طراحی وب سایت

خدمات گرافیک سایت و طراحی بنر

خدمات گرافیک سایت و طراحی بنر

طراحی گرافیک سایت به اندازه محتوای آن قابل توجه است . هر سایت باید یک بنر مناسب با نقطه نظر کاربر و مشتری داشته باشد. اگر در طراحی بنر سایت دقت نداشته باشید کاربر از سایت شما خارج می شود چرا که کاربر به محض وارد شدن به سایت، طراحی بنر سایت را می بیند و با دیدن بنر سایت شما به این نتیجه می رسد که در سایت بماند یا خارج شود در واقع یک بنر ساده گویای تمام محتوای سایت شما ست .(گرافیک سایت و طراحی بنر)

گرافیک سایت و طراحی بنر در نوبشو مارکتینگ

طراحی بنر سایت با توجه به گرافیک سایت صورت می گیرد زیرا هر سایت باید به طور معمول یک بنر داشته باشد و بنرسایت در مرحله اول در معرض دید کاربر قرار دارد طراحی بنر سایت باید مناسب با نقطه نظر کاربر و مشتری شما باشد زیرا طراحی بنر سایت باید مناسب و کاربردی باشد و اگر در طراحی بنر سایت دقت لازم را نداشته باشید دچار مشکل شده و کاربران به راحتی از سایت شما خارج می شوند و یک بنر سایت خوب می تواند کل گرافیک سایت شما و طراحی قالب سایت شما را گاها درست یا اشتباه جلوه دهد زیرا کاربر در اولین مرحله از کار طراحی قالب شما طراحی بنر سایت را می بیند و با دیدن بنر سایت به این نتیجه می رسد که در سایت شما بماند یا برود حتی می تواند با یک طراحی بنر سایت ساده و گویا تمامی محتوای سایت و سخن سایت را به راحتی به کاربر تفهیم کرد.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

درواقع دنیای اینترنت نیز مانند یک شهر بزرگ است هر چه در یک شهر شما نظر دیگران را جلب کنید بهتر فروش خواهید کرد دنیای اینترنت نیز همین است هر چه طراحی بنر سایت شما بهتر باشد و طراحی گرافیکی سایت شما مناسب با روز و گرافیک سایت بهتری داشته باشید حتما مشتریان بیشتری خواهید داشت و درآمد بهتری نیز از طریق طراحی سایت برای شما حاصل می شود در طراحی بنر سایت می توان از المانهای مختلف و همچنین ایکن های گرافیکی استفاده کرد اما مهمترین چیز در طراحی بنر سایت توجه به نبازمندیهای مشتری و نوع کار شماست هر چه طراحی بنر سایت شما با موضوع سایت ارتباط بیشتری داشته باشد مناسب تر و حرفه ای تر خواهد شد.

بنرهای سایت انواع مختلفی دارند ازجمله می تواند به موارد زیر اشاره کرد :

  • طراحی بنر سایت مذهبی
  • طراحی بنر سایت دولتی و سازمانی
  • طراحی بنر سایت
  • طراحی بنرهای سطح شهر و بیلبور
  • طراحی بنرهای تبلیغاتی

گرافیک سایت و طراحی بنر در نوبشو مارکتینگ

چرا طراحی گرافیک سایت اینقدر مهم است

طراحی گرافیک سایت به اندازه محتوای آن قابل توجه است. اگر شما یک وبسایت با طراحی گرافیک مناسب داشته باشید می توانید مخاطبان بسیاری را جذب وبسایت خود کرده و آن ها را تبدیل به مشتری کنید. وبسایت هایی که از گرافیک خوبی برخوردار نیستند برای بازدیدکنندگان هم جذاب نیستند. موفقیت سایت شما در زمینه گرافیک بستگی به قرارگیری موثر و کارآمد عناصر در وبسایت شما دارد. داشتن یک گرافیک سایت مناسب نه تنها می تواند کاربران را به سمت خود جلب کند بلکه باعث می شود وبسایت شما در زمینه خودش به یک سایت عالی از نظر طراحی تبدیل شود.

معمولا از طراحی گرافیک سایت برای توضیح ایده هایی استفاده می شود که نمی توان آن ها را توسط کلمات بیان کرد. به عنوان مثال وبسایت های فروشگاهی از گرافیک زیادی استفاده می کنند تا محصولات خود را به صورت تصویری نشان دهند.

زبان تصویری وبسایت جزئیات محصولات و خدمات را به طور خاصی نشان می دهد و به راحتی قابل درک است.

 

سفارش طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ

طراحی عناصر گرافیکی برای سایت

یک وبسایت زمانی تکمیل می‌شود که دارای کد های بهینه باشد، از محتوای عالی برخوردار باشد و هم در لایه گرافیکی از ترکیب رنگ و عناصر زیبا استفاده شود چرا که رسانه های اینترنتی راهی جز ارتباط بصری با کابران خود ندارند، با توجه به این امر نیاز روز افزون مدیران کسب‌ و کار‌‌‌ها به خدمات گرافیکی زیبا و مطابق جدید ترین متد های طراحی احساس می شود .

طراحی لوگو

اولین عنصری که در وبسایت ها و در شبکه های اجتماعی به آن توجه بسیاری می شود، لوگو شماست. اگر لوگو شما از ظاهر خوبی برخوردار باشد قطعا مشتری به شما اعتماد بیشتری می کند و بلعکس آن اگر لوگو شما از طراحی خوبی برخوردار نباشد مشتری با وبسایت شما نمی تواند ارتباط برقرار کند، و این باعث میشود که مشتریان شما در گذر زمان کمتر شود.

طراحی گرافیک اختصاصی برای وب سایت

وبسایت های اختصاصی با توجه به نیاز و کسب و کار شما از صفر شروع به طراحی می شود. بعد از طراحی گرافیک وبسایت، طراح سایت با استفاده از ابزارهایی وبسایت شما را طراحی می کند. شما می توانید هرگونه ایرادی را در مرحله طراحی گرافیک وبسایت گرفته تا طراح آن را تصحیح کند.

گرافیک در طراحی وبسایت

در طراحی وبسایت می توان قسمت گرافیکی طراحی وب سایت را به دست طراحان گرافیست حرفه ای سپرد ، البته باید بین طراح وب سایت و طراح قالب وبسایت و گرافیست تعامل خوب و کاملی برقرار نمود تا بتوانیم طراحی وبسایت کامل و زیبایی داشته باشیم.

یک طراح گرافیست باید با چیدمان صفحه های طراحی وبسایت آشنایی داشته باشد تا بتواند قالب خوب و بهینه ایی برای طراحی وبسایت اماده نمایند.

گرافیک سایت و طراحی بنر در نوبشو مارکتینگ

ابزار هایی که یک گرافیست و یک طراح وبسایت باید با آنها برای طراحی وبسایت آشنایی داشته باشد، دو نرم افزار مهم می باشد، یکی فوتوشاپ و دیگری کرل.

یک طراح وبسایت با آشنایی در حد متوسط با این نرم افزار ها و آشنایی با پسوند های عکس های، مخصوصا پسوند گیف ( GIF ) ، می تواند مراحل طراحی گرافیکی سایت خود را جلو ببرد.

البته مهم تر از این مسائل آشنایی با چیدمان مناسب و قرار دادن مطالب در قسمت های مختلف صفحه می باشد.

گرافیک وب، نحوه و ترکیب استفاده از رنگ ها، چیدمان عناصر تصویری در سایت، نوع و سایز قلم ها، رنگ قلم ها، نمایش تصاویر و در کل موضوعاتی از این دست را شامل می شود. برخی هم گرافیک وب را منحصر به طراحی لوگو و بنرهای تبلیغاتی در سایت می دانند که از نظر ما این ها بخش ناچیزی از گرافیک وب است و در دل آن جای دارد.

امروزه داشتن یک سایت مانند تلفن، فکس و سیستم پیامگیر تلفن برای کسب و کار لازم است. وجود طراحی وبسایت باعث برقراری ارتباط بهتر می شود و از طریق طراحی وبسایت می توانند خدمات و محصولات خود را به بازدیدکننده ها و مشتریان عرضه کنند.

تعریفی برای طراحی قالب سایت گفته می شود که منظور از آن همان گرافیک سایت که متشکل از طراحی حروف ، طراحی قالب گرافیکی سایت، تصویرسازی، عکاسی و چاپ است، هدف از طراحی گرافیک وبسایت ارائه اطلاعات یا آموزش به صورت دیداری و بصری در وبسایت است.

در طراحی وبسایت افزایش دادن ترافیک سایت، فاکتور اساسی و مهمی در موفقیت یک طراحی وبسایت به شمار می آید و این موضوع زمانی عملی می شود که وبسایت شما به خوبی و زیبایی طراحی شده باشد.

مراحل طراحی گرافیکی سایت:

  • طراحی لوگوی سایت شما
  • طراحی مناسب گرافیکی شعارهای تبلیغاتی مورد نظرتان
  • طراحی بنر تبلیغات وب سایت شما را دارد
  • طراحی کلی رابط گرافیکی پروژه
  • ساختار بندی سایت از نظر طرح و رنگ
  • طراحی وبسایت حرفه ای اگر هم تراز و مرتب باشد ناخود آگاه چشمان مخاطبین و کاربران و خوانندگان مطالب سایت را به طرف محتوای وبسایت راهنمایی و هدایت می کند.
  • اگر طراحی وبسایت گرافیکی درست و مناسب نداشته باشد عملا به نتیجه ای که مد نظرتان است نخواهید رسید .

 

سفارش طراحی سایت در نوبشو مارکتینگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا