آموزش سئو و بهینه سازی

چرا وبسایت ما به سئو نیاز دارد؟

آیا با سئو آشنایی دارید؟

چرا وبسایت ما به سئو نیاز دارد ؟ در ابتدا باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که سئو چه مفهومی دارد و به چه معنی می باشد. به این موضوع توجه داشته باشید که سئو از مخفف چند کلمه به دست می آید و به طور کلی به معنی بهبود موتور جستجوگر می باشد. به طور کلی هر کسی در موتور جستجوگر گوگل متنی را جستجو کند، این موتور طبق اصولی خاص چندین مقاله و سایت را به او نمایش می دهد.

توجه داشته باشید که گوگل بر طبق اصول سئو این سایت ها را به ترتیب به شما معرفی می کند، یعنی هر سایتی که این اصول را بیشتر رعایت کرده باشد، به اصطلاح می گویند که از لحاظ سئو بهینه تر است و البته طبیعتا رتبه بالاتری هم در موتور جستجوگر گوگل به دست می آورد و در مرتبه بالاتری هم نمایش داده می شود.

چرا وبسایت ما به سئو نیاز دارد در نوبشو مارکتینگ
چرا وبسایت ما به سئو نیاز دارد در نوبشو مارکتینگ

اهمیت سئو

در مطالب بالا اطلاعاتی کلی در رابطه با سئو بیان کردیم تا یک آشنایی نسبی با این موضوع داشته باشید، حال این سوال پیش می آید که چرا باید به سئو توجه کرد و چرا وبسایت ما به سئو نیاز دارد؟ با توجه به مطالب گفته شده در بالا می توان این موضوع را درک کرد، اما برای سادگی بیشتر و درک بهتر مخاطب در ادامه این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

برای آن که با اهمیت سئو به خوبی آشنا شوید، مثالی را در این رابطه بیان خواهیم کرد. تصور کنید که در موتور جستجوگر گوگل متن تور لحظه آخری به مشهد را سرچ می کنید، در این حالت چندین سایت برای شما نمایش داده می شود و کاربر معمولا اولین و دومین لینک را باز می کند و لینک های دیگر را نمی بیند.

در این حالت اگر در اولین و دومین سایت مطلب مورد نظر خود را پیدا کند، دیگر به سایت های بعدی مراجعه نخواهد کرد، البته معمولا اولین و دومین سایت به عنوان بهترین سایت هم شناخته می شوند، در این حالت سود مستقیم به نفع سایت هایی می باشد که رتبه بالایی در موتور جستجوگر گوگل دارند.

نوشته های مشابه

به این موضوع توجه داشته باشید که سئو سایت در هر سایتی با هر موضوعی اهمیت ویژه ای دارد، اما این موضوع در سایت هایی که فروشگاهی هستند یا خدماتی را ارائه می دهند، اهمیتی بسیار خاص خواهد داشت، زیرا همانطور که گفتیم میزان درآمد یک سایت فروشگاهی یا ارائه خدمات به رتبه آن در گوگل بستگی دارد و در صورت پائین بودن این رتبه، علنا سایت شما در آمد خاصی نخواهد داشت.

چرا وبسایت ما به سئو نیاز دارد در نوبشو مارکتینگ
چرا وبسایت ما به سئو نیاز دارد در نوبشو مارکتینگ

چرا وبسایت ما به سئو نیاز دارد؟

متاسفانه شاهد این هستیم که در بعضی از موارد کارشناسان سئو بیان می کنند که اگر سایت شما در صفحه اول و بین لینک های ابتدایی باشد هم خوب است، با ذکر یک اصطلاح به شما ثابت می کنیم که این موضوع صحت ندارد و نباید فریب این افراد را بخورید. در بین کارشناسان سئو مرسوم است که می گویند؛ اگر می خواهی یک جنازه را جایی پنهان کنی و مطمئن باشی که کسی آن را نمی بیند، آن را در صفحه دوم موتور جستجوگر گوگل بگذار، با توجه به این ضرب المثل به سادگی می توان به اهمیت بودن در صفحه اول گوگل پی برد.

چگونه وبسایتی بهینه داشته باشیم؟

بعد از آن که به طور کامل توضیح دادیم که چرا وبسایت ما به سئو نیاز دارد؟ حال باید به شرح این موضوع بپردازیم که چگونه می توانیم یک وبسایت بهینه از لحاظ سئو را داشته باشیم، لازم به ذکر است که این کار بسیار ساده و البته مهم بوده و هر کسی قادر به انجام آن نخواهد بود، زیرا به تخصص و مهارت بسیار بالایی نیاز دارد.

سئو مجموعه ای از اصول هایی است که باید در هنگام بارگذاری مطلب و هم چنین تولید محتوا به آن توجه داشته باشید. البته باید بگوییم که سئو به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود، اصولی که باید در حین طراحی سایت به آن توجه داشته باشید و اصولی که بعد از آپلود کردن سایت باید به آن دقت کنید، در حال حاضر اصولی که بعد از راه اندازی سایت باید به آن توجه داشته باشید اهمیت بیشتری دارد و در ادامه توضیحاتی تکمیلی را در رابطه با این موضوع بیان خواهیم کرد.

برای سفارش طراحی سایت با رعایت اصول سئو … اینجا کلیک کنید !

بسیاری از افرادی که با سوال چرا وبسایت ما به سئو نیاز دارد؟ رو به رو می شوند، در ابتدا تصور می کنند که رعایت اصول سئو سخت است و به همین دلیل به دنبال راهی می گردند که این موضوع را به نوعی دور بزنند، البته باید توجه داشته باشید که طرح سوال چرا وبسایت ما به سئو نیاز دارد؟ باعث پیشرفت های مهمی خواهد شد.

در نهایت باید به این موضوع توجه داشته باشید که با مراجعه به سایت نوبشو مارکتینگ به نشانی https://marketing.nobesho.com می توانید به سادگی پاسخ سوال هایی مانند چرا وبسایت ما به سئو نیاز دارد؟ را دریافت کنید، این سایت به شما کمک می کند که سئو سایت خود را افزایش دهید و این کار را به کمک کارشناسان متخصص و ماهر خود انجام می دهد.

با توجه به مطالب بالا به شما توصیه می کنیم که سوال هایی مانند چرا وبسایت ما به سئو نیاز دارد؟ را جدی بگیرید و برای آن اهمیتی خاص قائل باشید، در این صورت درآمد شما از وب سایتی که در اختیار دارید، بیشتر خواهد بود و این موضوع اهمیت بسیاری دارد که نباید نسبت به آن بی توجه باشید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا