آموزش طراحی وب سایت

آموزش طراحی سایت با وردپرس

مزایای کلاس های آموزش طراحی سایت با وردپرس

در این سری مقالات از آموزش طراحی وب سایت  قصد داریم تا شما را با نحوه دریافت آموزش طراحی سایت با وردپرس آشنا کنیم . در ادامه مقاله با ما همراه باشید .

آشنایی با افراد جدید در کلاس های طراحی سایت

اگر به صورت حضوری در کلاس های طراحی سایت شرکت کنید با افراد زیادی آشنا می شوید که در آینده به شما کمک می کنند، به طور کلی کسانی که در این کلاس ها حضور دارند افراد علاقه مند به برنامه نویسی هستند و در عرصه های زیادی توان فعالیت را دارند.

یادگیری سریع تر

در صورتی که سعی کنید به تنهایی اطلاعاتی در رابطه با طراحی سایت کسب کنید نیاز به مدت زمان زیادی دارید، ولی در کلاس های آموزش طراحی سایت در تهران می توانید به راحتی سؤال های خود را بپرسید و مراحل آموزش و یادگیری را به راحتی بگذرانید.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

تقویت روحیه

کمپانی های بزرگ گروه های حرفه ای برنامه نویسی و طراحی سایت را دارند که به صورت گروهی فعالیت ها را انجام می دهند، تیم تأثیر زیادی در تقویت روحیه و انگیزه بخشیدن به افراد دارد.

قیمت کلاس های آموزش طراحی سایت با وردپرس

قیمت کلاس های طراحی سایت بستگی به خصوصی یا عمومی بودن آن دارد، همچنین نوع آموزش از لحاظ برنامه نویسی و سیستم مدیریت محتوا در این موضوع تأثیر می گذارد، علاوه بر این نوع حرفه ای که به شما آموزش می دهند نقش زیادی در تعیین قیمت آن دارد.

نوشته های مشابه

آموزش طراحی سایت در تهران در نوبشو مارکتینگ

طراحی سایت با استفاده از وردپرس

سیستم مدیریت محتوا یک نرم افزاری است که با استفاده از آن می توان بدون انجام کدنویسی و داشتن تخصصی در این رابطه طراحی سایت را انجام داد، زیرا حالت نیمه آماده ای دارد و دارای هزینه ناچیزی نسبت به طراحی سایت با استفاده از برنامه نویسی است.

طراحی سایت با برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت در تهران با برنامه نویسی نیاز به بودجه بیشتری دارد، همچنین در مدت زمان طولانی آن را یاد می گیرید ولی نتیجه مطلوب نسبت به روش‌های دیگر دارد طوری که به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل می شوید.

ویژگی های طراحی سایت با وردپرس

سیستم مدیریت محتوا کل ابزارهای لازم برای مدیریت و کنترل یک سایت را دارد و مدیر سایت با استفاده از آن می تواند خیلی راحت عملیات به روز رسانی و تنظیمات را انجام بدهد، برخی از خصوصیات این نوع سیستم عبارت است از

  • کنترل زمان

  • افزایش امنیت

  • منعطف بودن

  • پشتیبانی ایمنی

  • کاربر پسند

وردپرس یکی از پر استفاده ترین و راحت ترین سیستم مدیریت محتوای دنیا است و اکنون طراحان زیادی از طریق این سیستم فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند، همچنین نوعی سیستم چند منظوره می باشد که با کمک آن سایت های گوناگونی را می توان ایجاد نمود، با توجه به اینکه سیستم مدیریت محتوا با زبان php ساخته شده است و کاربردهای زیادی ارائه می دهد از طریق آن سایت های شخصی، کمپانی، فروشگاهی و وبلاگی اجرا می شوند.

اگر قصد آموزش طراحی سایت در تهران با وردپرس دارید باید با ویژگی‌های آن آشنا باشید، برخی از این ویژگی ها عبارت است از:

  • قرار دادن تصویر بند انگشتی
  • برای محتوا آدرس‌دهی انجام می گیرد.
  • مجهز به ویرایشگر هوشمند است.
  • محتوا به صورت یک یا چند مجموعه ارسال می گردد.
  • برای محتوا کلمات کلیدی تعریف می‌ شود.
  • مطالب را میتوان دسته بندی نمود.
  • فایل ها و تصاویر به راحتی بارگذاری می شوند.
  • با استفاده از ایمیل می‌توان مطالب را ارسال نمود.
  • مجهز به افزونه ها و پلاگین ها می باشد.
  • به راحتی نصب و به روز رسانی انجام میگیرد.
  • مطلب به صورت پیش نمایش نشان داده می شود.
  • از محتوا میتوان پرینت گرفت.

برنامه نویسی به زبان جاوا اسکریپت

برای اینکه یک طراح سایت حرفه ای شوید باید توانایی برنامه نویسی با جاوا اسکریپت را داشته باشید، این زبان دارای یک کتابخانه به زبان جاوا اسکریپت است که برنامه نویسی با کمک آن به راحتی صورت می گیرد، به همین دلیل بیشتر کاربران ابتدا jQuery را یاد می گیرند سپس جاوا اسکریپت را به منظور انجام برنامه نویسی پیشرفته فرا می گیرند.

لازم است بدانید که برای انجام آموزش طراحی سایت در تهران با این زبان باید با html و css آشنایی کامل داشته باشید.

آموزش طراحی سایت در تهران در نوبشو مارکتینگ

برنامه نویسی اولیه با زبان php و mysql

نخستین دوره در رابطه با برنامه نویسی وب مربوط به php است، این زبان اسکریپتی به طرف سرویس دهنده می باشد که برای به وجود آوردن سایت های پویا به کار می رود، فیسبوک نوعی وبسایت پویا است زیرا دارای کاربر می باشد و برای ورود و خروج آن به کاربر نیاز است، همچنین با استفاده از زبان php ساخته شده است.

در دوره مقدماتی برنامه نویسی وب mysql آموزش داده می شود، این زبان یک پایگاه داده است که در آن اطلاعات ذخیره می شود، در حقیقت وب سایت های پویا برای اینکه اطلاعات خود را حفظ کنند پایگاه داده را مورد استفاده قرار می‌دهند.

بهبود سازی جستجو در گوگل

یکی از دوره هایی که در کلاس های آموزش طراحی سایت در تهران تدریس می‌شود بهینه سازی جستجو در موتورهای جستجو می باشد، این مقطع شامل روش هایی است که باعث ایجاد مرتبه بیشتری در صفحه موتور جستجو مثل یاهو، گوگل و … می شود، سایت هایی که در صفحه اول موتورهای جستجو قرار می گیرند دارای کاربران بیشتری هستند و فروش بیشتری دارند، سئو کار دشوار و سختی نیست فقط باید نکاتی را مورد توجه قرار بدهید تا نتیجه مطلوبی کسب کنید.

شیوه تبدیل شدن به یک طراح وب سایت

برای اینکه به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل شوید باید فرآیند یادگیری طراحی سایت را طی کنید.

در مرحله اول آموزش مقدماتی طراحی وب سایت را باید یاد بگیرید، در این مرحله طراحی ظاهری سایت و جذاب شدن آن به شما آموزش داده می‌شود.

در گام بعدی به صورت پیشرفته طراحی سایت آموزش داده می‌شود، در این مرحله آموزش نصب و راه اندازی پایگاه های داده ارائه می‌شود.

مرحله سوم آموزش طراحی سایت در تهران به صورت حرفه ای است که با زبان های برنامه نویسی انجام می گیرد.

 

برای سفارش طراحی وب سایت ارزان … اینجا کلیک کنید !

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا