آموزش سئو و بهینه سازی

نمونه قرارداد سئو برای دانلود

نمونه قرارداد سئو برای دانلود

شیوه بررسی خدمات ارائه شده

فروش مشتری به فاکتور های گوناگونی مانند: مارک، نوع قیمت، ارزش کالا و سایر خدمات بستگی دارد و پروسه‌ای دشوار می باشد، برای بررسی امور انجام شده در قرارداد باید از وسایلی که در این امر برای ارزیابی آمار مورد استفاده قرار می گیرد به کار ببرید، از اصلی‌ترین وسیله برای ارزیابی که سنجش مطلوبی در تنظیم نمونه قرارداد سئو می ‌باشد سرچ کردن در کنسول گوگل می باشد و میانگین مشخصی از مرتبه ها و کلمات کلیدی را نمایان می کند.

انجام وظایف در قرارداد

یکی از اصول نمونه قرارداد سئو این است که به طور کامل مشخص می‌شود که در چه رابطه ای وظایف را باید انجام بدهید و شرایط تعهدات چگونه است، درصورتی که در تولید محتوای سایت اصلی متن از سوی مشتری به دست می آید می بایست مشخص شود که اگر متن کپی باشد و قواعد آن به نحوه صحیح به کار نرود در رابطه با محتوای نرمال سایت از سوی گوگل ملزم به پرداخت غرامت می شود.

زمان دستیابی به تأثیرات مثبت در قرارداد

بدون شک در حال حاضر با زیاد شدن رقابت ها در گوگل نمی توان مدت زمانی کمتر از ۶ ماه برای به دست آوردن نتایج مشخص نمود و بعد از به دست آوردن مرتبه برای نگهداری آن تیم مورد نظر باید به پشتیبانی خود ادامه بدهد، ولی بعضی از مشتریان به دلیل نداشتن اطلاعات در این باره موجب برداشت غلط می شوند، از مزایای ایجاد قرارداد شفاف سازی و عدم شکایت حقوقی باشد.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

نمونه قرارداد سئو

در نمونه قرارداد سئو ابتدا نام و نشانی طرفین نوشته می شود، سپس موضوع قرارداد درج خواهد شد و پروژه دسته بندی می شود، بعد از انجام این مرحله مدت زمان تحویل نوشته خواهد شد و بعد مجری تعهدات خود را قبول می‌کند و روند پرداخت هزینه ها درج می شود، در نمونه قرارداد سئو شرایط ابطال قرارداد نوشته سپس تعهدات مشتری درج می شود، در صورت قبول کردن تعهدات مشتری و مجری قرارداد را امضا می ‌کنند.

یکی از دغدغه هایی که بسیاری از افراد جدید وارد عرصه سئو شدند با آن مواجه می ‌شوند این است که نمونه قرارداد سئو موجود نمی باشد و موقعی که با کارفرما گفتگو می ‌کنند اطلاعاتی در رابطه با تنظیم فرم قرارداد سئو ندارند لذا امکان دارد در قراردادهای نخست زیان هایی را بوجود آورند، برای جلوگیری از این امر دستیابی به یک نمونه قرارداد سئو مطلوب کمک شایانی می کند.

نوشته های مشابه

نمونه قرارداد سئو در مارکتینگ نوبشو

اهمیت تنظیم قرارداد سئو

تنظیم قرارداد سئو و به کارگیری از یک نمونه قرارداد سئو ضرورت زیادی دارد زیرا از بسیاری ضررهای جلوگیری می‌کند، اهمیت داشتن این موضوع به دلیل انجام وظایف طرفین و احترام به حقوق طرفین است به همین دلیل به صورت مکتوب مسئولیت های طرفین نوشته می شود و اگر هر کدام از آنها به وظایف خود عمل نکنند باعث استفاده از محاکم اجرایی و قضایی می شود.

قصد قرارداد سئو

هدف قرارداد سئو این است که سایت مشتری مرتبه خاصی از موتور جستجو را به دست آورد، در این صورت بسیاری از کمپانی‌ها خدمات سئو را برای بالا بردن تعداد مخاطبان ارائه می ‌دهند، در جستجوی ارگانیک ورود مشتریان به سایت افزوده می شود و هیچ گونه کارهای فریبانه ای وجود ندارد اما در یکی از شیوه های بالا بردن تعداد بازدیدکنندگان که می توان سئو کلاه سیاه را جزء آن دسته حساب نمود تقلب های زیادی به کار می رود، لذا جستجوی ارگانیک اهمیت زیادی دارد و طبق پتانسیل فعلی تجارت باید تعداد مشتریان مشخص و مکتوب شود تا پس از آن قرارداد به اتمام برسد.

هدف نمونه قرارداد سئو این است که افراد در رابطه با تنظیم قرارداد اطلاعاتی را در به دست آورند.

نمونه قرارداد سئو در مارکتینگ نوبشو

شرایط ابطال قرارداد سئو

عواملی هستند که در صورت جلوگیری از انجام دادن یا سوء استفاده توسط یکی از طرفین شرایط ابطال قرارداد سئو را به وجود می آورند، اگر به طور غیرقابل پیش بینی و بدون مشورت مشتری از شیوه های سئو کلاه سیاه استفاده شود و انجام اموری که در طی پیاده سازی کارهای طرف مقابل مشکل ایجاد نماید باعث فسخ قرارداد سئو می شود، این مرحله طبق نوع پروژه و خواسته های طرفین فرق دارد.

اگر یکی از طرفین به وظایف خود عمل نکند می‌توان قرارداد را باطل نمود.

طریقه نوشتن قرارداد سئو و مراحل آن

  • با توجه به نمونه قرارداد سئو در گام 1 طرفین باید نام و نام خانوادگی، آدرس منزل، شماره های تماس و اطلاعات دیگر را بنویسند.
  • در مرحله 2 موضوع قرارداد درج می ‌شود.
  • کلمات کلیدی یا کلید واژه ها به تعداد لازم در مرحله 3 نوشته می ‌شوند.
  • در مرحله ۴ مدت زمان قرارداد درج خواهد شد به گونه‌ای که این قرارداد از تاریخ امضا و پرداخت نخستین دستمزد از سوی مشتری تا ۴ ماه بر اساس برنامه طراحی سایت با فرم بهبود سازی در مرحله اول و در مرحله دوم بهبود سازی سایت و انجام سئو به کار گرفته می شود.
  • مرحله ۵ مربوط به مبلغ قرارداد و شیوه پرداخت آن می باشد که به صورت قسطی انجام می گیرد.
  • در مرحله ۶ وظایف کارفرما نوشته می شود در این مرحله مشتری وظیفه دارد از تاریخ شروع قرارداد و در طی زمان به کارگیری پروژه اطلاعات لازم را به مجری بدهد تا طبق آن روند کار شروع شود.
  • مرحله ۷ وظایف مجری نوشته می شود در این مرحله مجری مؤظف است طرح را طبق زمان مشخص شده پیاده سازی کند و به مشتری تحویل بدهد.
  • مرحله ۸ مربوط به پشتیبانی از سایت می باشد.
  • مرحله ۹ ضمانت نامه انجام کار نوشته می شود.
  • مرحله ۱۰ در مورد اقامتگاه قانونی است.
  • مرحله ۱۱ شرایط باطل نمودن قرارداد می باشد.
  • مرحله ۱۲ برطرف کردن اختلاف نوشته می شود.
  • مرحله ۱۳ مربوط به حقوق مالکیت است.
  • مرحله ۱۴ در رابطه با شرایط اضطراری می باشد.
  • مرحله ۱۵ اصول حاکم بر قرارداد نوشته می شود.

سایت نوبشو مارکتینگ بهترین و مهم ترین سایتی است که می تواند در این زمینه اطلاعات زیادی را در اختیارتان قرار دهد.

در پایان از کسانی که این مقاله را مطالعه نمودند ممنونم.

دانلود قرارداد سئو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا