آموزش سئو و بهینه سازی

مهم ترین اشتباهات رایج در سئو

اشتباهات رایج در سئو در تمام سایت ها و سئو کاران دیده شده است ، حتی افردی که حرفه ای هستند امکان خطا و اشتباه در کارشان وجود دارد .امروز قصد داریم مهم ترین اشتباهات رایج در سئو را برای شما عزیزان معرفی کنیم که با مطالعه ی آن ها از اشتباهات احتمالی پیشگیری کنیم.

قوانین سئو یکی از مهم ترین ویژگی های یک سایت خوب و استاندارد است و باید فردی که تولید محتوای سایت موردنظر را برعهده دارد تمام این قوانین را رعایت کند .

یکی از رایج ترین اشتباهات سئو در اولویت قراردادن ربات ها به جای انسان است ، در دنیای امروز زمان دور زدن الگوریتم های گوگل و موتورهای جستجو به سر رسیده است و سیستم موتورهای جستجو به حدی پیشرفت کرده اند که شما با کوچک ترین خطا پنالتی دریافت می کنید و جریمه می شوید.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

اشتباهات رایج در سئو در مارکتینگ نوبشو

مشکلی که وجود دارد این است که گوگل عوامل تاثیر گذار بر نتایج سئو را به طور مستقیم اعلام نکرده است ، همین موضوع باعث شده است که بسیاری از سئو کاران و محتوا نویسان دچار خطا و اشتباه شوند اما در یک مجموعه سریالی که در گوگل منتشر شد و متخصصان و برنامه نویسان از آن فیلم اطلاعاتی کسب کردند و مشکلات رایج در سئو را استخراج کردند و به عنوان پرسش و پاسخ در اختیار سئو کاران قرار دادند.

سفارش طراحی سایت با رعایت اصول سئو … اینجا کلیک کنید !

در این مجموعه بجای بررسی باور های غلط در سئو راجع به فاکتور های سئو صحبت شده است که با رعایت این فاکتورها می توانید از اشتباهات رایج در سئو دوری کنید و رتبه بندی بالایی را در گوگل کسب کنید .

نوشته های مشابه

سریال ویدئویی Seo Mythbusting به چه موضوعاتی اشاره کرده است؟

شاید باور کردن این موضوع کمی سخت باشد که هنوز هم افرادی هستند که با کپی کردن و خرید لینک های تکراری استراتژی سایت خود را قرار می دهند و از آموزش های تولید محتوا کلاه سیاه استفاده می کنند.

اما با انتشار این سریال در گوگل روح تازه ای به سئو کاران بخشید و تمام سئوالات مجهول آن ها را به جواب رساند .

خوشبینانه ترین نگاه به موضوع استفاده از تکنیک های سیاه این است که کارشناسان مربوطه آگاهی و تجربه کافی نداشته اند که به این کار زده اند اما بعد از انتشار این فیلم دیگر بهانه ای قابل قبول نیست.

باتوجه به تغییرات مداوم الگوریتم های موتورهای جستجو و گوگل باید همیشه اطلاعات خود را درمورد قوانین سئو به روز کنید تا بتوانید بهترین رتبه بندی در گوگل را کسب کنید در اصول بهینه سازی طراحی سایت اشتباهات رایج در سئو ذکر شده است که با بررسی آن ها می توانید از آن اشتباهات دوری کنید .

Duplicate Content محتوای تکراری

روش های زیر باعث به وجود آمدن محتوای تکراری می شود.

کپی کردن مطالب و متن های سایت های دیگر به طور متناوب که بسیاری از تازه واردهای تولید محتوا با این مشکل روبه رو هستند ، دادن آدرس های تکراری برای یک موضوع و مطلب مشخص ، نسخه ی پرینت و نسخه ی موبایل و متد های مختلف برای گرفتن آمار از روش های به وجود آمدن محتوای تکراری می باشند.

اشتباهات رایج در سئو در مارکتینگ نوبشو

Authority اتوریتی چیست ؟

گوگل بیش از 200 قانون و معیار را برای رتبه بندی سایت های مختلف معین کرده است که اتوریتی یکی از آن قوانین است که باید رعایت شود .

تولید محتوا به معنی اختراع کردن محتوا نیست ، کافی است شما در حیطه ی کاری و موضوع سایت خود اطلاعات مفید و درستی را بنویسید و عنوان سایت خود را به صورت اختصاصی مورد بحث و چالش قرار دهد و تمام جوانب آن را بررسی کند.

تولید محتوا سئو شده با قیمت مناسب … اینجا کلیک کنید !

عدم استفاده از تگ alt

استفاده از تگ alt یا همان متن جایگزین عکس یکی از نکاتی است که کمتر به آن توجه می شود، بهتر است برای تصاویر سایت خود از تگ ها و تصاویر مناسب استفاده کنید ، این روش برای افزایش ترافیک در گوگل بسیار موثر و تاثیر گذار است

عدم نام گذاری فایل

برای فیلم ، عکس ، صوت و کتاب های الکترونیکی سایت خود از اسم ها و عنوان مناسب با سایت خود استفاده کنید . تمام فایل های خود را طبق عنوان و کلمه ی کلیدی خود نام گذاری کنید که بتوانید یک سایت بهینه داشته باشید که رتبه بندی بهتری درگوگل به دست آورید .

عنوان مقاله ها

یکی از مواردی که باعث می شود رتبه بندی خوبی در گوگل کسب کنید به کاربردن عناوین مناسب برای سایت خودتان است که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است .

برای انتخاب عنوان مناسب طبق کلمه ی کلیدی باید خود را جای کاربر قرار دهید و از عنوان های جذاب استفاده کنید که مخاطب را تشویق کند از سایت شما دیدن کند و باید سعی کنید عنوان انتخابی شما منحصر به فرد و تازه باشد و از عنوان های تکراری و خسته کننده استفاده نکنید .

به روزرسانی مداوم سایت

یکی از عوامل تاثیرگذار بر رشد و پیشرفت مدیران با تجربه بروز کردن مداوم است و همیشه سایت خود را پویا نگه می دارند و مطالب خود را از طریق لینک و عناوین جدید به روز می کنند و از این طریق همیشه بهترین رتبه بندی را به خودشان اختصاص می دهند .

اشتباهات رایج در سئو در مارکتینگ نوبشو

بک لینک

به دلیل بروز رسانی مداوم الگوریتم ها گوگل همیشه هوشمند و به روز است و همیشه سایت های مختلف را بررسی می کنند و سایت های قدیمی که به روز نشدن و از الگوریتم ها استفاده نکرده اند جریمه می شوند .

لینک سایت شما باید از قوانین خاصی تبعیت کند و از سایت های مرتبط با حوزه ی کاری خودتان تهیه کنید زیرا باید لینک با موضوع سایت شما مطابقت داشته باشد .

تکنیک های سئو کلاه سیاه

سئو یکی از پیچیده ترین و و زمان بر ترین کارها است که هیچ فرد سئو کاری یک شبه و در مدت زمان کوتاه نمی تواند به موفقیت برسد . بعضی از افراد سعی می کنند ره صد ساله را یک شبه طی کنند و از از روش های غیر معمول استفاده می کنند و قصد دارند گوگل و قوانین آن را دور بزنند اما دیر یا زود به مشکل برمی خورند و گوگل برای آن ها پنالتی صادر می کند.

امیدواریم با مطالعه این مقاله از اشتباهات رایج در سئو پیشگیری کنید و سایت قدرتمندی را داشته باشید

سفارش طراحی سایت با رعایت اصول سئو … اینجا کلیک کنید !

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا