آموزش سئو و بهینه سازی

خدمات سئو سایت با نوبشو مارکتینگ

خدمات سئو سایت با نوبشو مارکتینگ

خدمات سئو بوسیله شرکت نوبشو مارکتینگ که به شکل حرفه ای صورت می گیرد؛ پاسخگوی درخواست بیشتر افراد متقاضی و شرکتهایی است که با توجه به نیاز کاری خود، برای تبلیغات نیازمند seo هستند. هدف از این کار قرار گرفتن وب سایت در ردیف بالای موتورهای جستجو مثل گوگل است که بیشتر دیده شوند؛ زمانی که یک وب سایت با استفاده از کلمات کلیدی منحصر به فرد در رتبه های بالای موتور جستجو قرار گرفت نیاز دارد که وب سایت خود را در آن جایگاه تثبیت کند. در ادامه این مقاله به روش های ثابت نگه داشتن جایگاه سایت در موتور های جستجو به طور کامل اشاره می کنیم، لطفا همراه ما باشید.

خدمات سئو در نوبشو مارکتینگ چیست؟

به عملیات انجام شده در رابطه با نحوه قرار گیری کلمات کلیدی در وب سایت صفحات نخست موتورهای جستجو و همچنین مراقبت از جایگاه آنها، خدمات سئو گفته می شود. این خدمات یک فرآیند هستند و تا هنگامی که وب سایت ها وجود دارند باید دائما در حال انجام فعالیت باشند. شرکت نوبشو مارکتینگ ارائه دهنده انواع خدمات سئو برای تمامی کسب و کارهای مختلف در همه ابعاد آماده فعالیت و ارائه خدمت است.

طراحی سایت با رعایت اصول سئو … اینجا کلیک کنید !

خدمات سئو سفید

مجموعه عملیاتی است که زیر نظر قوانین موتور های جستجو فعالیت می کند و از به کارگیری روش های غیر متعارف و تکنیک های حبابی غیر استاندارد در آن استفاده نمی شود؛ هدف موتور های جستجوی همیشه یافتن نتایج خوب و مرتبط با نیاز کاربران است. از این رو فعالیت های سئو سفید در راستای بهینه سازی فعالیت وب سایت ها بوده که دنباله رو قوانین موتورهای جستجو باشند، که این امر باعث می شود جایگاه وب سایت از ماندگاری بالایی برخوردار باشد.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

خدمات سئو سیاه

به مجموعه عملیاتی گفته می شود که از تکنیک های غیر متعارف برای فریب موتورهای جستجو استفاده می کنند. این خدمات می توانند بطور موقت باعث بهبود مقام سایت و همچنین افزایش ترافیک سایت شوند اما عمر این رتبه بسیار کوتاه است و بعد از اینکه موتور های جستجو از مسئله فریب آگاه شوند، شخص خلافکار جریمه می شود.

به چه دلیل کسب و کارها نیاز به خدمات سئو دارند؟

  • بهینه سازی سایت یا اصطلاحا سئو یک فعالیت هدفمند می باشد به طوری که سایر تکنیک های تبلیغاتی هدفمندی آنچنانی ندارند.
  • بیشتر راه های تبلیغاتی به محض تمام شدن قرار داد آنها، نام کسب و کار تبلیغ شده دیگر دیده نخواهد شد ولی در سئو این گونه نیست و دارای ماندگاری بالایی است.
  • هزینه های سئو قیمت کمتری نسبت به روش های تبلیغاتی دیگر دارد.

بطور کلی سایر تکنیک های تبلیغات به دسته های زیر تقسیم می شوند که عبارت اند از:

نوشته های مشابه
  1. رادیو
  2. تلویزیون
  3. تبلیغات محیطی و ..

از چه راه هایی می توان به شرکتهای خدمات سئو اطمینان کرد؟

بسیاری از مشتریان نگران اعتماد به اشخاص یا شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو هستند. جهت کسب یک اطمینان نسبی اول شما شرکتی را که ارائه دهنده خدمات سئو می باشد، باید رتبه وب سایت او را در موتور های جستجو بررسی کنید و ببینید خود آن از چه رتبه ای در آنجا برخوردار است؛ اگر وب سایت دارای ترافیک منطقی و قابل قبولی از طرف موتورهای جستجو بود، مرحله بعد شما باید بعضی از فعالیت های سئو آن شرکت را به عنوان نمونه تجزیه و تحلیل کنید که متوجه بشوید آیا همان تکنیکی که برای وب سایت خود مورد استفاده قرار داده است، برای مشتریانش هم همان را به کار برده است یا خیر؟

خدمات سئو در نوبشو مارکتینگ

در نتیجه با بررسی نکته های ذکر شده قبلی می توانید حداقل از این موضوع اطمینان حاصل نمایید که شرکت ارائه دهنده سئو از توانایی ها و قابلیت های انجام این خدمت را دارا می باشد یا خیر، اما این دلایل به حد نیاز کافی نمی باشد. شرکت مورد نظر از این رو باید تضمین کند که به موضوعات قرار داد شما کاملا پایبند بوده و پاسخ مناسبی به نیاز های شما دهد که در این صورت با خیال راحت می توانید به آنها اطمینان کنید. یکی از مواردی که از اهمیت بالایی برخوردار است و مالکان کسب و کار باید از آن اطلاع داشته باشند این است که تنها موتورهای جستجو هستند که وب سایت شما را مورد ارزیابی قرار می دهند و جایگاه شما را مشخص می نمایند، پس بنابراین تضمین جایگاه توسط افراد عملا غیر ممکن می باشد.

هزینه خدمات سئو در شرکت ها به چه صورت محاسبه می شود؟

این هزینه ها به مقدار ترافیک کلمات کلیدی و نیز به سختی و راحتی آنها بستگی دارد. هزینه در خدمات سئو می تواند برای کلمات مختلف و نوع وب سایت ها متفاوت باشد که معمولا بوسیله ابزار Google Planner مورد ارزیابی قرار داده می شوند، این ابزار مقدار جستجو برای کلمات کلیدی که توسط کاربران صورت می گیرد را در ماه نشان می دهد.

مهمترین فعالیت های سئو

شرکت نوبشو مارکتینگ ارائه دهنده انواع خدمات سئو است که عملیات های مستمر و روش های یکپارچه ای را برای بهبود بخشیدن به رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می دهد؛  در ادامه به بعضی از خدمات نوبشو مارکتینگ که از اهمیت بالایی برخوردار است اشاره شده است:

برطرف نمودن مشکلات فنی سایت: زیر ساخت فنی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است که قبل از هرگونه فعالیت بهینه سازی برای وب سایت ابتدا می بایست آنرا مورد ارزیابی قرار داد و به عبارتی دیگر باید اشکالات فنی وب سایت مورد ارزیابی قرار گرفته و برطرف شود. شرکت نوبشو مارکتینگ طی یک چک لیست ابتدا همه اشکالات فنی وب سایت را تجزیه و تحلیل می کند و در ادامه به رفع این مشکلات می پردازد، تا زمانی که مشکلات فنی سایت به شکل حرفه ای برطرف نشده باشد، نمی توان در مراحل بعدی به نتایج قابل قبولی رسید.

طراحی سایت با رعایت اصول سئو … اینجا کلیک کنید !

تولید و مدیریت محتوا: شرکت نوبشو مارکتینگ دارای تیم تولید محتوای قوی است که این امر مهم در بحث seo یکی از کاربردی ترین معیارهای سئو می باشد. بنابراین باید برای کلمات کلیدی موجود در وب سایت محتوای مناسبی آماده شود، از جمله وظایف اصلی مالکان سایت ها مدیریت محتوا می باشد.

خدمات سئو در نوبشو مارکتینگ

فعالیت در شبکه های اجتماعی: یکی از مواردی که موتور های جستجو به آنها اهمیت ویژه می دهد و جایگاه بالایی به آن اختصاص می دهند فعالیت در شبکه های اجتماعی می باشد. شبکه های اجتماعی با هدایت کاربران و با دادن سیگنال های قوی به سمت وب سایت، سرعت ترافیک مطلوبی را برای جایگاه وب سایت به ارمغان می آورند.

خدمات سئو در نوبشو مارکتینگ

ایجاد بک لینک های طبیعی: با گذر زمان بک لینک ها رفته رفته از میزان اعتبارشان در بین کاربران کاسته می شود اما فعلا دارای اعتبار می باشند و باعث می شوند که فعالیت سایت قوی تر شود و یا بعبارت دیگر نقش زیادی در بهتر شدن جایگاه کلمات کلیدی در موتورهای جستجو را ایفا می کنند، اما اینکه بک لینک ها از چه سایتی تامین می شوند و از کدام وب سایت ها گرفته نشود از موارد تخصصی است که کارشناسان شرکت نوبشو مارکتینگ به آن ها می پردازد.

طراحی سایت با رعایت اصول سئو … اینجا کلیک کنید !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا