-SCRIPT است به همین دلیل فرانت اند کار باید به این سه زبان به صورت کامل تسلط داشته باشد. باید به این نکته توجه کرد که در سایت های بزرگ و پروژه هایی که گرافیک و طراحی ان باید بسیار عالی باشد وجود یک گرافیک کار نیز ضروری است.

آشنایی با وظایف Back-end کار برای طراحی سایت در تهران

ساختار اصلی یک سایت، ایجاد کد های سرور و همچنین نوشتن کد های که برای کاربران قابل مشاهده نیست، توسط تیم و یا فرد متخصص در زمینه برنامه نویسی هایی به زبان های Python ، ASP و PHP انجام می شود که این کد ها را، کدهای بک اند می نامند. می توان گفت تمامی عملکرد ها در یک سایت توسط بک اند کار انجام می شود.

طراحی سایت در شهر تهران در نوبشو

معرفی ابزار های مورد نیاز برای طراحی سایت

مهم ترین و اصلی ترین ابزار برای طراحی سایت وجود یک کامپیوتر و یا لپ تاپ قوی در زمینه برنامه نویسی و گرافیک است که کار را برای طراح سایت راحت تر کرده و هنگ نکند.

ابزار دیگر برای طراحی سایت، داشتن برنامه زبان برنامه نویسی و یا فریم ورک انتخاب شده توسط طراح است.

سفارش طراحی سایت … اینجا کلیک کنید !

هدف از طراحی سایت چیست ؟

با توجه به پیشرفت دنیای تکنولوژی و اینترنت، خیلی از امور شغلی و کارها را می توان از راه اینترنت معرفی کرد و برای ان ها وب سایت طراحی کرد.

هدف های متفاوتی برای طراحی وب سایت وجود دارد اگر در گوگل یک سرچ ساده انجام دهید. سایت های زیادی خواهید دید که در شهر تهران طراحی شده اند و هر کدام از سایت ها هدف های متفاوتی دارند.

این سایت ها شامل: سایت های شخصی، خبری، آموزشی و … که هر کدام با دیگری تفاوت های زیادی دارند.

در انتها امیدوارم که این مقاله مورد پسند شما بوده و به جهت آموزش طراحی سایت در شهر تهران کاربردی باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا