آموزش تولید محتوا

تولید محتوا سبز چیست

تولید محتوا سبز چیست ؟ امروزه بسیاری از کسب و کار‌‌ها، برای معرفی و رونق هر چه بیشتر خود تبلیغات گسترده‌ای را انجام می‌دهند. یک نوع از این تبلیغات که بسیار موثر و کارآمد است تولید محتوای سبز در وبسایت‌‌ها است و اینترنت این فرصت عالی را برای همه ما به وجود آورده است. بدیهی است که هر چقدر کیفیت محتوا بهتر باشد به طور حتم مخاطبان بیشتری را جذب می‌‌‌کند. در دنیای تجارت الکترونیک بازدید بیشتر از یک وبسایت، به معنای موفقیت در جذب مشتریان بیشتر است. از این رو باید بدانیم که چگونه محتوای خوبی را در وبسایت جهت معرفی یا تبلیغ در زمینه مورد نظر ارائه بدهیم.

یکی از معتبرترین سایت‌هایی که می‌توانیم از آن اطلاعات کافی در مورد محتوای همیشه سبز دربازاریابی محتوا به دست آوریم سایت نوبشو است که در آن اطلاعات خوبی در مورد آموزش تولید محتوا ارائه شده است:

https://www.marketing.nobesho.com

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

در ادامه به نکاتی که ممکن است به شما در تولید محتوا سبز کمک کند، می‌پردازیم.

تولید محتوا

تولید سبز چیست در نوبشو مارکتینگ

محتوای سبز در بازاریابی محتوا چیست؟

در بازاریابی محتوا مطالب درون وبسایت‌ها باید مطابق نیاز روز باشند تا برای جذب کاربران موثر باشند و برای این منظور، یک برنامه ریزی دقیق بسیار مهم است. چون برخی از محتواها با گذشت زمان جذابیت خود را از دست می‌دهند و یا برخی از آن‌ها به یک زمان خاص تعلق دارند. از سوی دیگر گونه‌ای از محتوا بازاریابی وجود دارد که در هر زمانی برای مخاطب جذابیت دارد. موضوع و عنوان این گونه از محتواها طوری انتخاب می‌شوند که در هر زمان مورد نیاز بوده و سبب جذب مخاطب می‌شود. به این گونه از محتوا، محتوای سبز (Evergreen Content) می‌گویند.

علاوه بر این در تولید محتوای همیشه سبز، باید به کیفیت محتوا بسیار اهمیت بدهیم تا اطمینان داشته باشیم که کاربران بیشتری جذب وب سایت ما خواهند شد. مهمترین ویژگی تولبد محتوای سبز این است که تاریخ مصرف مشخصی ندارد و در هر زمانی می‌تواند پاسخگوی نیاز مخاطبان خاص خود باشد.

آموزش تولید محتوا سبز

ابتدا باید بدانیم که در تولید یک محتوای خوب لازم است که سوالاتی را که همیشه برای کاربران مطرح است مشخص کنیم. این پرسش‌ها باید بسیار دقیق و جزئی باشند. می‌توانید از یک سوال برای عنوان محتوای بازاریابی همیشه سبز خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید با قراردادن یک بخش سوالات متداول در وبسایت خود، یک تولید محتوا سبز مناسب داشته باشید. توجه کنید که این سوالات باید جامع باشند و همه جوانب را مطرح کرده باشید. پاسخ این سوال‌ها را هم به طور کامل و با در نظر گرفتن نیازهای کاربران بدهید، دقت کنید که برای نوشتن محتوا مسائل روز را در نظر نگیرید و به مطالب عمومی‌تر بپردازید و سوالات همیشگی کاربران را با جزئیات دقیق پاسخ بدهید.

برای سفارش تولید محتوا … اینجا کلیک کنید !

  • هنگامی که از سوال برای تولید محتوا سبز استفاده می‌کنید، باید کلمات کلیدی مرتبط را مشخص کنید و شکل سوال را با توجه به این کلمات کلیدی در موتور جستجو طرح کنید و برای آن متن مناسبی بنویسید.

تولید سبز چیست در نوبشو مارکتینگ

با این حال و با رعایت تمامی این نکات باید بدانیم که اعتبار داشتن یک محتوای سبز در برخی از زمینه‌ها مانند فناوری و تکنولوژی، بسیار دشوار و نیازمند هوشمندی بالایی است. چرا که یافته‌های علمی و نتایج پژوهش‌ها تا زمان انتشار پژوهش بعدی و جدیدتر اعتبار دارد و از نظر زمانی به اصطلاح منقضی و از رده خارج می‌شوند.

تعریف محتوای همیشه سبز

مقایسه علمی پدیده‌های ثابت، اطلاع رسانی و مطرح کردن مطالبی که کمتر دچار تغییر می‌شوند و تعریف مفاهیم کلیدی و مفاهیمی که مخاطبان همیشه به دنبال آن هستند منجر به تولید محتوای همیشه سبز می‌شود. ممکن است در طی یک بازه زمانی تعاریف جدیدی به محتوای سبز وارد و اطلاعات آن به روز شود، اما تعاریف اصلی هرگز اعتبار و ارزش خود را از دست نخواهند داد. برای تولید محتوای همیشه سبز در بسیاری از حوزه‌ها نیاز به تخصص، شناخت و شناسایی مخاطب و درک دقیقی از مسائل داریم.

پس از شناسایی نیاز مخاطب و تشخیص مفاهیم کلی سعی کنید تا محتوایی کارآمد و تاثیرگذار تولید کنید و با قرار دادن در موتورهای جستجو آن را با کاربران به اشتراک بگذارید. با جذب کاربران، بازدید از وبسایت شما بالا می‌رود و بعد از اینکه پذیرفته شد، می‌توانید هر چند وقت یکبار محتوای سبز خود را به روزرسانی کنید. به بیان دیگر تولید محتوای همیشه سبز یک راز برای افزایش همیشگی بازدید از وبسایت‌ها است و همیشه شانس بدست آوردن کاربران جدید را خواهید داشت.

تفاوت محتوای سبز با محتوای همیشه سبز در بازاریابی محتوا چیست؟

با یک مثال می‌توانیم این تفاوت را واضح‌تر برای شما بیان کنیم: مثلا اگر کسب و کار شما در زمینه مراقبت از پوست و مو و فروش محصولات بهداشتی برای سلامتی پوست است، محتوای همیشه سبز می‌تواند مطلبی درباره سلامتی پوست باشد و یا محتواهای سبزی مانند: مراقبت از مو، شناخت آسیب‌های پوستی، حفظ سلامت پوست و…

تولید سبز چیست در نوبشو مارکتینگ

این‌ها موضوعاتی هستند که همیشه کاربران در جستجوی پاسخ برای سوالات خود به دنبال آن هستند و هر زمان که بخواهند می‌توانند با جستجو در گوگل به محتوای همیشه سبز شما برسند. اما در مقابل فروش انواع محصولات بهداشتی و یا اتفاقاتی که در یک بازه زمانی خاص می‌افتند، می‌توانند در تولید محتوای سبز بکار گرفته شوند و با توجه به نیاز کاربران به روزرسانی شوند. البته تهیه تقویم محتوایی می‌تواند فعالیت شما را در تولید منظم محتوا هدفمند کند و باعث انعطاف پذیری بالای شما در کسب و کارتان شود تا بتوانید بهتر عمل کنید.

اهمیت تولید محتوای

برای تولید محتوای انگیزشی، می‌توانید از سوالات رایج در مورد کسب و کار و راه حل‌ها، پست‌های آموزشی و یا حتی محتوای صوتی بهره بگیرید. تولید محتوای سبز اهمیت زیادی دارد چرا که به شما این امکان را می‌دهد تا همواره کاربران جدیدی را جذب کنید و به مرور زمان رتبه شما در گوگل بالا برود و یا دیگر سایت‌ها به شما لینک بدهند تا کاربران بیشتری از وبسایت شما بازدید کنند. با تولید یک محتوای سبز حرفه‌ایی همیشه می‌توانید شانس خود را برای رفتن به صفحه اول گوگل بالا ببرید.

تولید محتوا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا