آموزش طراحی وب سایت

آموزش طراحی سایت در اراک چگونه صورت می گیرد؟

آموزش طراحی سایت در اراک:

دسته بندی وبسایت ها

وبسایت ها به سه گروه استاتیک، داینامیک و نیمه داینامیک تقسیم بندی می شوند، که در کلاس های آموزش طراحی سایت در اراک با آن ها آشنا می شوید.

سایت استاتیک یا ایستا از طریق زبان های css، html و جاوا اسکریپت ایجاد می‌ شود، در این نوع سایت کاربر می تواند تحولات کمتری انجام بدهد طوری که در ۱۲ ماه حداقل یکبار از سوی طراح متخصص ویرایش مطالب صورت می‌ گیرد، با توجه به ظرفیت ناچیز کدنویسی در این نوع سایت ها سرعت آپلود نسبتأ بالا می باشد و همین کار در تقویت سابقه کاربری نقش مهمی دارد، بنابراین از لحاظ موتورهای جستجو مرتبه بیشتری نصیب این گونه سایت ها می شود و افراد زیادی از آن بازدید می کنند، از طرفی دیگر هزینه سایت های استاتیک در مقایسه با دیگر سایت ها ارزان تر است، علاوه بر این برای اجرای این نوع سایت قواعد سئو به راحتی رعایت می شود.

ارزیابی فرآیند طراحی سایت

آموزش طراحی سایت در اراک برای گذراندن گام به گام مراحل طراحی و ایجاد سایت لازم و ضروری است زیرا این امر باعث ایجاد محصولی با ارزش و جذب مشتریان زیادی می‌ شود، این مراحل در ۸ گام صورت می گیرد.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

جمع آوری و ارزیابی محتوا

پس از توجه به نیازهای مشتری گروه فنی باید به جمع آوری و ارزیابی مطالب بپردازند، مطالب حاوی: عکس، متن، توضیحات بیشتر، فهرست، نمونه‌ای از کالاها، سرویس‌ها، لوگوی تجاری و غیره می باشد، در واقع طراح باید پیشنهادها و نتایج بررسی را با مشتری در میان بگذارد و در صورت رضایت وی طرح پایه را پیاده سازی کند.

طرح گرافیکی پایه

نخستین مرحله از آموزش طراحی سایت در اراک طرح گرافیکی پایه سایت است، در این مرحله از کل صفحات سایت مشتری طراحی پایه ای انجام می گیرد، این امر فقط به منظور آشنایی کارفرما با سایتی که قرار است پیاده سازی شود صورت می گیرد، در این مرحله کارفرما با طراح به توافق می‌رسند که چه آیتم هایی را به سایت اضافه یا از آن حذف کنند.

نوشته های مشابه

طراحی چارچوب اساسی سایت

گروه طراحی بر اساس طرح نخست، طراحی صفحات گوناگون سایت را انجام می ‌دهند و کل فاکتورهای طراحی مناسب را به کار می ‌برند، لوگوی تجارت و رنگ سازمانی تأثیر زیادی در طراحی سایت دارد، علاوه بر این محیط وبسایت کارفرما باید با تجارت آن سازگاری داشته باشد تا مشتری با کسب و کار کاری منسجم و منظم روبرو شود، مشتری قادر خواهد بود تا میزان مشخصی تحولاتی نسبت به طرح پایه ای که پذیرفته است را تقاضا نماید، کل عوامل گرافیکی و ظاهری قبل از اجرا به تأیید مشتری می رسند.

طراحی وب سایت ارزان …. اینجا کلیک کنید !

انجام کد نویسی

در این مرحله از یاد دهی طراحی سایت در اراک، گروه فنی آمادگی لازم را برای اخذ الگوی نهایی سایت دارند و طبق آن مراحل برنامه نویسی و کدنویسی را شروع می کنند، کدهای یک سایت در واقع بنیاد سایت هستند بنابراین باید برای انجام بهترین برنامه نویسی دقت و تمرکز زیادی صورت بگیرد، همچنین نهایت ترین تکنولوژی ها و قوانین در آن رعایت شود.

کاربر پسند بودن و ایجاد بهترین ux موجب می‌شود تا وبسایت حرفه ای و بروزی اجرا شود.

کدنویسی سمت سرور با استفاده از php صورت می‌گیرد، برخی از طراحان پلاگین یا قالب های حاضری به کار نمی ‌برند و کل کدها را می‌نویسند این کار باعث می شود که اگر مشکلی در سیستم به وجود آید در مدت زمان کوتاهی شناسایی و برطرف شود.

درج اطلاعات پایه سایت

بعد از تمام شدن برنامه نویسی نوبت به اطلاعات گذاری پایه می ‌شود، حقیقتأ در این مرحله سایت تا حدودی آماده است، در این گام با درج اطلاعات بعضی از خطاهای سیستم پیدا می ‌شود و از سوی مدیر برطرف می‌گردد.

امتحان و مشاهده مجدد سایت

در این گام از آموزش طراحی سایت در اراک سایت بازنگری و امتحان می شود، نمونه آماده شده و سایت به مشتری داده می‌ شود تا آن را امتحان کند و مشکلات و پیشنهادات خود را ارائه دهد، امکان دارد مشتری در این مرحله احتیاج به تحولاتی نوین داشته باشد، هرچند کل گام های طراحی و اجرای سایت به تأیید مشتری رسیده است ولی اگر نیاز به تغییرات جدیدی باشد مدیران قادر به انجام تغییرات بیش از ۱۵ درصد هستند.

آموزش طراحی سایت در اراک در نوبشو مارکتینگ

انتقال و یاددهی کار با سایت

بعد از اتمام مراحل طراحی سایت در اراک طراح آموزش کار با پنل را به کارفرما یاد می دهد، در این مرحله تمامی امکانات سایت و شیوه کار کردن با آن به مشتری گفته می شود، همچنین اگر سؤالی داشته باشد تیم فنی به آن پاسخ می دهند.

آموزش طراحی سایت در اراک در نوبشو مارکتینگ

سؤالاتی که باید در مرحله تحقیقات از کارفرما پرسیده شود

یکی از مراحل آموزش طراحی سایت در اراک این است که سؤال‌هایی در مرحله اول از کارفرما پرسیده شود، تا بر اساس آن سایت طراحی گردد، برخی از این سؤال ها به صورت زیر درج شده است.

  • کمپانی یا نهاد در چه حوزه ای عمل می‌کند؟
  • چه عواملی نهاد، کمپانی یا تجارت را از دیگر رقیبان جدا می ‌کند؟
  • رقیبان کسب و کار کمپانی چه وبسایت هایی می باشند؟
  • چه کسانی را می خواهید به سایت خود جذب کنید؟
  • هدف از طراحی سایت چه چیزی می باشد؟

به چه میزان برای طراحی سایت بودجه در نظر گرفته اید؟

چه پشتیبانی هایی توسط تیم فنی صورت می‌گیرد؟

اگر مشتری نیاز به بروزرسانی داشته باشد می‌تواند انجام این امر را به تیم فنی بسپارد.

از محتوای سایت فایل پشتیبان تهیه می گردد.

امنیت وبسایت تامین می‌شود.

ارزیابی مدام ورود و خروج های سایت همچنین میزان کلیک ها

در صورت وجود ایراد مربوط به سرور یا هاست تیم فنی آن را رفع می‌کند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش طراحی سایت در اراک به دست آورید به سایت نوبشو مارکتینگ https://www.marketing.nobesho.com مراجعه کنید.

طراحی وب سایت ارزان …. اینجا کلیک کنید !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا