آموزش طراحی وب سایت

آموزش انتخاب بهترین قالب وطراحی گرافیک سایت در اصفهان

امروز با آموزش انتخاب بهترین قالب و طراحی گرافیک سایت در اصفهان خدمت شما عزیزان هستیم .

اصفهان یکی از کلانشهرهایی است که جوانان باسوادی در خصوص مهندسی نرم افزار و برنامه نویسی دارد و یکی از بهترین شهر هایی است که طراحان و برنامه نویسان ماهری دارد .

اگر شما می خواهید تازه قدم در این راه بگذراید و اطلاعاتی را برای شروع کارتان کسب کنید ما دراین مقاله سعی کردیم آموزشی جامع در خصوص انتخاب بهترین قالب برای سایت و طراحی گرافیک آن برای شما ارائه دهیم.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

حتی اگر شما قصد سفارش یک وب سایت برای کارتان دارید و می خواهید از یک برنامه نویس برای انجام دادن طراحی سایت خود استفاده کنید بهتر است اطلاعاتی در باره ی ظاهر و گرافیک سایت داشته باشید که بتوانید با آگاهی یک سایت جذابی را سفارش دهید .

چه نکاتی باید در طراحی گرافیک سایت رعایت شود؟

آموزش طراحی سایت در اصفهان به صورت جامع و کامل است و شما می توانید به آموزشگاه های مربوطه مراجعه کنید.

استادانی که به آموزش طراحی سایت در اصفهان می پردازند معتقدند که یکی از بهترین گزینه هایی که می تواند سایت آن هارا معروف کند و تعداد بازدید کنندگان بالایی را به خود اختصاص دهد ، توجه به نوع قالب و گرافیک سایت است.

نوشته های مشابه

تمام اساتید و مدرسانی که در زمینه ی آموزش طراحی سایت فعالیت دارند به خصوص در اصفهان ، یک قانون و قواعدی را برای پیاده سازی درست سایت تعریف کرده اند که با رعایت این نکات و قواعد شما می توانید یک سایت کامل و جذابی داشته باشید.

اولین نکته ایی که باید در طراحی گرافیک سایت رعایت شود عکس هایی است که در نگاه اول چشم کاربر به آن می خورد.

وقتی شما یک سایت را باز می کنید ابتدا قالب و ظاهر سایت برای شما بالا می آید اگر دراین صفحه ی نخست تصاویر زیبا و جذاب و باکیفیتی وجود داشته باشد توجه شما را بیشتر جلب می کند.

تصاویر به کاربرده شده می تواند مفهوم مطالب ارائه شده ی سایت شما را بهتر و سریع تر به مخاطب برساند ، پس وجود عکس ها و تصاویر مربوط به سایت شما می تواند بسیار کار آمد باشد.

نکته دوم که در گرافیک سایت باید به آن توجه شود این است که دکمه ها و لینک هایی که شما در ابتدای صفحه قرار می دهید باید دقیقا کاربر را به همان صفحه ایی راهنمایی کند که شما در عنوان خود ذکر کرده اید ، زیرا اگر لینک ها و متن ها کاربر را به هدفش نرساند ، نسبت به سایت شما بی اعتماد می شود و سایت را ترک می کند.

یکی از نکاتی که می توان بر ظاهر سایت شما تاثیر بگذارد فونت متن ها و اندازه ی آن هاست ، شما باید دقت داشته باشید که عنوان و زیر عنوان ها و متن ها ی کلیدی چه نوع فونت و سایزی داشته باشند ، بهتر است که عناوین و یا کلماتی که شما می خواهید با آن ها توجه مخاطب را جلب کنید درشت از متن اصلی باشد .

 

ونکته ی دیگر استفاده از رنگ های مناسب است.

آموزش طراحی سایت در اصفهان در نوبشو مارکتینگ

آشنایی با روانشناسی رنگ ها در گرافیک سایت

روانشناسان معتقدند که رنگ ها به طور مستیم بر احساسات و تمایلات فرد تاثیر دارند .

پس شما باید بدانید کاربرد رنگ ها چیست و هر کدام چه تاثیری بردیدگاه کاربر میگذارد ، یک گرافیست خوب که ذوق هنری بالایی دارد می داند در چه زمانی باید از رنگ های سرد و در چه تصاویری باید از رنگ های گرم استفاده کند.

با داشتن این اطلاعات شما می توانید سایت زیبا و جذابی داشته باشید.

آموزش طراحی سایت در اصفهان در نوبشو مارکتینگ

نکات تکمیلی آموزش طراحی سایت در اصفهان

طراحی یک سایت به چند بخش تقسیم می شود ، طراحی گرافیک و قالب سایت ، برنامه نویسی سایت با یکی از به روز ترین زبان ها و تولید محتوای سایت .

اگر می خواهید برای سایت خود هزینه کنید که بهترین نوع آن را داشته باشید از گرافیست های ماهر استفاده کنید که قالب جذابی را برای شما بسازند.

نوع برنامه نویس و کار آن نیز بسیارمهم است زیرا این قسمت از اهمیت بالایی برخوردار است و باید توجه داشته باشید سایتی که تحویل می گیرید در تمام مرورگرها باز شود .

یکی از نکاتی که بیشتر برنامه نویسان انجام می دهند و همچنین افرادی که آموزش سایت در اصفهان را انجام می دهند متذکر می شوند این است که توجه می کنند یک سایت خوب باید انعطاف پذیر باشد و تغییر اندازه دهد به طوری که اگر کاربر سایت شما را با گوشی یا لب تاب باز کند سایت به همان نسبت کوچک شود که تمام قسمت های آن قابل رویت باشد .

نکته ی بعدی توجه به قوانین سئو است ، اگر این قوانین در سایت شما به کار رود همیشه می توانید در متن های سایت خود تغییرات انجام دهید و بروز رسانی کنید و می توانید از کسی که تولید محتوای شما را انجام می دهد بخواهید که در انتخاب نوع کلمه کلیدی و عنوان و متن های به کاربرده شده دقت کند که همگی به دور از تکرار باشد زیرا گوگل قبل از اینکه سایت شما را انتشار دهد به مقاله ی سایت شما توجه می کند که اگر مطالب مفید و تازه ایی برای گفتن داشته باشید سایت شما را جزء اولین ها قرار می دهد ، با این ترفند سایت شما تبدیل به یکی از سایت های ناب و پر ببینده می شود.

اگر شما یک سایت تبلیغاتی دارید و بهتر است یک راه ارتباطی با مخاطب خود داشته باشید ، آدرس ایمیل یا شماره خود را درابتدای سایت قرار دهید که کاربر به شما اعتماد کند و بتواند با شما در خصوص کالای مورد نظری که قرار است خرید و فروش شود مشورت بگیرد و سوالات خود را بپرسد همین راه باعث می شود مشتریان بیشتری پیداکنید و فروش بالایی داشته باشید.

اگر سایت شما آموزشی است و یا سایت شرکتی است بهتر است یک لوگو برای خود داشته باشید که مخاطبان شما همیشه با آن لوگو شما را دنبال کنند.

باتشکراز همراهی شما عزیزان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا