آموزش سئو و بهینه سازی

آسان ترین آموزش گام به گام تشخیص و رفع پنالتی گوگل

تشخیص و رفع پنالتی گوگل

امروز با آسان ترین آموزش گام به گام تشخیص و رفع پنالتی گوگل خدمت شما عزیزان هستیم.

وبسایت هایی که استانداردها و دستورالعمل های گوگل را رعایت نمی کنند جریمه می شوند و به اصطلاح گفته می شود که پنالتی گوگل دریافت کرده اند ، این وبسایت ها که با روش های فریب دهنده قصد دارند اولویت رتبه بندی های گوگل را کسب کنند علاوه بر اینکه جریمه می شوند ، سایت آن ها نیز کاربرد خود را از دست می دهند و گوگل رتبه بندی های انتهایی و ضعیف را به آن ها اختصاص می دهد که در واقع هیچ کاربری آن سایت را مشاهده نمی کند و تمام تلاش های مدیر وبسایت بی نتیجه می ماند .

 

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

تشخیص و رفع پنالتی گوگل در نوبشو مارکتینگ

 

نوشته های مشابه

بررسی جزئیات رفع پنالتی گوگل

افرادی که دارای وبلاگ یا فروم هستند و یا در سایت های مختلف عضویت دارند امکان دارد پنالتی شدن سایت را تجربه کرده باشند . بعضی از سایت ها به دلیل فعالیت های مختلف بازدیدکنندگان و کاربران ممکن است مختل شود و مدیر سایت باید برای رفع اسپم های ایجاد شده اقداماتی را انجام دهد .

قسمت هایی که کاربران به آن دسترسی دارند و می توانند محتوایی را در غالب کامنت اضافه کنند و یا پروفایل های نامربوط را بارگذاری کنند را شناسایی کنید .

در مرحله بعد تمام لینک های تبلیغاتی و یا متن هایی که کاربر قصد داشته است از طریق سایت شما برای خود تبلیغاتی انجام دهد را شناسایی کنید و هر گونه محتوایی که ایجاد اسپم کرده است را حذف کنید، بعد از اینکه تمام مواردی که باعث پنالتی سایت شما شده است را حذف کردید از طریق سرچ کنسولی که در اختیار دارید ، در خواست بازنگری دهید تا سایت پنالتی شده ی شما را مجددا مورد بررسی قرار دهند . تشخیص و رفع پنالتی گوگل از طریق سرچ و بررسی اسپم ها انجام می شود

و اگر موارد نامربوط به درستی حذف شده باشد سایت شما رفع پنالتی می شود.

پنالتی سایت از طرف سرور

اگر سایت شما از طریق سروری میزبانی می شود که سایت های اسپم شده دیگری را نیز پشتیبانی می کند ، ممکن است سایت شما نیز جزء همان سایت ها در نظر گرفته شود و سایت شما را نیز پنالتی کنند .

شما باید سریعا به شرکتی که میزبانی و هاستینگ سایتتان را برعهده دارد مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح کنید ، شرکت پشتیبان کننده ی سایت شما موظف است مشکل را پیگیری و رفع کند در غیر این صورت می توانید شرکت هاستینگ خود را تغییر دهید ، وسپس از طریق کنسول خود به گوگل در خواست بازنگری و بررسی دهید .

 

تشخیص و رفع پنالتی گوگل در نوبشو مارکتینگ

 

پنالتی گوگل چیست ؟

وبسایت هایی که استانداردها و دستورالعمل های گوگل را رعایت نمی کنند جریمه می شوند و به اصطلاح گفته می شود که پنالتی گوگل دریافت کرده اند

 

پنالتی سایت با داده های ساختار یافته

دستورالعمل های تایید شده توسط گوگل از نشانه گذاری های خاصی پیروی می کند ، اگر داده های ساختار یافته ی سایت شما ازاین دستوالعمل ها تبعیت نکند و سعی در گمراه کردن و نقض آن ها داشته باشد ، گوگل سایت شما را جریمه و پنالتی می کند.

شما باید تمام دستور العمل های گوگل را شناسایی و در سایت خود لحاظ کنید و مشکلاتی که در داده های ساختار یافته ی سایت وجود دارد را رفع و بروز رسانی کنید ، سعی کنید تمام قوانین دستوالعمل ها را در سایت خود پیاده سازی کنید و سپس به گوگل از طریق کنسول درخواست بازنگری دهید ، اگر مشکلی وجود نداشته باشد تشخیص و رفع پنالتی گوگل برای شما انجام می شود و جریمه را از سایت کنسل می کنند.

لینک های غیر طبیعی

جریمه ی لینک های غیر طبیعی درصورتی به سایت شما تعلق می گیرد که گوگل تشخیص دهد این لینک ها تحت کنترل شما است و برای فریب دادن موتور های جستجو طراحی شده است . اما اگر دسترسی لینک های غیرطبیعی از کنترل شما خارج باشد سایت شما جریمه نمی شود و فقط از شما درخواست می شود که لینک هایی که در دسترس شما است را حذف کنید .

برای حذف لینک های داده شده به سایت ، ابتدا باید لیست آن ها را از طریق قسمت لینک در سرچ کنسول خود شناسایی کنید و سپس دانلود کنید ، مشکلات و قوانین نقض شده ی لینک ها را رفع کنید و از مدیر سایت خود بخواهید که لینک های غیر طبیعی را حذف و unfollow کند و سپس برای بازنگری و بررسی درخواست دهید .

محتوای کم ارزش و کم حجم

گوگل قصد دارد مطالب مفید و آموزنده را در اختیار کاربران خود قرار دهد ، اگر سایت شما مطالب کوتاه و کم ارزش ارائه دهد و یا متن های آن کپی شده از سایت های دیگر باشد گوگل سایت شما را پنالتی می کند .

برای رفع پنالتی گوگل ، ابتدا تمام متن ها و مطالب کم ارزش و کپی شده را شناسایی کنید و متن های آموزنده و مفید را جایگزین کنید ، سپس برای بازنگری و بررسی از طریق کنسول به گوگل درخواست بررسی دهید .

هرزنامه

هرزنامه یکی از موارد پنالتی شدن سایت است و تمام گزینه هایی که در بالا به آن اشاره کردیم شامل آن می شود و باید سایت خود را بروز رسانی کنید و تمام کامت های تبلیغاتی و لینک های مخرب را از سایت ، وبلاگ و یا فروم خود حذف کنید .

محتوا و تصاویر کلوکینگ

اگر تصاویر و محتوای نمایش داده شده در مرورگرها با آنچه که کاربر مشاهده می کند مطابقت نداشته باشد سایت شما توسط گوگل جریمه و پنالتی می شود .

برای رفع پنالتی باید تمام عکس ها و محتوای نمایش داده شده در مرورگر صحت داشته باشد و برای رفع این مشکل استانداردهای تعریف شده را رعایت کنید سپس از طریق کنسول به گوگل درخواست بررسی و بازنگری دهید تا به مشکل سایت شما رسیدگی شود .

تشخیص و رفع پنالتی گوگل در نوبشو مارکتینگ

تمام مواردی که باعث می شود گوگل سایتی را جریمه کند را در این مقاله برای شما ذکر کردیم، برای جلوگیری از پنالتی شدن سایتتان باید تمام قوانین و استاندارد های گوگل را رعایت کنید و از متن های کپی شده استفاده نکنید تا رتبه بندی سایت شما در اولویت قرار گیرد .

برای جلوگیری از این مشکلات مدیریت و پشتیبانی سایت خود را به گروه تخصصی و مطمئن بسپارید .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا