آموزش سئو و بهینه سازی

سئو کلاه سیاه چیست ؟

امروز می خواهیم موضوع سئو کلاه سیاه را مورد بررسی قرار دهیم و به سوال سئو کلاه سیاه چیست؟ پاسخ دهیم، با ما همراه باشید. امروزه بسیاری از افراد که در کسب و کارهای اینترنتی فعالیت دارند برای افزایش رتبه ی خود در گوگل از سئو کلاه سیاه استفاده می کنند. در بعضی از مواقع استفاده از این ترفند تنها برای افزایش رتبه نیست و هدف قرار گرفتن در صفحه ی نخست می باشد. به بیان بسیار ساده و قابل فهم سئو کلاه سیاه به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که نتیجه ی آن ها دور زدن گوگل و یا همان گمراه کردن آن خواهد بود.

بسیاری از افراد از رعایت کردن قوانین سئو دوری می کنند به همین دلیل رتبه ی وبسایت آن ها در گوگل پایین می آید به همین دلیل سعی در افزایش رتبه با استفاده از سئو کلاه سیاه دارند.

سئو کلاه سیاه در نوبشو مارکتینگ

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

سئو کلاه سیاه چیست؟

تکنیک ها و روش های مورد استفاده برای دور زدن گوگل، سئو کلاه سیاه نام دارد. البته تمام این روش ها غیر قانونی بوده و مخرب تلقی می شوند. رعایت کردن قوانینی که در سئو سایت وجود دارد سبب می شود سایت به بهترین روش ممکن افزایش رتبه پیدا کرده و در صفحه نخست قرار بگیرد. افرادی که از روش های غیر قانونی برای فریب موتور جست و جو استفاده می کنند، در نهایت شناسایی و جریمه خواهند شد.

برای شناخت هر چه بهتر سئو کلاه سیاه بهتر است تکنیک های مورد استفاده در آن را شناسایی کرده و اطلاعات خود را در این باره افزایش دهید.

نوشته های مشابه

از مهم ترین دلایلی که سبب شده است سئو کلاه سیاه به وجود آمده و مورد استفاده قرار بگیرد، میزان تقاضا در سطح بالا در جست و جو های انجام شده می باشد.

تکنیک های خطرناک سئو کلاه سیاه

قبل از هر چیزی باید به این نکته توجه داشته باشید که نباید در مسیر سئو و بهینه سازی سایت رضایت کاربر را فراموش کنید و رضایت کاربر باید همواره جزء هدف های شما باشد.

  • خریداری لینک

مت کات یکی از معروف ترین متخصص ها در زمینه ی سئو می باشد که در ارتباط با خریداری لینک می گوید:

خریداری لینک توسط افراد تنها برای قرار گرفتن در صدر و افزایش میزان رتبه می باشد که این روش یکی از تکنیک های سئو کلاه سیاه بوده و حتی تعدادی از سایت های بزرگ نیز از این تکنیک استفاده می کنند.

افرادی که اقدام به خریداری لینک می کنند بر این باورند که پس از خریداری نمودن لینک به هیچ گونه تولید محتوا نیاز نمی باشد. امروزه گوگل نیز بسیاری از این ترفند ها را شناسایی نموده و در صورت مشاهده برخوردهای شدید می کند.

  • محتوایی که قابل مشاهده نباشد

در این روش key word یا همان کلمه کلیدی به رنگ سفید در پس زمینه ی متن های موجود مورد استفاده قرار گرفته می شود. در چنین شرایطی کاربر توانایی مشاهده ی کلمات کلیدی را برخلاف موتورهای جستجو ندارد. از مهم ترین تفاوت هایی که این روش با cloaking دارد این است که در مخفی کردن کلامات کلیدی تنها متن مخفی می شود اما در cloaking کد جاوا قابلیت مخفی شدن را دارد.

  • استفاده از کلمات کلیدی به مقدار زیاد

بر خلاف حال، از این تکنیک در چندین سال گذشته بسیار استفاده می شد. با توجه به این که گوگل برای هر کلمه کلیدی مورد استفاده شده یک چگالی معین استفاده می کند و این چگالی حداقل 1 و حداکثر 3 درصد از هر صفحه می باشد، اگر از کلمه کلیدی به مقدار زیاد در هر صفحه استفاده شود گول تصور می کند که شما قصد جذب کردن تمام ترافیک ها را داشته و محتوای با ارزشی را در سایت خود ندارید. در صورتی که گوگل چنین موردی را شناسایی کند آن سایت را در دسته استفاده کننده های سئو کلاه سایه قرار می دهد.

سئو کلاه سیاه در نوبشو مارکتینگ

  • Doorway page یا استفاده از صفحه ی پرش

استفاده از صفحه هایی که به عنوان یک پل شناخته شده و کاربر را از صفحه ای به صفحه ی دیگر انتقال می دهد و در واقع محتوای با ارزشی در چنین صفحه هایی وجود ندارد. به عنوان مثال کاربرد به دنبال روش پخت یک غذای خاص است و روش پخت غذا به صورت لینک در صفحه قرار داده می شود در حالی که چنین مطبی در سایت وجود ندارد.

  • Cloaking یا پنهان کردن متن

یکی دیگر از تکنیک های مورد استفاده و فریب انگیز، تکنیک پنهان کردن متن است که در این روش محتوا به طور کامل قابل مشاهده نبوده و موتور جست وجو توانایی مشاهده ی آن را دارد.

  • عبارت بندی مجدد مقاله های موجود

دوباره عبارت بندی کردن به معنای تولید کردن متنی با همان محتوا است و به عنوان یک دزدی ادبی دیده می شود. در این روش عبارت های موجود در یک مقاله تا حدودی جا به جا می شود تا به اندازه ی کافی شباهت های موجود با مقاله ی اصلی از بین رود. در چنین مواقعی الگوریتم های گوگل محتواها را شناسایی کرده و فردی که محتوا دزدیده است جریمه می شود.

سئو کلاه سیاه در نوبشو مارکتینگ

  • کپی کردن محتوا

محتوای خوب به عنوان شاه یک وبسایت شناسایی می شود و یکی از راحت ترین روش ها برای افزایش رتبه ی سایت استفاده از تولید محتوای با کیفیت است. محتوایی که به صورت کپی شده در سایت قرار گرفته می شود نه تنها سبب جریمه شدن سایت می شود بلکه اعتبار سایت را نیز کاهش می دهد.

  • استفاده از کامنت های اسپم

تعدادی از افراد آدرس های وبسایت را در قسمت کامنت های مختلف پست می کنند، این کار با هدف افزایش رتبه و … انجام می شود در حالی که نه تنها تاثیر مثبت نداشته بلکه امکان جریمه شدن سایت نیز افرایش پیدا می کند. استفاده از روش کامنت های اسپم تاثیرات منفی را در رتبه سایت خواهد داشت.

 

برای سفارش تولید محتوای سئو شده … اینجا کلیک کنید !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا