آموزش سئو و بهینه سازی

معرفی بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۰ برای موفقیت بیشتر

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای کسب موفقیت لازم است تکه های پازلی که راه پیروزی را به شما نشان می دهند، در کنار هم بچینید. بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۰ همان تکه هایی هستند که با دنبال کردن آن ها می توانید در مدت زمان خیلی کم به موفقیت چشم گیر و در نهایت سود بالایی برسید. آشنایی با این ابزارها و نحوه عملکرد هریک از مهم ترین مطالبی است که در وبلاگ نوبشو مارکتینگ در اختیار کاربران عزیز قرار داده می شود برای کسب اطلاعات دقیق تر به سایت نوبشو مراجعه فرمایید.

 

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در نوبشو

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

 

* نقش بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۰ در سود دهی مارکت

از مهم ترین دلایلی که نقش موثری در موفقیت یک مارکت دارد استفاده از راهبرد های دقیق و ریسک پذیری بالا است البته در سال های اخیر و پیشرفت های چشم گیر در علم دیجیتال مارکتینگ روش های زیادی می تواند در تعیین آینده مارکت شما نقش داشته باشند که از مهم ترین آن ها می توان به سئو سایت، طراحی و گرافیک، شبکه های مجازی، تبلیغات اینترنتی و… اشاره کرد.

نوشته های مشابه

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۰ به صورت رایگان و غیر رایگان در اختیار مارکت ها قرا می گیرند و آن ها می توانند با صرف هزینه بیشتر از اطلاعات جامع تری بهره ببرند که البته با استفاده کاربردی و دقیقی می تواند در مدت زمان کمی هزینه مصرفی را به همراه سود بیشتر به صندوق باز گرداند.

* آشنایی با بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۰

استفاده از ابزار ها راهی مطمئن و تضمینی برای موفقیت در دنیای دیجیتال می باشد از این رو کمپانی های بزرگ با طراحی بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۰ سعی در جذب مارکت های بیشتری را دارن و ابزارهای زیادی در این زمینه مورد استفاده قرار میگیرند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در نوبشو

گوگل آنالیتیکس

یکی از مهم ترین روش هایی که سبب افزایش سرعت رسیدن شما به موفقیت می شود، گوگل آنالیتیکس است که با رهگیری ترافیک سایت کلیه گزارشات را دریافت و پس از تجزیه و تحلیل دقیق به صورت نموداری از ارقام و درصد در اختیار مارکتر قرار می دهد. این روش موثر نقش زیادی در ارزیابی راهبرد های پیش رو، میزان موفقیت شبکه های مجازی و… را دارد که سبب آشنایی مدیران با نقاط قوت و ضعف خواهند شد.

سیمیلار وب

این نمونه از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۰ به دو شکل رایگان و غیر رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد که البته نمونه ی رایگان آن دارای محدودیت های آپشن و آموزش می باشد. از مهم ترین دلایل استفاده از سیمیلار وب می توان به قابل قیاس کردن آن اشاره کرد به این ترتیب شما می توانید با درج اطلاعات سایت خود و دیگر سایت ها آمار دقیق از تفاوت و برتری را هریک را کسب نمایید. تعداد بازدید، نرخ پرش، میزان مفید و جذابیت سایت، قابلیت استخراج کلمات کلیدی و … از دیگر مزایای استفاده از سیمیلار وب می باشد.

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در نوبشو

الکسا آنالیز

نسخه رایگان الکسا تنها قادر به ارائه محدوده ای از امکانات و قابلیت های آن می باشد و برای بهره بیشتر از سایر سرویس ها همچون آنالیز سئو و آشنایی با بک لینک نسخه پرمیوم را خریداری نمایید که با قابلیت آنالیز رفتاری رقبا، معرفی بهترین کلمات کلیدی، رتبه بندی سایت و آمار دهی ترافیک سایت به عنوان بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۰ نقش موثری در موفقیت مارکتر خواهد داشت.

سمروش  Semrush

از مهم ترین دلایل موفقیت در بازاریایبی اینترنتی، سئو موفق است که برای تجزیه و تحلیل میزان آنتیک بودن آن می توانید از ابزاری به نام سمروش استفاده نماید که به دو صورت رایگان و غیر رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. از مهم ترین مزیت های این سرویس می توان به آنالیز قوی دامنه و کلمه کلیدی اشاره کرد همچنین با آماردهی صحیح در رابطه با ترافیک ارگانیک و پولی، دستیابی به تبلیغات بنری، میزان سرچ کلمات کلیدی به صورت ماهیانه و…. به عنوان یکی از بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۰ معرفی می شود.

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در نوبشو

گوگل ادز

تبلیغات درست یک راه تضمین شده برای کسب شهرت و معرفی بیزینس خود به دنیا است از این رو برای به دست آوردن این موفقیت می توانید از گوگل ادز استفاده نمایید که با هدف پیاده سازی روش ها تبلیغاتی و معرفی آن به صورت آنلاین به سراسر جهان در جزو بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۰ قرار گرفته است. این ابزار پلتفرمی آنلاین در جهت ایجاد تبلیغات کلیکی در سایر وبسایت هایی که با گوگل همکاری دارند که مورد استفاده قرار می گیرد. گوگل پلی، یوتیوپ، APP ها و…در دسته سایت های مذکور قرار می گیرند.

ابزار KWfinder

از مهم ترین دلایل شناخته شدن، قرار گرفتن در رتبه های اول موتور جستجو گوگل به واسطه استفاده درست از کلمات کلیدی است و هر چه در رتبه بالاتری قرار بگیرید خییلی زودتر به یک برند شناخته شده تبدیل می شوید. ابزار KWfinder شرایطی را فراهم می نماید که بتوانید کلمات کلیدی مناسب و قوی را در جایگاه ویژه قرار دهید. یافتن کلمات کلیدی مرتبط، آشنایی با وبسایت هایی که در عنوان برخی کلمات کلیدی شهرت خاصی دارند، مشاهده کلمات کلیدی رنک شده در سایت رقبا و… از مزیت های استفاده از این ابزار به عنوان بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۰ می باشد.

تست سرعت سایت

برای موفقیت بیشتر لازم است همیشه یک قدم از رقبا جلوتر بود، داشتن یک سایت کند توانایی های شما را برای به شهرت رسیدن کاهش می دهد به علاوه در انجام پروژه های بزرگ دردسر های زیادی را ایجاد می نماید. سرعت کم و لود نشدن سایت بر اساس استاندارد 2 تا 5 ثانیه اولین دلیل بالا رفتن نرخ پرش است که به زیان سایت تمام می شود. استفاده از انواع ابزار های تست سرعت با قابلیت آنالیز سرعت سایت شما در موبایل و دسکتاپ از چگونگی عملکرد آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار داده و همچنین با نمایش دلایل افت سرعت امتیاز نهایی را به سرعت سایت می دهد، گفتنی است که هر چه امتیاز شما به صد نزدیک تر باشد در جایگاه بهتری قرار خواهید گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا