آموزش طراحی وب سایت

از آموزش طراحی سایت در کرمان چه می دانید؟

از آموزش طراحی سایت در کرمان چه می دانید؟

در ادامه سری مقالات آموزش طراحی وب سایت ، امروز می خواهیم مقاله ای را در خصوص آموزش طراحی سایت در کرمان برای شما مورد بررسی قرار دهیم، پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتها با ما همراه باشید.

در گذشته تمامی کسب و کارها به صورت سنتی بود و اثری از اینترنت برای رونق هر چه بیشتر نبود این در حالی است که همان مشاغل با همان ماهیت، امروزه با استفاده از اینترنت و فضای مجازی به رونق چشم گیری رسیده اند. اگر شما هم به فکر یادگیری طراحی سایت در کرمان هستید پس به آموزش هایی که در ادامه شرح داده ایم توجه کنید.

  • تاریخچه طراحی سایت

پیش از این که بخواهیم به آموزش طراحی سایت در کرمان بپردازیم بهتر است مختصر توضیحی در خصوص تاریخچه پیدایش آن داشته باشیم.نخستین بار در ششم آگوست سال 1991 بوود که اولین وب سایت پدید آمد پروژه ی فوق World Wie Web یا به اختصار WWW نام داشت که توسط تیم برنرز لی طراحی و تولید شد. برخلاف سایت های امروزی که پر از رنگ و لعاب هستند اولین سایت های به وجود آمده هیچگونه جلوه ی بصری از جمله عکس، پادکست، فیلم یا… نداشت و بسیار ساده بود، اما هر چه زمان رو به جلو پیش رفت توجه به زیبایی سایت ها نیز بیشتر شد. اولین و مهم ترین نکته ای که باید حین آموزش طراحی سایت در کرمان بدانید این است که به ظاهر و آراستگی صفحه اهمیت دهید زیرا تاثیر بیشتری در جذب مخاطب خواهد داشت.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

Web Design یا طراحی سایت به صفحاتی گفته می شود که با استفاده از زبان های برنامه نویسی ایجاد شده و در بستر اینترنت به منظور اطلاع رسانی، ارائه خدمات نمایش محصولات و… به وجود می آیند. برای طراحی سایت می توان به دو روش استاتیک و داینامیک پیش رفت که هر یک از آن ها ویژگی های مختص به خود را دارند که با توجه به آن ها مناسب کار خاصی می باشند.

  • طراحی سایت به روش استاتیک

در این روش از طراحی سایت که امنیت بسیار بالایی نیز دارد برای هر صفحه از سایت فایلی جداگانه ذخیره می شود، زمانی که کاربر قصد استفاده از این صفحه را دارد از سرور بازخوانی و به نمایش گذاشته می شود.

نوشته های مشابه
  • طراحی سایت به روش داینامیک

به سایت هایی که صفحه ای ثابت با محتوایی متغییر داشته باشند داینامیک یا پویا گفته می شود، این تغییرات را برنامه های سروری که فراروی سمت سرور را به عهده دارند، انجام می دهند.

  • طراح سایت کیست و مسئولیت های آن به چه شرح است؟

اگر قرار است که طراحی سایت خود را به یک طراح بسپارید پس لازم است تا درباره ی او و مسئولیت هایی که دارد اطلاعاتی داشته باشد.به شخصی که به زبان های برنامه نویسی تسلط داشته و با استفاده از آن ها به طراحی و تولید یک سایت می پردازد طراح سایت گفته می شود، وظایف هر یک از طراحان می تواند با دیگری متفاوت باشد، دلیل این تفاوت این است که هر یک از قسمت های سایت مبحثی جدا دارد در نتیجه وظیفه ی هر طراح نیز متغییر می باشد. مسئولیت طراحان سایت به طور کلی به دو دسته ی Front-End و Back-End تقسیم می شود که دسته ی اول وظایف طراحی شکل و ظاهر سایت را بر عهده دارد، اما دسته ی دوم مربوط به کدهای سرور و مدیریت سایت می باشد

  • آموزش طراحی سایت در کرمان به چند دسته تقسیم می شود؟

آموزش طراحی سایت در کرمان از ابتدا تا پایان کار به طور کلی به 4 بخش تقسیم می شود که به شرح زیر است:

  • مرحله اول: طراحی وایر فریم

اولین مرحله از طراحی سایت کشف نیازهای مشتری است، زمانی که شما بدانید که مشتری به چه هدفی قصد دارد یک سایت داشته باشد کار شما آسان تر خواهد شد. در این مرحله به انتخاب کارفرما تمامی عناصر موجود در صفحه تعیین خواهد شد.

پس از مشخص کردن طرح کلی از سایت حال نوبت به طراحی گرافیکی آن است، برای این کار می توان با استفاده از نرم افزارهایی که مختص به طراحی می باشند به وایر فریم ظاهر بهتری داد. هر چه روی شکل ظاهری سایت بهتر باشد امکان جذب مخاطب بیشتر می شود البته تنها ظاهر کافی نیست بلکه محتوای خوب نیز نیاز است.

  • مرحله سوم: کدنویسی و برنامه نویسی سایت

کدنویسی برای مدیریت سایت می باشد که روش های مختلفی برای این کار وجود دارد، کدنویسی را بر اساس نیاز کاربر انجام می دهند برخی از طراحان برای این کار از ورد پرس استفاده می کنند این در حالیست که برخی دیگر از فریم ورک شروع به کد نویسی می کنند. هزینه هایی که برای این بخش از مشتری دریافت می شود بر اساس میزان دسترسی و سختی کار است.

  • مرحله چهارم: راه اندازی سایت به صورت کامل

پس از انجام تمامی مراحل فوق حال می توان سایت را به طور کامل راه اندازی کرد. زمانی سایت شما راه اندازی شود در هر نقطه از دنیا که باشید توانایی دسترسی و مدیریت آن را خواهید داشت البته برای این کار به یک هاست همراه با یک دامنه مناسب نیاز خواهید داشت که پس از خریداری و پیکربندی می توانید سایت را در دسترس کاربران قرار دهید.

هزینه هایی که برای آموزش و طراحی سایت در کرمان در نظر گرفته می شود بنا به عناصری است که مشتری می خواهد در سایت خود داشته باشد، به بیان دیگر می توان گفت که هر چه زمان طراحی بیشتر باشد هزینه های دریافتی نیز بیشتر خواهد شد.

از این که مقاله ما را برای یادگیری بیشتر انتخاب کردید سپاسگذاریم، امیدواریم در مقالات بعدی و آموزش های دیگر نیز با ما همراه باشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا