آموزش سئو و بهینه سازی

10 افزونه کاربردی برای سئو در وردپرس

امروز قصد داریم 10 افزونه کاربردی برای سئو در وردپرس را معرفی کرده و مورد بررسی قرار دهیم، با ما همراه باشید.

با توجه به آخرین آمار های به دست آمده، درصد بالایی از تمام سایت های اینترنتی موجود در سراسر دنیا از سیستم مدیریت محتوای برتر وردپرس استفاده کرده و دارای یک رقیب تحت عنوان جوملا است. از مهم ترین ویژگی های سسیستم مدیریت محتوای وردپرس می توان به کاربرپسند بودن آن و همچنین ظاهری کاملا زیبا اشاره نمود. این سیستم مدیریت محتوا تمامی قوانین موجود در سئو را رعایت نموده است. افزونه کاربردی برای سئو در وردپرس در نوبشو مارکتینگ

در این قسمت سعی داریم افزونه کاربردی برای سئو در وردپرس را به صورت کامل معرفی نماییم.این ده افزونه کاربردی از مهم ترین استراتژی های مورد استفاده در سئو می باشد که می تواند در بهبود و بهینه سازی یک وبسایت بسیار کارآمد باشد.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

استفاده از این ده افزونه سبب می شود یک وبسایت به شکل راحت تری در دسترس بوده و توسط موتورهای جست و جو از جمله گوگل دیده شود.

اولین افزونه کاربری برای سئو در وردپرس عبارت است از AMP) Accelerated Mobile Page)

یکی از تکنولوژی هایی که توسط شرکت گوگل در سال 2016 میلادی ارائه شده است، افزونه ی (amp (Accelerated Mobile Page  می باشد. همان طور که می دانید معنی این نام افزایش سرعت بارگذاری وبسایت در موبایل بوده و مهم ترین و اساسی ترین هدف این افزونه افزایش میزان سرعت یک وبسایت هنگام بازدید با استفاده از موبایل است. امروزه استفاده از موبایل بسیار افزایش پیدا کرده است و با استفاده از این افزونه افزایش میزان سرعت بارگذاری وبسایت وردپرس در یک موبایل به راحتی امکان پذیر است.

نوشته های مشابه
  • افزونه yoast

دومین افزونه کاربری برای سئو در وردپرس عبارت است از yoast

تمامی افرادی که مشغول به فعالیت در زمینه وبسایت های اینترنتی و … می باشند با نام yoast آشنایی دارند و تعداد افرادی که با این افزونه وردپرس آشنایی نداشته باشد انگشت شمار است. افرونه yoast در سئو وردپرس یکی از معروف ترین و کارآمد ترین افزونه ها می باشد که کمک های بسیاری را به افراد سئو کار در سئو سایت های وردپرس می کند. از جمله مهم ترین مزیت های این افزونه عبارت هستند از:

  • قابلیت افزودن عنوان مشخص و دلخواه برای هر صفحه
  • افزودن قسمت توضیحات مخصوص برای هر صفحه
  • افزایش لینک های قانونی و کاربردی برای هر صفحه از وبسایت
  • ارائه نمودن url برای صفحه های دلخواه در وبسایت
  • نقشه سایت
  • قابلیت اشتراک گذاری

افزونه کاربردی برای سئو در وردپرس در نوبشو مارکتینگ

  • افزونه all in one schema.org rich snippets

سومین افزونه کاربری برای سئو در وردپرس عبارت است از all in one schema.org rich snippets

از این افزونه برای تغییر دادن یک سری نتایج استفاده می شود. به عنوان مثال می توان از این افزونه می توان برای نمایش دادن ستاره در در کنار لینک وبسایت هنگام مشخص شدن نتایج جست و جوی گوگل استفاده کرد.

Rich Snippets از برترین روش های برقرار کردن ارتباط با موتورهای جست و جو می باشد که نتیجه ی این ارتباط می تواند بررسی درست تر محتواهای موجود در یک وبسایت باشد. از Rich Snippets تنها برای بررسی دستور العمل استفاده نمی کنند بلکه می تواند تمام رویداد های موجود در یک وبسایت، تمام ویدئو ها و تصویر قرار داده شده و … استفاده شود.

  • Wordfence

چهارمین افزونه کاربری برای سئو در وردپرس عبارت است از Wordfence

یکی از 10 افرونه کاربردی برای سئو در وردپرس، افزونه ی wordfence است که برای برای برقراری امنیت یا همان ایمن نگه داشتن یک وبسایت مورد استفاده قرار گرفته می شود. از این نوع افزونه به راحتی از یک وبسایت در برابر تمام خطرات محافظت کرد. سوالی که در این ارتباط به وجود می آید این است که افزونه های امنیتی هیچ گونه ارتباطی به سئو یک وبسایت ندارد پس چرا در لیست 10 افزونه کاربردی سئم وردپرس قرار گرفته شده است؟ خب باید بگوییم امنیت یک وبسایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، به همین دلیل ابتدا باید امنیت یک وبسایت برقرار شود سپس به سایر موارد رسیدگی کند.

  • W3 total c

پنجمین افزونه کاربری برای سئو در وردپرس عبارت است از W3 total c

این افزونه در 10 افزونه کاربردی برای سئو در وردپرس می باشد که مهم ترین کاربردهای آن عبارت اند از:

  • افزایش میزان سرعت وبسایت
  • فشرده کردن فایل هایی همچون html و css و js
  • و…
  • akismet anti-spam

ششمین افزونه کاربری برای سئو در وردپرس عبارت است از akismet anti-spam

با استفاده از این افزونه کاربردی می توان یک وبسایت را از اسپم ها ایمن نگه داشت. در صورت استفاده از افزونه کارآمد تمام اسپم ها فیلتر می شوند.

  • contextual related post

هفتمین افزونه کاربری برای سئو در وردپرس عبارت است از contextual related post

از مهم ترین موارد شناسایی شده در 10 افزونه کاربردی برای سئو وردپرس می توان به افزونه ی contextual related post اشاره کرد. در صورت استفاده از این اسپم هنگام بازدید فرد از یک پست، تمام پست های مشابه را شناسایی کرده و در اختیار بازدید کننده قرار دهد. مهم ترین تاثیر این نوع افزونه در سئو وردپرس افزایش زمان ماندگاری بازدید کننده در یک وبسایت می باشد.

  • all in one seo pack

هشتمین افزونه کاربری برای سئو در وردپرس عبارت است از all in one seo pack

از مهم ترین رقیب های افزونه یوآست به حساب می آید و تا به حال بیشتر از دو میلیون نصب کننده داشته است. در دو نسخه ی رایگان و قابل خرید ارائه می شود که هر دو قابلیت های خاصی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. مهم ترین قابلیت های این نوع افزونه عبارت است از:

  • کمک کردن به سئو وبسایت
  • افزایش میزان اطلاعات و پشتیبانی فایل های amp
  • افزایش میزان مدیریت ریدایرکت های یک وبسایت
  • و…
  • Broken Link Checker

نهمین افزونه کاربری برای سئو در وردپرس عبارت است از Broken Link Checker

وجود لینک های شکسته به مقدار چشم گیری سئو یک وبسایت را کاهش می دهد. لینک شکسته به لینک هایی گفته می شود که کاربر را به صفحه ای حاوی خطای 404 انتقال می دهد. این نوع افزونه وردپرس به صورت رایگان ارائه می شود. با استفاده از روش حذف و از بین بردن لینک های شکسته میزان سئو یک وبسیات را افزایش می دهد.

  • Scroll Triggered Boxes

دهمین افزونه کاربری برای سئو در وردپرس عبارت است از Scroll Triggered Boxes

استفاده از لینک های دورن محتوا می تواند نقش بسیار مهمی را در افزایش سطح تجربه ی کاری و سئو سایت ایفا کند. با استفاده از این افزونه کاربردی برای سئو در وردپرس به راحتی می توان لینک درون متنی وبسایت وردپرس را ساخت.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا