آموزش طراحی وب سایت

آموزش رایگان بهترین طراحی سایت در اهواز

امروز با آموزش رایگان بهترین طراحی سایت در اهواز خدمت شما عزیزان هستیم .

اگر می خواهید طراحی سایت یاد بگیرید و یک برنامه نویس حرفه ایی شوید ، می توانید با دریافت آموزش های آنلاین و مجازی در اهواز در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه به هدفتان برسید ، به شرطی که بعد از دریافت آموزش ها تمرین کافی داشته باشید تا به مهارت برسید .

وب سایت های مختلفی هستند که آموزش طراحی سایت را دراهواز انجام می دهند که کلیپ ها و دوره های مختلفی دارند ، اما امروز ما قصد داریم چکیده ی جامع ترین و کامل ترین آموزش ها را ارائه دهیم.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

این مقاله به افرادی که در نظر دارند یک سایت خوب سفارش دهند مفید است ، آگاهی داشتن از مراحل طراحی سایت دید شما را باز تر می کند و می توانید کار دقیق تری از طراح خود بخواهید .

آموزش طراحی سایت در اهواز به چه شکل است و چه مراحلی دارد؟

در مرحله ی اول به شما آموزش Html داده می شود ، برای کار کردن با هرنوع زبان برنامه نویسی که شما قصد دارید انجام دهید یادگیری Html لازم و ضروری است .

زبان نمادگذاری Html ازاین جهت حائز اهمیت است که خروجی تمام زبان های برنامه نویسی را انجام می دهد و پایه و اساس کلی سایت بر عهده ی آن است .

نوشته های مشابه

 

در مرحله ی بعدی باید به شما CSS آموزش داده شود ، CSS و Html مکمل یکدیگر هستند و با یادگیری آن ها قالب و استایل و بدنه سایت را می توانید انجام دهید .

پس از آموزش یک نمونه کار برای خود داشته باشید .

 

در مرحله ی سوم شما باید انتخاب کنید که به چه نوع زبانی می خواهید کار کنید ، زبان java ، Asp و Php هر کدام ازاین زبان ها دنیای خاص خود را دارند و با آموزش آن می توانید به صورت حرفه ای وارد دنیای طراحی سایت شوید .

آموزش طراحی سایت در اهواز در نوبشو مارکتینگ

آیا آموزش طراحی سایت در اهواز شامل آموزش سئو و دیزاین قالب سایت نیز می شود؟

بله ، ما به شما هر آنچه که لازم است در خصوص قوانین سئو و طراحی گرافیک سایت بدانید آموزش می دهیم .

رعایت کردن قوانین سئو یکی از ملزومات سایت شما است ، سایتی که شما طراحی می کنید علاوه براین که باید از برنامه نویسی دقیقی برخوردار باشد ، تولید محتوای درست و کاملی برای آن انجام شود.

تولید محتوای سایت شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

هیچ گونه کپی برداری و تقلبی در آن صورت نگیرد ، زیرا موتور های جستجو سریعا این موضوع را متوجه می شوند و سایت شما را رد می کنند و در اولویت ها قرار نمی دهند .

مطالبی که به کار می برید باید صحت داشته باشد و از منابع مختلفی جمع آوری شده باشد ، اگر محتوای شما مفید و آموزنده باشد گوگل مطالب شما را تایید می کند و در رتبه بندی های اول سایت شما را لحاظ می کند این گونه شما می توانید یک سایت پر بیننده داشته باشید و فروش و بازار یابی خوبی برای سایت های تبلیغاتی می باشد .

محتوای سایت نباید طولانی و حوصله سربر باشد و از تصاویر مرتبط با موضوع خود نیز می توانید استفاده کنید که می تواند تاثیر گذار باشد و مخاطب شما را جذب کند.

آموزش طراحی سایت در اهواز در نوبشو مارکتینگ

قالب سایت و گرافیک آن بسیار مهم است .

کاربری که سایت شما را برای مطالعه انتخاب می کند اولین چیزی که میبیند صفحه اصلی و قالب سایت شما است که اگر جذاب و زیبا باشد کاربر را تشویق می کند که سایت شما را انتخاب کند و به بقیه ی صفحات شما سر بزند .

برای طراحی قالب سایت معمولا از یک گرافیست حرفه ایی استفاده می کنند ، اما اگر شما خودتان مایل به انجام آن هستید باید نکاتی را در انجام کار خود لحاظ کنید .

زیبایی ظاهری و نوع تصاویری که به کار می برید بسیار مهم است ، نوع رنگ ها و آشنایی با تاثیر گذاری هرکدام ، از عواملی است که شما باید راجع به آن اطلاعاتی داشته باشید .

روانشناسی رنگ ها می گوید که هر رنگ می تواند به نوعی احساسات فرد و مخاطب شما را تحت تاثیر خود قرار د هد ، در نتیجه طبق موضوع و نوع سایت خود باید دقت داشته باشد که از چه رنگ هایی بیشتر استفاده کنید که بتوانید توجه مخاطب خود را جلب کنید.

علاوه بر رنگ و نوع تصویر لینک بندی مناسبی باید انجام دهید ، به طوری که هر گزینه و سربرگی باید مخاطب را دقیقا به همان صفحه ی خواسته شده ببرد و اگر این اتفاق نیفتد و یا به کندی انجام شود ، یک ضعف برای سایت شما محسوب می شود و شما رتبه بندی ها را نیز از دست می دهید .

آموزش طراحی سایت در اهواز در نوبشو مارکتینگ

ما سعی کردیم در این مقاله آموزش طراحی سایت در اهواز را به شما معرفی کنیم که شما بتوانید یک دید کلی نسبت به کار داشته باشید ، شما با مطالعه ی این مقاله ترتیب مراحل کار را آموختید ، در ادامه باید به دنبال آموزش های تخصصی زبان برنامه نویسی مورد نظرتان بروید .

اگر شما بعد از آموزش روزی چند ساعت را برای تمرین اختصاص دهید کمتر از چند ماه می توانید یک طراح و برنامه نویس حرفه ایی شوید .

به شما توصیه می کنیم که یک شاخه را انتخاب کنید و به طور تخصصی فقط آن را انجام دهید تا موفق شوید ، هستند افرادی که در تمام موضاعات اطلاعاتی دارند اما نمی توانند کاری انجام دهند چون اطلاعات و دانش آنها کلی است و جزییات کار را بلد نیستند که بتوانند کاری را که در هر زمینه ایی باشد به اتمام برسانند.

تخصص داشتن در هر رشته و کاری یکی از ملزومات موفقیت است پس شما تنها با چند ماه تلاش و زحمت می توانید یکی از حرفه ترین های رشته ی خود باشید و به سرعت در کار خود پیشرفت کنید .

برای همه ی شما عزیزان آرزوی موفقیت و پیروزی داریم.

با تشکر از همراهی شما .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا